niedziela, 21 lipca 2013

Zlot K-Popowców Kraków 2013 (part 3)



Widać nasze wygłupy były zawstydzające, bo niektórzy od nas uciekli.

Potem Żelek i Kai zdecydowali się zainscenizować pompki z One Shot B.A.P...


Reszta filmików:
powitanie B.A.P

Taniec do No Mercy xD

Tańcząc i śpiewając wróciliśmy na rynek, aby nagrać resztę filmików i pożegnać Żelka i Kai, którzy musieli iść na autobus :(





Gentleman na rynku xD



Filmik TUTAJ.

Say what?! TUTAJ.

Po głupawce poszliśmy coś wszamać do McDonald's.

A ja sobie pozbierałam podpisiki na pamiątkę xD

Ponieważ byłam grzeczna, dostałam też autograf od Tao ;3

Zresztą, nie tylko ja, bo ściana w McDonald's też ;)

Taoś przywlókł też ze sobą samodzielnie pieczone ciasteczka, które były pyszne. Wniosek? Opłaca się być miłym dla EXO ^^
Reszty zlotu nie jestem w stanie opisać, gdyż miałam powrót o 17:25 i musiałam uciekać. Na pamiątkę zrobiliśmy zrzutkę na czarne bransoletki z gwiazdkami. Kiedy przyjdzie pocztą, na pewno wrzucę.

Jeszcze jeden filmik TUTAJ.

Pozdrowienia dla nieobecnych TUTAJ

Strona wydarzenia na facebooku TUTAJ.

Reszta zdjęć:


plecak Klaudii :3

przypinka Tao ;)

torba Ane ^^

plecak Eliki ;D

To by było na tyle na razie. Na więcej materiałów wciąż czekam. Na zlocie było super, bawiłam się świetnie. Żałujcie, że Was nie było. To do następnego spotkania ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz