środa, 3 lipca 2013

Inspiracje w jednym miejscu! [2]

Witajcie! Dzisiaj kolejny post, bo jak wczoraj pisałam, trochę się tego nazbierało.

Zacznę od tematu, który sprawia, że mam ochotę krzyczeć z uciechy. Ale po kolei.
Wszystko zaczęło się parę miesięcy temu, a mianowicie 25. kwietnia, kiedy to usłyszałam, że gra Dead Island: Riptide jest już w sklepach. O potyczkach z instalowaniem jej możecie poczytać TUTAJ.
Tak się złożyło, że w pudełku znalazłam bardzo ciekawą ulotkę:
Tekst jest na tyle czytelny, że dacie radę przeczytać :3

Ponieważ temat Zombie kocham i ubóstwiam, postarałam się, żeby książka jak najszybciej wpadła w moje ręce. W wersji do czytania się zakochałam, a teraz czas zobaczyć, czy to samo stanie się z wersją filmową. 
Tak długo czekałam na ten film, że teraz już po prostu nie mogę doczekać się niedzieli, kiedy to zaplanowałam sobie obejrzenie tego widowiska w kinie w 3D.
Jest też pewna okoliczność, która sprawiła, że nad filmem zaczęłam piszczeć jeszcze głośniej:
Tak, tak, Adam na premierze, pewnie pociągnie za sobą tłumy ludzi do kin, ale osobiście sama cieszę się z tego, że mamy podobny gust ^^ Poza tym, jest mi jeszcze milej z powodu, że sama odkryłam ten film wcześniej i nie będą o mnie mówić, że ślepo podążam za idolem. Adam pewnie nie ma czasu na czytanie, ale myślę, że ta książka mogłaby mu się naprawdę spodobać.

Ktoś jeszcze czeka na World War Z tak bardzo jak ja?

W zeszłą sobotę korzystając z chwili dla siebie byłam także na zakupach, gdzie wyhaczyłam koszulkę z Dragon Balla w Croppie oraz śliczną kokardkę, która może służyć jako ozdoba do włosów lub dodatek do ubrania.

Z powodu przytłaczającej liczby pytań o szamponetkę, którą robiłam różowy kolor na głowie, postanowiłam uchylić rąbka tajemnicy i zaprezentować Wam ten środek, którego cena nie przekracza nawet 4 złotych.
Jeśli jesteście jasnymi blondynkami, kolor wyjdzie naprawdę różowiutki. Zaraz po zafarbowaniu i umyciu włosów będzie tak intensywny, że można go jedynie porównać z kłakami Thundera z MBLAQ w MV do Smoky Girl.

Jak na razie, kolor siedzi już czwarte mycie, ale kupiłam zapobiegliwie kolejną saszetkę, bo jest on tak śliczny, że aż mi go szkoda. Polecam wszystkim. Na lato idealny ^^

Z inspiracjami to na razie tyle. Życzę Wam wszystkim wspaniałego popołudnia. Trzymajcie się ♥

1 komentarz:

  1. Zwiastun widziałam,ale film jakoś mnie nie ujął.
    Róż jest ok,ale jest zbyt jaskrawy.Nie podoba mi się.Może,jakby nie był tak intensywny,to tak.
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń