poniedziałek, 31 grudnia 2012

Ciekawe zjawiska na koniec roku :D

Witajcie :) To ostatnia notka w tym roku, więc chciałabym podziękować wszystkim, którzy wchodzą tu od października i czytają moje notki :) Dzisiaj zasypię Was szokami, które najlepiej udzielą się, jeśli wiecie z kim macie do czynienia :)

Zacznę od największego sucharka, czyli Whatayki w zacnym programie Jaka To Melodia, jak zwykle dziwnie zinterpretowanym muzycznie. Ale to już standardy :p
                                                          Nagranie od Ivy Lambert :)

Obiło mi się o uszy, że jakaś kłótnia wybuchła między chłopcami z NU'EST. Podobno Aron i Minhyun podczas niedawnego pobytu w Malezji ignorowali się, a  Aronnie interesował się Renem :p W każdym razie konflikt już podobno zażegnany, a to zdjęcie jako dowód :)

Patrząc na BIGBANG nie wiem, czy śmiać się czy płakać. Daesung i GD postanowili chyba zaszaleć na Nowy Rok i ... zmienili kolory włosów. O ile Daesia da się znieść o tyle Jiyoung wygląda dziwacznie. Zostawię tu zdjęcia dla Waszej oceny :p
                                     Daeś z tancerką. Prawda, że nawet ładnie mu w zielonym ? :D
                                                         Oj, GD, GD, coś ty zrobił ?

Mam tylko nadzieję, że Dragon niedługo, jak to on ma w zwyczaju, zmieni znów włoski, bo w tych mu jakoś tak niefajnie ;p

Na koniec zostawiłam smaczka odnoszącego się już do starszej notki z bloga. Mianowicie, chodzi mi o notkę, gdzie pisałam, że TOP i Adam L. cierpią na niechęć do rozbierania się, nad czym tłumy ubolewają. Ponieważ zaopatrzona jestem w pokaźne pokłady nowej i jakże wesołej twórczości Glamberts, podzielę się tym z Wami. Zaczynamy:




Wydaje mi się, że tyle wystarczy xDDDD co jak co, ale ktoś naprawdę musi cierpieć katusze z powodu Adamowego nierozbierania :)

Tak w ogóle, pragnę jeszcze podziękować Alex za Lambertową CHOInkę i życzyć wszystkim szczęśliwego Nowego Roku 2013! ♥ Żebyśmy zdali wszystkie egzaminy, mieli furę kasy i zdrowia ( na takie chociażby pierdołki jak Asia On Wave, nowy album Lambercika, solowe projekty Bangów, nowe albumiki NU'EST czy mega wypasioną kolekcję Bangowych MV na DVD ) i żeby rok 2013 nie był taką pomyłką jak 2012 pod względem nagród dla Adama :) Tego życzę Wam i sobie !
Hwaiting ! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz