czwartek, 1 listopada 2012

Notka o wszystkim i o niczym. :3

Witajcie:) Jak widać, po Halloweenowym szaleństwie została już tylko notka, wszystko wróciło do normalności. Dzięki temu Alex może przestać się na mnie fochać za brak jej kochanego NU'EST w nagłówku:) Dzisiejszą zaś notkę chciałabym poświęcić po troszkę wszystkiemu co lubię lub nie w ostatnim czasie. Tak więc, enjoy:)

Na początek, jeden z najzabawniejszych memów internetowych. Popularny stał się całkowicie niedawno w środowisku fanów k-popu. Pod nazwą "Run TOP Run" kryją się zabawne obrazki z motywem uciekającego/biegnącego faceta. Jest to oczywiście TOP z BIGBANG ♥ a wszystko zaczęło sie od tego obrazka.
Zabawny, owszem. Nie wiadomo co skłoniło Tabiego do panicznej ucieczki z wrzaskiem. Dlatego internauci gdybają. Może to był Pedobear (ale on gwałci dzieci, więc czego ty uciekasz? xD) może galopujące stado koni, a może lider BIGBANG w kabaretkach i sukience? Możliwości jest mnóstwo...





                                              Kilka naprawdę fajnych przykładów memu:)

 Zostając przy k-popie, znów dzięki szanownej i świetnej stacji E4ME.TV polubiłam pewne Koreańskie cudeńka. Cocktail to pasmo, które warto oglądać:) Najpierw NU'EST, teraz BTOB... :)
Przyznajcie, są nieźli:D

Ostatnio odważyłam się porównać okładki wydawnictw NU'EST. Teraz mogę ocenić kto wyładniał z biegiem czasu, a co mi się nie podoba:) Pozwólcie, że trochę sobie pomarudzę :)
Na szczęście szyk ustawienia członków na okładkach jest taki sam, co bardzo ułatwia sprawę:)
Zaczynam od lewej:
Minhyun - o wiele lepsza fryzura w czasach debiutu, ale styl ubierania ewoluował z dziwnych, niekiedy wręcz poszarpanych tuniczek na naprawdę ładne, schludne stroje.
Ren - nie mogę się bardzo przyczepić. Styl Rena nigdy specjalnie mi się nie podobał, jednak trzeba przyznać, ze balansowanie na cienkiej linii pomiędzy kobietą a mężczyzną wychodzi mu doskonale. Ewolucja fryzury ogromna, teraz dużo lepiej się czesze.
JR - spadek formy, nad czym ubolewam. Całe szczęście, że dotyczy on tylko uczesania. Dzika grzywka opadająca na oko, czasami łudząco podobna do fryzury Billa Kaulitza z Tokio Hotel w czasie debiutu, ustąpiła miejsce CZEMUŚ. Dosłownie. Czasami to coś jest jeszcze gorsze, jeśli nie zostanie przeczesane grzebieniem. A już jego fryzura w teledysku do Sandy przeraziła mnie nie na żarty. Pamiętacie syna Son Goku, Gohana? Zdaje się że na Namek jego uczesanie prezentowało się podobnie. Z tą różnicą, że JR chyba zgubił prostownicę...
DO FRYZJERA NATYCHMIAST, JONGHYUN!
Baekho - jak to mówią: Ładnemu we wszystkim ładnie. I to chyba działa, Baekho naprawdę nie mam nic do zarzucenia. Ładnie mu w różowym i z mhrocznym makijażem, ładnie mu w blond włosach jak i w ciemnych, w okularkach i bez...♥
Aron - wszystko jest OK i tu i tu z jednym wyjątkiem: WŁOSY! Nie wiem dlaczego, ale mój bias we włosach z czasu debiutu wygląda, hmm... obleśnie? Jakoś tak zbereźnie? Właśnie tak. Natomiast Actionowe włoski dodają mu wyglądu uroczego chłopca, którym przecież jest, czyż nie?
Wniosek - Cóż, większości NU'EST przydałby się jakiś karnet na fryzjera:) Ale to tylko moje zdanie:)

Odcinamy się od k-popu! Rozprawię się teraz z nowym wymiarem brzmień Lambercika, które przedostało się do opinii publicznej wczoraj, czyli piosenką Hold On.
Utwór Hold On został napisany przez Adama i gościa o nazwisku Nikka Costa. W internecie natknęłam się na wzmiankę, iż piosenka jest traktowana jako promocja Adasia przez Sony Music Hungary. Hmm, ciekawe...sam zainteresowany opisał utwór jako muzyczny eksperyment, który ktoś znalazł i umieścił w sieci. To tyle faktów. Piosenka ma u mnie ocenę 9/10 i została uhonorowana miejscem na moim telefonie. Głos Adama brzmi w niej naprawdę niesamowicie, chociaż nie bardzo przemawia do mnie tło muzyczne. Ten cały dubstep... mimo to, bardzo mi się podoba taka, bądź co bądź, miła niespodzianka dla wszystkich Glamberts. Oby było ich więcej:)

To by chyba było na tyle:) Na koniec, umieszczę wiadomość, że już niedługo postaram się wrzucić jakąś swoją twórczość:) Bye, bye :*

2 komentarze:

  1. Lekkie, z poczuciem humoru i interesujące :D tak trzymaj xD
    PS. ja się nie focham i zgadzam się że Minhyun wygląda o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. LOL! Niezłe
    TOP akurat uciekał przed członkami Running Man. Razem z BIGBANG uczestniczył w tym programie (coś koło 86 odcinka).

    OdpowiedzUsuń