piątek, 30 listopada 2012

Ważne dzisiaj! part 4

Witam Was kochani we wspaniały piątek :) Jeszcze tylko godzina do kolosa z informatyki, więc uznałam, że odstresuję się i wrzucę jakąś notkę :) No to zaczynamy!

MAMA 2012 już dziś! MNet Asian Music Awards rusza już niedługo, bo ok. godziny 9:00. Niestety, moje zajęcia uniemożliwiają mi oglądanie livestreama, ale z chęcią rzucę linkiem :3

http://www.youtube.com/mnetamerica

Na scenie między innymi: SNSD, miss A, Super Junior i BIGBANG oraz goście specjalni: B.O.B. i ADAM LAMBERT xD

Najgorętsze występy wytłuściłam. Mam też nadzieję, że Bangi zdobędą wszystkie statuetki, do jakich są nominowani :) Z tego co dobrze pamiętam to chyba Teledysk Roku, Najlepszy Wokalista Męski (G-Dragon), Zespół Roku i jeszcze chyba dwie nominacje :)

Ojjjjj, będzie się działo :D

Pożegnanie... Nie myślałam, ze kiedykolwiek będę musiała napisać: Żegnaj jedyna warta czytania gazeto w Polsce. Tak, POPCORN niestety odszedł z polskiego rynku. A dlaczego ? Bo pisali najwięcej o Adamie, kpopie i jrocku ? Bo nie sprzedawali się wśród fanów 1D ? No cóż, nic nie możemy na to poradzić... trzeba tylko pożegnać się z nowymi plakatami Adama :(
                                                Ostatni numer polskiego POPCORNU

Kochana gazeto, dziękujemy Ci za wszystko ♥

Nowy wygląd Adama Lamberta! Zwykle brody w jego wydaniu przerażają, ale teraz wygląda tak, że ciężko się nie zachwycić :3

News, po którym zmarłam na zawał ♥.♥! Adam widział wczoraj BIGBANG i jest nimi zachwycony! Zwłaszcza ich ciuchami, gdyż chciałby mieć je wszystkie ♥
Awwww ♥ Moje VIP-owo Glambertowe serce szaleje z radości i liczy na wspólne zdjęcie xD

http://soundcloud.com/hmin-ng/mamas-special-guest-adam?utm_source=soundcloud&utm_campaign=share&utm_medium=twitter&utm_content=http%3A%2F%2F

To by było na tyle dzisiaj :) miłego ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz