wtorek, 6 listopada 2012

LIPSTICK + ZAWAŁ!

Witajcie:) Za oknami ponuro, chociaż słońce usilnie próbuje walczyć o swoje xD
Mam dzisiaj zajęcia do 19:30, totalna masakra:/ Na pokrzepienie swojego serca (xD) chciałam znaleźć coś, co trochę mogłoby mnie pocieszyć z rana. A skoro jest nowa notka, to  znaczy, że znalazłam :) Enjoy :D

Jak zapewne wiecie, NU'EST  organizowali niedawno przyjęcie z okazji urodzin Baekho, Minhyuna i Rena pod wspólnym szyldem Happy 3gether Day . Zostali zaproszeni fani, chłopcy odwalali szajby na scenie....czyli jak zwykle xD

Ale kto wpadł na pomysł, żeby jubilatów przebrać w spódniczki i kokardki większe niż ich głowy i nakłonić ich do zatańczenia układu z MV Orange Caramel - Lipstick ? Tego nie wiem, ale znając ich rozum... xD
To jest ten moment, kiedy przypomina mi się któryś epizod L.O./\.E Story, JR pytający przez telefon menadżera, czego im życzy jako grupie, odpowiedź: żebyście zmądrzeli i to oburzenie lidera xDDD

A teraz brykające chłopaczki w spódniczkach:

Słodcy są, czyż nie ? :3 Baekho to chyba nie ma szczęścia do tej kokardy :D

A tu oryginał:

Całkiem fajny utwór i MV swoją drogą. Swego czasu chyba nawet Nana gościła na kwejku w tej pomarańczowej kiecce xD Ogólnie lubię Orange Caramel (tak na marginesie, to jest ulubiony zespół Rena), bo mają urocze i zabawne klipy, to samo tyczy się piosenek.

Od lewej: Lizzy, Raina i Nana

Warto nadmienić, że wszystkie trzy dziewczątka należą także do większego przedsięwzięcia wytwórni Pledis, czyli girlsbandu AfterSchool, który jak na moje oko tworzy bardziej zaczepną muzykę.

To by chyba było na tyle. Zapraszam serdecznie do zapoznania się z utworami tak AfterSchool jak i Orange Caramel.

A TERAZ O TYM, ŻE DOSTAŁAM PRAWIE ZAWAŁU NA WIDOK... tych zdjęć! ♥.♥
Boże, Boże, Boże! Jak on prześwietnie wygląda! Chyba nareszcie koło ciągłych dziwnych zmian w jego wyglądzie się zamknęło! Adam ♥______________♥ poza tym, na ostatnim występie z Vineyard pokazał co nieco:



Adaś, czyżbyś próbował ostudzić moje narzekanie, jakobyś był grzecznym chłopcem, który nie ściągnie za nic w świecie koszulki ? xD Niewiele ci już tego zostało  więc ściągnij to :) NAKED LOVE ♥
Ciekawe, czy Seunghyun wpadnie na ten sam pomysł :D

To by było na tyle:) Jutro napiszę coś chyba o fryzurach niejakiego Dong Young Bae, bo to co on czasami ma na głowie, naprawdę przeraża :D Pozdrawiam ♥


1 komentarz:

  1. nawet takie odpały wychodzą im zarąbiście :P oj ta Korea... :D

    OdpowiedzUsuń