wtorek, 11 grudnia 2012

Wazne dzisiaj! Part 6

Dzisiaj bez wstępu. Ta sytuacja jest winą stronki piekielni.pl, która wciągnęła mnie bez pamięci :D

1. Dragon Ball Z Saiyan Saga!  Pierwsza część projektu K&K Studio zakończona sukcesem! I to nie byle jakim sukcesem. Wyszło im genialnie. Jedyne, co mi się nie podoba, to Krillin. Nie przekonuje mnie gra aktorska osoby wcielającej się w jego postać.
  Kto kogo zagrał ?

Tu możecie podziwiać cudo z rąk fanów, które na youtube ma już prawie 3 miliony wyświetleń.


2. O NU'EST słów kilka! Wczoraj w godzinach wieczornych ukazał się news, iż kolejny comeback bandu ujrzymy w styczniu. Och, końcu świata, przesuń się :D Ponadto, chłopcy wystąpili w Japonii, gdzie wyglądali po prostu ślicznie. Nawet Ren przestał się odgrażać i grzecznie zafarbował odrosty. A takie miał chłopak plany. Cóż, tak to jest jak się siedzi Alex pod pantoflem :D
                                                                Zdjęcie z wywiadu.

Przed dosłownie minutką dowiedziałam się także, że już pojutrze, bo 13.12 Orange Caramel wydadzą singiel w kolaboracji z NU'EST :D
 Patrząc na to zdjęcie i na większość MV Orange Caramel, będzie zabawnie :D

3. Zdjęcia Adama dla Fiasco Magazine! Otóż zapewne pamiętacie, drodzy Glamberts, kiedy to gazeta napisała na twitterze, że już niedługo ukaże się sesja Adama. No i się ukazała. Co w niej razi ? Normalność. To, że Adam wygląda na niej jak (słowa mojej mamy po zobaczeniu okładki są najbardziej adekwatne, więc zacytuję) siwiejący mecenasik z teczuszką. Jeśli ktoś nie wyobraża sobie Adama w takim wydaniu, z oczywistych powodów, tu przedstawię 7 zdjęć:

Tak, wiem . xD

To na tyle :) Lecę czytać piekieelnych :*

1 komentarz:

  1. haha no cóż kiedyś należało GO siłą zaciągną do fryzjera, to dla Jego dobra ;) a co do Adama, to ja go sobie wyobrażam, znasz z resztą moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń