sobota, 3 listopada 2012

Ważne dzisiaj! part 1

Siema:D Z tych moich pięknych rozkmin i garści newsów postanowiłam zrobić jakiś mini cykl. Jedna notka na kilka dni (znając mnie, codziennie będzie nowa xD) zawierająca ważne informacje :D
Więc, zaczynamy :D

Urodziny Rena! Była notka i w ogóle:) Napisałam, że czekamy na wieści od jubilata, ale AŻ TAKICH się nie spodziewałam :) Do niedawna żaden z członków NU'EST nie posiadał prywatnego konta na twitterze. Teraz...ma je Ren xD @ChoiGoRen , przy czym choigo w hangul to 최고 czyli tyle, co the best. Ojj, skromny ten nasz Renuś, nie powiem xD

Konto na razie ma jednego tweeta, jedną osobę w obserwowanych (@NUESTNEWS , a kogo by innego xDD), a obserwujących około 16 tysięcy ! I w tym momencie przypomina mi się youtube, konto ArianaGrandeVEVO, jedno video dodane 8 miesięcy temu, a liczba widzów: prawie 118 tysięcy :p
 Piękna, urodzinowa fotka :) A JR ma mi oddać czapkę, amen ;p
Prawdziwym szokiem jest jednak to, że trendowana wczoraj urodzinowa fraza dla maknae była widoczna dla wszystkich:D mega miły szok:)

A jak już jesteśmy przy twitterze, to proszę zacząć śledzić @likelambert, jeśli jeszcze tego nie robicie :D


Nienawidzę papierosów, ale...! Ale Lambercik często tak ma że jest po prostu ZA SEKSOWNY xD Czasem naprawdę ciężko to znieść, bo patrzysz na to zdjęcie i patrzysz, w pewnym momencie nie widzisz już nic oprócz niesamowitego błękitu oczu i już wiesz, że ... wpadłaś po uszy :)
                                                       Brrrr, powód moich rozterek:)

Dziwny, bardzo dziwny wpis! Codziennie, po kilkanaście razy odwiedzam stronkę nuestpl.wordpress.com . Polecam wszystkim fanom NU'EST, bo to naprawdę świetna stronka. Kiedy wczoraj po południu weszłam na tą stronkę i zobaczyłam pewnego newsa, zaczęłam się zastanawiać: WTF?! Ale może zanim napiszę cokolwiek, sami zobaczcie o co chodzi ;p

Wpis od lidera NU'EST na oficjalnym fancafe jest troszkę niecodzienny, czyż nie ;D

Nasi LOVE zaczęli już hibernować!
Szykowaliśmy się bardzo ciężko….
Wy wszyscy, to zbyt wiele!!!!
Fancafe…. jest zbyt ciche!
Nie jesteście za mocno!!
Ja Ja nie pozwolę wam słuchać naszego albumu skoro tak!!!
Mamy czatować…. Co podniesie LOVE… Pobudka
Jeżeli będziecie tak żyli to ja…..
odejdę….. Naprawdę….
Wszyscy członkowie także odejdą…. Naprawdę ㅜ.ㅜ
I jutro są urodziny Rena………..
Nasi LOVE nie planujecie świętować jego urodzin dla niego!!!!!!!
Aish….. Nie mam już nastroju by ćwiczyć……..
 

Ale nieważne co, nadal was kocham LOVE
 

Zróbmy coś w fancafe…..
Nie bądźcie tacy ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
 

Papa……

No to tego....hmmm....patrząc na to z mojego punktu widzenia, Jonghyun albo chce wzbudzić w czytających coś jak litość, albo biedny chłopak ma jakąś wstrętną chandrę, albo początki okrutnej depresji...może psycholog by ci pomógł kochany ? 
Ja Was nie olewam, wypraszam sobie xD nawet albumy kupiłam oryginalne, żeby nie było, że fani zza granicy to tylko nielegalne kopie ściągają. I ja chcę nowy album, bo mi się on po prostu należy! :( Niedobry lider. Sprawiłeś, że twoja LOVE płacze :(((((((((

Serio, łatwo się wprowadzić w stan przygnębienia i depresji. Dla rozluźnienia, może coś weselszego? 

Lubię ten klip :3

Ufff, już mi lepiej xD można wracać do sensu całej notki, jeśli kiedykolwiek jakiś miała :D

Twitterowy łańcuszek dla Glamberts! Krąży sobie i krąży, a jak ktoś nie doczyta, to zawał murowany!
"Adam is in the hospital....jk, RT if your reaction shows you care." Lepiej uważać na te twitterowe mądrości. Moja reakcja była tego najlepszym przykładem. Kurcze, nienawidzę jak mnie boli brzuch ze strachu. Autorowi łańcuszka gratuluję, gdyż jest jedną z niewielu osób, którym udało się przerazić mnie rano (powód czytania creepypast o 8:00 a nie o 20:00).

To by chyba było tyle na dzisiaj :) Miłego dnia wszystkim xDD

1 komentarz:

  1. Przeczytałam, przetrawiłam i stwierdzam że dalej mam Reno-manię, a kolejny z nich "coś" bierze (ty wiesz o co chodzi) :P

    OdpowiedzUsuń