czwartek, 25 lipca 2013

Ważne dzisiaj! Part 31

Witajcie! Już jutro poprawa egzaminu, tak że jestem dosyć zdenerwowana. Codziennie coś powtarzam, dzisiaj też planuję. A na razie notka, na lepsze samopoczucie.

Comeback EXO coming soon!
Tym razem SM stwierdzili chyba, że nie będą trollować i dawać 16263246352342536345 lat przerwy od comebacku do comebacku. Data kolejnego powrotu Ulfów to 5 sierpnia! Tytułowa piosenka będzie nosić tytuł 으르렁(Growl). Pojawiły się już teaserowe zdjęcia, ale ponieważ Lay, Sehun i D.O wyglądają jak sierotki boże stwierdziłam, że wkleję tylko te zdjęcia, które mi się podobają.





Powiem tyle: mają szczęście, że Tao wygląda zajebiście. A na comeback czekamy ^^

+ 9-ego sierpnia planowany jest rzekomo comeback NU'EST i SHINee, a także wydana zostanie trzecia tytułowa piosenka z albumu B.A.P

3 lata czekania!
Bez ściemy! Tyle Glamberts czekali, aż Adam wyzbędzie się swojej manii ubierania! Za każdym razem było coraz bliżej! I nagle 3 dni temu:

Teraz przynajmniej jest co oblewać, a Lambercikowej manii nie pojmuję, bo przecież nie wygląda źle! :3
Teraz czekamy na TOPa ^^

Nowe MV!
Nowy klip B2ST bardzo mi się podoba! Piosenka też jest super, szybko wpada w ucho. Cieszę się, że Hyunseung jest taki ogarnięty, bo to naprawdę ładny chłopak, ale czasami robi z sobą coś takiego, że...W każdym razie, jestem na tak!

Teledysk 10/10
Piosenka 10/10
Wygląd chłopaków 10/10

Nowe MV f(x) jest cóż...dziwne. To samo mogę powiedzieć o piosence, do której wciąż próbuję się przekonać. Na pewno jest oryginalna. Podoba mi się tez wygląd dziewczyn.

Teledysk 5/10
Piosenka 7/10
Wygląd dziewczyn 9/10
  
To by było na tyle! Pozdrowienia ♥

EDIT. Już 130-sta notka! :D

2 komentarze:

  1. Czekam, czekam na nowość od wilczków xDD A teledysk i piosenka f(x) super! Polecam ci Justyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie,że chłopaki będą mieli taki szybki powrót.
    Adaś ,no w końcu.
    MV nie obejrzę,bo się kuźwa mać nie da!
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń