piątek, 12 lipca 2013

Ważne dzisiaj! Part 28

Witajcie ;) dzisiaj, tak jak zapowiadałam, kolejna notka z powodu fali newsów, która mnie zalała.
Bez przedłużania, enjoy :3

Adam w Glee!
Plotka stała się potwierdzoną informacją. Adam wystąpi w 5-tym sezonie tego muzycznego serialu. Jeśli go nie oglądacie i chcecie wiedzieć więcej, KLIK. Na razie nie wiadomo czy rola Lambercika będzie epizodyczna czy dłuższa, chociaż pojawiają się słuchy, że na stałe dołączy do obsady serialu.
Jeżeli wierzyć plotkarzom, pan po lewej będzie w serialu kimś, z kim połączy Adama coś więcej.

A co ja mogę dodać? Adaś zawsze marzył o roli w Glee, więc bardzo się cieszę, ze mu się to ziści. Przez to na pewno dłużej poczekamy na nową płytę, ale czego się nie robi dla Adama ♥

Afera aferę goni!
Nie tak dawno ludzie zaczęli dosyć krytycznie wypowiadać się na temat SM Entertainment i ich podejściu do, zwłaszcza byłych, podopiecznych. Wszyscy pewnie wiedzą co ja sama o tym sądzę, ale nie o tym teraz chciałam. Jak wiecie, 15-ego lipca odbędzie się premiera nowego albumu Xia. Po burzliwej przeszłości z SM Entertainment jako członek DBSK chłopak grzeje miejsce w C-JES Entertainment. Z wytwórnią tą od niedawna współpracuje LOEN Ent., która promuje i zamieszcza w internecie twórczość muzyków rozmaitych labeli. Mieli się oni zająć także promocją Xia, jednak parę dni temu wycofali się pisząc, że nie zrobią nic ponad internetową promocję. C-JES zagrozili im wojną w sądzie z niedotrzymanie warunków współpracy, a fani bardzo szybko zaczęli LOEN bojkotować i pisać, ze nie będą nabijać wyświetleń produkcjom C-JES zamieszczonym na ich koncie. Dopiero wtedy LOEN poszło po rozum do głowy i ponownie zgodziło się na promocję.
Przypadek? Nie sądzę. W końcu SM jest na tyle wpływową wytwórnią i "marką samą w sobie", że stacje TV, rozgłośnie radiowe czy nawet inne labele są przerażone na myśl o tym, że mogą stracić współpracę z nią. Dlatego wytwórnia ta zwyczajnie trzęsie całym koreańskim biznesem podkładając masę kłód pod nogi tym, którzy wyrwali się z jej szponów.
Mam tylko nadzieję, ze Comebackowi Xia to nie zagrozi.

Debiut BESTie!
Dziewczyny są "produktem" nowej wytwórni, YNB Entertainment. Za wiele nie mogę o nich powiedzieć, gdyż jak na pierwszy raz ani piosenka ani teledysk nie przypadły mi do gustu. Zapewne po paru przesłuchaniach będzie lepiej, ale sama nie wiem... najwyżej będę w stosunku do nich obojętna. Comeback na Music Bank też jakoś specjalnie mnie nie zauroczył, ale mam nadzieję, że przynajmniej Wam się podobało.

Nowości!
I to jest ta chwila, w której jestem totalnie oczarowana! Daesung pięknie śpiewa, ma taki śliczny kolor włosów... Jedyne co mogę zrobić, to zazdrościć Taro Hakase. Jeden z tych PV, które trzeba znać!

A-JAX ujęli mnie fajnym bitem i bardzo nowoczesnym brzmieniem utworu, zwłaszcza refrenu. Brawa za to, że mi się podoba należą się... dzisiejszemu Music Bank (jak ja kocham mieć KBS w telewizji ♥). MV jeszcze nie oglądałam, ale po tym, co widziałam, na pewno mi się spodoba!

Comeback Ailee był tym, co mnie dzisiaj trzymało w największym napięciu. Jak dobrze, że się nie zawiodłam! Laska ma tak wspaniały głos, że słucha się jej z przyjemnością. No, i jest na czym oko zawiesić. Polecam! ♥

A fryzjerzy poszaleli...
i dlatego mamy przyjemność oglądać Kai w blondzie.
Jako osoba lubująca eksperymenty z włosami stwierdzam, że najgorzej nie wygląda. Na pewno lepiej niż Lay jeszcze parę tygodni temu.

A dla wszystkich stęsknionych L.O./\.E...
kolejny odcinek L.O./\.E Story! ♥

• EXO już niedługo mają zacząć nagrywać nowe MV.
• Jest coś, co Was wkurza w K-Popie? Lejcie żale na stronkę Hejted: K-Pop. 100% anonimowości.
Już 20-ego lipca spotkanie K-Popowców w Krakowie. Widzimy się na miejscu :3

Na dzisiaj to tyle. Miłego weekendu ♥

2 komentarze:

  1. Adasiowi gratuluję!Mam nadzieję,że dłużej tam zagości.Miło będzie się go oglądało.Serial znam,nie oglądam odcinek po odcinku,ale jak się natrafi to z przyjemnością.Wiem,że zagrał w jakimś serialu gościnnie,ale nie pomnę.
    SM no wiadomo,że to oni.No,bo niby kto?Tak wziąść kałasznikow....
    Najważniejsza rzecz to NIE DAWAĆ SIĘ!SM może być potęgą na koreańskim rynku muzycznym,ale niech nie myślą,że wszyscy będą przed nimi drżeć ze strachu.
    Kai'owi ładnie w blondzie.Co do filmików to nie obejrzę.Muszę inny program poszukać i pobrać.Nie da razy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adam grał gościnnie w "Słodkich Kłamstewkach" http://likelambert.blogspot.com/2012/10/pretty-little-liars-adam-lambert.html

      Usuń