poniedziałek, 15 lipca 2013

Ważne dzisiaj! Part 29

Witajcie ;) 15 lipca... Ach, jak to 20 lat szybko przeleciało. Tak, tak. Autorka tych mniej lub bardziej szurniętych wpisów kończy dzisiaj 20 lat! Z tej okazji nie pozwolę sobie jednak na zaniedbywanie Was, zwłaszcza, że urodzinowych prezentów się dzisiaj namnożyło, chociaż niektóre nie są wręczone świadomie. Zaraz zobaczycie, o co mi chodzi. No to, zaczynamy ^^

Niespodzianka!
Krzyknęło dzisiaj 13 nieświadomych tego osób wpychając się w moją listę filmików z subskrybcji na YouTube. Kto to?

1 osoba na tej liście to Xia i jego wyczekiwany, akurat na moje urodzinki zapowiadany, teledysk. Klip jak i piosenka powala, jest fajnie rytmicznie i bardzo w tym stylu, który kocham. Dziękuję za taki prezent, nooo ;D

Na 12 pozostałych osobników byłam z rana trochę zła, już nawet nieważne o co. Minęło mi, jak weszłam na YouTube...


Tralalalalala, oto Wolf Drama Version. Wszystkim, którzy jeszcze nie widzieli polecam zobaczyć jak najszybciej. Ach, ten Luhan... <3
Tak z chińską od razu wyjeżdżam, a koreańską też pasuje wkleić:
Miłego oglądania ♥

A oto prezent, który dostałam w domu:

Debiut!
Kolejny już jutro! Tym razem, żaden girlsband, tylko solowy piosenkarz wyfrunie spod skrzydeł YG Entertainment. Kang Seung Yoona świat usłyszy w piosence It Rains. Teaser ma wyjść jeszcze dzisiaj, na razie mamy zdjęcie.
Odnoszę wrażenie, że będzie wykonywał utwory podobne do repertuaru SE7ENA.
No cóż, czekamy!

Adam odchodzi z RCA Records!
Nareszcie! Bardzo długo czekałam na tę nowinę! Po tym jak zrobili go na czarno z klipem do Trespassing, a teraz chcieli go wkręcić w covery piosenek z lat 80-tych nadszedł najwyższy czas, żeby się zbuntować. Teraz, będziemy mogli liczyć na normalną płytę. Brawo, Adam ♥ Jestem z Ciebie dumna :*

Nowe MV B.A.P!
Już za dwa dni, 17-ego lipca ukaże się nowy klip B.A.P do utworu Hurricane! Na razie pokazały się teaserowe zdjęcie Daehyuna i Youngjae, ale nie chcę nic twierdzić na ich podstawie.

A Wy co myślicie?

Ahreum odchodzi z T-ara na rzecz kariery solowej!
Smutna wiadomość dla fanów bandu. Dziewczyna chce rozpocząć karierę solową skupiając się na hip-hopie, co od zawsze był jej pasją. Odejście z zespołu da jej także wiele swobody w np. występowaniu w filmach czy dramach.

Na dzisiaj to tyle. Pozdrowienia dla Was wszystkich ;)

1 komentarz:

  1. Oczywiście filmików nie obejrzę(już mnie coś bierze).
    Adaś bravo! <3
    Ahreum powodzenia!
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń