środa, 17 lipca 2013

Nowe MV! + WTF?

Siema, siema! Dzisiaj jestem bardzo zadowolona, bo zdałam drugiego kolosa i szykuję się na zlot K-Popowców w tą sobotę w Krakowie. Cieszę się jak wariatka, że będę mogła się z Wami spotkać ♥
Na blogu na pewno będzie seria notek poświęconych temu wydarzeniu, tak że, od niedzieli obserwujcie mnie uważnie ^^

Dzisiaj natomiast z braku chęci na pisanie długiej notki, 3 klipy, które wyszły niedawno (2 wczoraj, 1 dzisiaj) Enjoy ^.^

Na początek klip Infinite.
Teledysk trochę przypomina mi Beautiful Night B2ST. Nie wiem skąd nagle namnożyło się tyle ludzi z rozmaitymi mocami w Korei. Jak do sprawy EXO podchodzę ze spokojem wiedząc przynajmniej, że mają te swoje specjalne zdolności od początku, tak Infinite i wersja drama Don't Mess With Me 2EYES trochę mnie zaskoczyły. Ciekawe ile będzie jeszcze takich objawień w tym roku?

Piosenka 8/10
MV 7/10
Wygląd chłopaków 10/10

Kolejny klip na naszej liście trochę mnie zaskoczył.
BTS! ♥.♥ BTS! ♥.♥ Ojj, chyba grozi mi pedonoonizm!
Ta piosenka miała się znaleźć w trzecim notowaniu Mocnej Dziesiątki odkąd tylko usłyszałam ją na Seoul FM. Los jednak lubi płatać czasami miłe figle. Jednym z nich jest właśnie ten klip.
Mam nadzieję że BigHit nie zepsuje chłopaków, bo są świetni w tym stylu muzyki, który wykonują. Zresztą moja wyobraźnia sięga może i daleko, ale jakoś nie widzę Jimina i J-Hope'a śpiewających mdłe piosenki o miłości. Reszta chłopaków może i dałaby radę z muzyką w ten deseń, ale oni...zdecydowanie nie.
A co do teledysku, bardzo podoba mi się naramiennik JungKooka ♥ wygląda w nim jeszcze słodziej niż zwykle, a myślałam, ze to niemożliwe.

Piosenka 10/10
MV 8/10
Wygląd chłopaków 10/10

A teraz pyszne ciasteczko z dzisiaj, czyli B.A.P!
OMG ♥ OMG ♥ OMG ♥
Ostatnio wychodzi tyle rzeczy, ze ciężko nie paść z podniety!
Piosenka jest genialna, całkiem inna i to dobrze. Gdyby chłopcy zamknęli się w jednym gatunku muzycznym, w końcu zaczęliby się nudzić. MV nagrywano w LV, co widać jak na dłoni.
Narzekanie?
a) fryzjer Zelo, który zrobił mu na głowie siwą trwałą do odstrzału;
b) fryzjer Banga powinien mieć zakaz wykonywania zawodu;
c) fryzjer Himchana niech się idzie schować, bo to co mu zrobił na głowie jest straszne...
Swoją drogą ciekawe, czy to była jedna osoba? xD
Pieję z zachwytu nad włosami i tańcem Jongupa, a także nad tymi momentami, w których Daehyun podnosi głos do pisku. Ma niesamowity talent ♥
Himchan kierujący samochodem i te sceny na totalnym zadupiu przywodzą na myśl tylko jedno MV - Tonight Big Bang. Cóż, jak się uczyć to od najlepszych.
Nie wiem czemu tylu ludziom się nie podoba, ja jestem zachwycona. Teraz czekam na trzeci klip, który podobno ma być w jeszcze innym stylu.

Piosenka 9/10
MV 9/10
Wygląd chłopaków 6/10

Czas na zaszczytne WTF, którym jest informacja z EXO Poland.
[INFO] EXO wystąpią dziś z Intro, Wolf oraz pewną... folkową piosenką. Ta ostatnia nie została jeszcze potwierdzona. Po południu podamy konkretną godzinę, o której będzie można zobaczyć stream, gdyż jak do tej pory pojawiły się różne wersje - wynikające z różnic czasowych.
A teraz siedzę i próbuję sobie wyobrazić chłopaków śpiewających ludowe przeboje....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz