czwartek, 22 listopada 2012

Ważne dzisiaj! part 3

Siemka:D sorki, że tak późno, ale wreszcie poczułam, że studia to nie LO :) Mam tyle zajęć, że latam z wywieszonym jęzorem, żeby to wszystko zrobić :) Dzisiaj chciałabym skrobnąć o kilku ważnych rzeczach:D

Comeback NU'EST coming soon! To już chyba wiedzą wszyscy zainteresowani, że nasi kochani chłopcy pracują nad trzecim wydawnictwem. Na razie jest on sygnowany jako album, ale czy to nie będzie mini-album to się okaże:) Poza tym, Ren rozszalał się trochę na twitterze i fryzjersko też, gdyż jak widać po nowych zdjęciach, z blond czupryną możemy się już chyba pożegnać. Buuuu:( Minki, nie rób tego Alex xD
    Jak widać, odrosty są wielkie jak nigdy. Z drugiej strony, ciekawe co to będzie. Może fiolet ? :D

Coś dla fanów kultury azjatyckiej! Nareszcie w Polsce ukaże się magazyn porządnie traktujący o kulturze krajów azjatyckich, zarówno tym co w niej szokujące jak i o takich zwyczajnych aspektach jak kino, anime, drama czy muzyka. Absolutny must have stycznia! Wydawnictwo Asia on Wave już w 2013 roku w Empikach!





Może kiedyś w sklepie? Zostając przy prasowych nowinkach, nie omieszkam poruszyć tematu raczkującej ciężko, początkującej glambertowej lekturki, która, jeśli wypali, będzie perłą wśród polskich czytadełek, to na pewno:) Po newsy z tym związane tutaj: https://www.facebook.com/pages/Adam-Lambert-News-Poland/122101627896776 . Czasopismo natomiast jest przygotowywane, powiedzmy że jest na starcie. Jedyne co możecie teraz zrobić to trzymać kciuki i dołączyć do redakcji. A oto piękna okładka:

Z tego co wiem, jeśli projekt dojdzie do skutku, gazeta będzie w internecie jako PDF. Może kiedyś promowaniem Adama zainteresuje się jakieś wydawnictwo i przygarnie fanowski projekt pod swoje skrzydła? Cóż, jakoś trzeba sobie radzić:)


Dragon Ball Z Saiyan Saga coming soon! Skoro mowa o fanowskich projektach, niewiele czekania zostało wszystkim czuwającym nad powstawaniem DB Z SS! Jak zapowiedziało studio K&K Productions, trailer ukaże się już 4 grudnia o 8 popołudniu globalnego czasu. To wspaniała wiadomość:D Ja już zacieram rączki. Tak w ogóle pochwalę się od razu swoim twitterowym szczęściem, gdzie David Chung ( w trailerze wcieli się w postać Tienshinhana ) dodał do ulubionych mój tweet, który portal youtube automatycznie wrzucił na wall.
          Od razu mówię, że konto zostało przeze mnie sprawdzone i jest jak najbardziej realne:)

GTA V! Producenci zapowiadają wiosnę 2013 roku jako datę ukazania się dzieła. Tak, dzieła, bo dla mnie gry z rodziny GTA są dziełami. Mają niebanalną, rozbudowaną fabułę, często alternatywne zakończenia oraz grafikę, która zawsze jest dwa kroki przed wszystkimi innymi grami ukazującymi się w tym samym czasie. A właśnie do rąk fanów Grand Theft Auto trafił niedawno drugi już trailer zapowiadający piątą część gry.

Niesamowite, prawda ? Mam nadzieję, że mój komp to odpali. :D
Tak w ogóle, czytałam gdzieś, jakoby Rockstar North planowali zakończyć serię GTA na części 5. i mam nadzieję, że to tylko głupie plotki.

Więc, to by było na tyle dzisiaj, ponieważ straszliwie kleją mi się już oczy. Właściwie to zauważyłam, że odkąd poszłam na studia cały czas brak mi snu, kawy i jedzenia. A jak już mam wolne to nie mogę spać od 5 rano do północy, cały dzień siedzę o kanapce i nie piję kawy. Życie bywa przewrotne :p
To miłego:)

1 komentarz:

  1. Świetny, informacyjny styl notki :) ale weź mnie nie dobijaj z Renem i tymi jego pomysłami, mam nadzieję, że przynajmniej nie walnie sobie różu, bo tego już nie zniosę ;)

    OdpowiedzUsuń