wtorek, 2 lipca 2013

Ważne dzisiaj! Part 25

Siemacie :) Jak Wam wakacje mijają? Macie już na nie jakieś plany? Ja na razie nastrajam się na sesję poprawkową, co by zdać jeden egzamin, który zawaliłam. Ech.... ale, na razie nie martwmy się tym i zobaczmy co to ostatnio takiego się działo ;]

Szczęściara!
Zacznę pozytywnym akcentem, gdyż jedna z naszych Kochanych Polskich Glambertek, Ula (którą miałam okazję poznać na Zlocie Glamberts Kraków 2012) miała ten zaszczyt na własne oczy zobaczyć naszego Adama. Co najlepsze, koncert, na którym była, był darmowy dla gości hotelu, w którym się zatrzymała. Nie ma to jak wakacje w USA ;] Gratuluję Ulce :*

Henry po Chińsku!
Na Hong Kong Dome Festival, który odbył się wczoraj pojawił się Henry, który wraz z Taeminem zaśpiewał m.in. "Trap" w chińskiej wersji językowej. Jako, że przez EXO-M totalnie straciłam głowę dla języka chińskiego, który nareszcie przestał brzmieć jak pobrzękiwanie kawałków metalu o siebie, piszczałam ze szcześcia oglądając ten filmik. No przecież już wiecie, jak bardzo kocham tę piosenkę ♥

Kibum po angielsku!
Zastanawialiście się kiedyś co byście zrobili, gdybyście spacerowali sobie po swoim mieście i nagle zaczepiłby Was Key pytając czy znacie K-Pop? Ja chyba bym została sparaliżowana strachem, a Kibum autosugestią "uciekaj zanim się rzuci". Ale cóż, tyle ode mnie, a jak sprawy mają się w rzeczywistości? Zobaczcie sami. Ostrzegam, filmik naprawdę uroczy ^^
[szkoda, że filmik został skasowany]

Stronki, na które warto zajrzeć!

Jeśli jesteście zainteresowani boysbandem BTS, który niedawno debiutował, istnieje już polska strona dla fanów zespołu - KLIK.

Po przerwie i niemiłych spięciach w obsadzie wraca także polski fun club NU'EST - KLIK.

Zapraszam na nie serdecznie :)

Co się dzieje z Taeyangiem z Big Bang?
Wydaje mi się, że dziwne zachowanie Tae nie umknęło Wam, nawet, jeśli nie należycie do oddanych VIPów. Youngbae zawsze miał skłonności do wielkich fryzur (co przy jego wzroście jest zrozumiałe) i dziadkowych sweterków (od ostatniego comebacku chodził w nich częściej chyba niż sam TOP, który lubi się postarzyć taką garderobą), ale to, co zrobił ostatnio, przeraża. Czy wyobrażacie sobie w wieku dwudziestu kilku lat zrobić brylantowego zęba? Kij z tym, że Was stać, że jest perłowy, brylantowy czy diamentowy. W takich rzeczach po prostu wygląda się staro. Niestety, Tae chyba nie wziął sobie tego do serca. A oto efekty:
Widzicie ten błysk w jego uzębieniu? Tak, to ten nieszczęsny ząb...

Poza tym całkiem niedawno Youngbae założył też pewien "ozdobnik" na zęby, który nieźle mnie przestraszył...
Ja rozumiem, że chłopak chce się wyszaleć, chce szokować, itd. Ale to już podpina się według mnie pod obrzydzanie się. Mam nadzieję, że Taeyang przestanie wydziwiać. 

Nowe MV!
Żeby nie mieć zaległości, obejrzyjcie najlepiej od razu :3

Nowe MV 4Minute jest trochę za bardzo.... hmmm...nawet nie wiem jak to określić. HyunA jak zwykle kręci swoim tyłkiem, a klip podobno został nawet zbanowany w Kraju Porannej Świeżości. Cóż, gdybym ja chciała zakazywać klipów, w których dziewczyny wypinają się co chwilę, to większość MV z repertuaru Minutek wylądowałaby w koszu.
Można popatrzeć, ale piosenka smętna, a klip nie powoduje wrzasków radości.

Special Clip od Xia jest taki piękny i delikatny, że idzie się zakochać, jeśli jeszcze zakochane nie jesteście.
Polecam całym serduchem ♥

Hejterzy Tao, strzeżcie się!
Ponieważ niektórzy piszą paskudztwa, jakoby Tao był wstrętny i okropny, wraz z Dorotką "Tao" przygotowałyśmy dla Was mema.
Ja rozumiem, że nie każdemu się wszystko podoba, ale pisać tak po prostu, ze ktoś jest WSTRĘTNY? Ja sobie nie wyobrażam, żebym tak napisała, nawet o Selenie Gomez, której nie cierpię.
A Tao jest kochany, czyż nie? :3

Kończę już swój wywód, ale ponieważ trochę mi się tego nazbierało, nowa notka będzie wkrótce. Pozdrawiam Was serdecznie ♥

2 komentarze:

  1. Jak można twierdzić, że Tao jest brzydki?! o.o To je mój BIAS! Filmik z Key poprawił mi humor ^^ Co do 4minute to zgadzam się razem z tobą ;3.A jeśli chodzi o Tae to naprawdę jego wygląd zaczyna być dziwny

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz... Taeyang nie dawno stracił swojego psiaka. Próbuje znaleźć sobie teraz coś, co pozwoliłoby mu o nim jakoś zapomnieć. Przynajmniej, ja to tak odbieram. Nie wiem, jak jest naprawdę, ale YB to YB, jedyny taki i niepowtarzalny. Zresztą, jak całe Big Bang. Dajmy mu trochę czasu, a na pewno wszystko wróci do normy i się jakoś poukłada. :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Blackey.

    OdpowiedzUsuń