wtorek, 1 kwietnia 2014

Kartka od Glam Paradise + Liebster Award!

Witajcie. Wiem, że dzisiaj Prima Aprilis i wszędzie pełno żartownisiów (a może warto przypomnieć sobie najlepszy troll zeszłego roku? :D), ale akurat ja jestem dzisiaj bardzo poważną osobą. Odwołali nam zajęcia (nasza uczelnia też jest dzisiaj bardzo poważna), więc siedzę sobie przed komputerkiem i już nawet nowe opowiadanko wrzuciłam (KLIK). W tle brzdąka sobie Menda, której trasa koncertowa się właśnie zakończyła (Wiwat, 23 marzec ♥!). I nie tylko ona...
Nadszedł piękny kwiecień i czas na wyniki konkursu na kartkę wielkanocną od Glam Paradise :D
A oto zwycięzcy!


Gratuluję serdecznie i proszę o skontaktowanie się ze mną na mail trebmalssj4@gmail.com w celu podania swojego adresu i nazwy biasa/ulubionego zespołu z K-Popu/J-Popu/C-Popu/J-Rocka do 10 kwietnia! Kartki zostaną wysłane 14 kwietnia :)

A teraz kolejna już moja (zaraz po blogu z fanfickami) nominacja do Liebster Award, za którą pragnę bardzo serdecznie podziękować Rits u. Ponieważ na Ulf's Stories nominowałam 11 blogów, z czego odpowiedział tylko jeden (!), teraz postanowiłam się wypiąć i jedynie udzielić odpowiedzi na zadane mi pytania. No to jazda XD

1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z K-Popem?

O losie...to było tak, że zanim poznałam koreańską muzykę, całą Azją i większością mojego świata była Japonia. Miałam fazę, no cóż. Dlatego swoje pierwsze zetknięcie z K-Popem okrasiłam myślami O! Japonki! Pamiętam jak dziś, jak szukając czegoś ciekawego na YouTube natknęłam się na angielską wersję The Boys SNSD. Mimo, że piosenka i MV nie należą do wybitnych, zafascynowały mnie tak bardzo, że ściągnęłam sobie klip i mogłam go odpalać po kilkanaście razy dziennie. Potem miałam to samo z przypadkowo spotkanym Tonight BIGBANG. Ale takie prawdziwe wkręcenie w K-Pop zaczęło się w maju 2012, kiedy to na perskiej stacji muzycznej zobaczyłam Face NU'EST.
That's why I'm here. XD

2. Jaka byłą Twoja reakcja, gdy zobaczyłaś pierwszy K-Popowy teledysk?

Tak jak pisałam wyżej, nie był on jakiś specjalny, ale zafascynował mnie. 

3. Wolisz boysbandy czy girlsbandy?

To zależy przede wszystkim od zespołu, chociaż dużo przyjemniej słucha się męskich wokali. Na pewno jestem bardziej chętna na kupowanie albumów Panów niż Pań.

4. Kogo z koreańskich gwiazd chciałabyś spotkać najbardziej?

Przede wszystkim moich totalnych ultimatów, TOPa i CL. Nie wyrobiłabym ze szczęścia, gdyby dane mi było iść na koncert BIGBANG czy 2NE1. Marzy mi się też show YG Family albo SM Town. Do tego B.A.P i wygranie życia gotowe. 
Taak, wiem, za dużo bym chciała XD

5. Wiążesz swoją przyszłość z krajami Azji?

Na pewno chciałabym je zwiedzić, dowiedzieć się trochę o danej kulturze bardziej od środka. Bardzo chciałabym znać języki chiński i japoński na komunikatywnym poziomie. Myślałam jeszcze o czymś innym, ale pozostawię to w swojej głowie :p

6. Czy kiedykolwiek jadłaś jakąś typową azjatycką potrawę, np. kimchi, ramen?

Przepraszam za to co powiem, ale ramen jest dla mnie tak pospolite, że zupełnie nieegzotyczne. Mój tata ma bzika na punkcie ramenu (wgl to on ma bzika na punkcie wszystkiego gdzie jest chociażby grudeńka makaronu) i dlatego właśnie zdarza mi się jeść tą potrawę przynajmniej raz na miesiąc. Kimchi robię sama naprawdę czasami. Mimo całego smaku jest to dosyć pracochłonne, a ja niestety, leń jestem i moczenie kapusty jest nie na moje nerwy XD
Poza tym jadłam kiedyś zupę z kurczakiem, ryżem i kokosem. Nie mam pojęcia z jakiego kraju to było (chyba Tajlandia...), ale po polaniu tego wielką ilością sosu sojowego, wyszło mi cudo nad cudami. Nienawidzę takich połączeń słodkiego ze słonym (nikomu w domu nie smakowało XD), ale ta zupa była obłędna. Wciąż jeszcze czuję smak kurczaka z nutą kokosa ♥.♥ ...
Za to, całkiem słusznie, przyjęły się u nas pierożki Wonton i zrobiony dzięki przepisowi z Asia on Wave deserek o nazwie Chuoi Chien. Danie to pochodzi z Wietnamu, a najprościej można go określić jako sezamowe racuszki z bananem.
No i chyba nie trzeba wspominać o Peppero, Bubble Tea czy napoju aloesowym made in Korea :D

7. Twój ultimate bias?

Jak już wspominałam, TOP i CL.

8. Czy masz w swoim otoczeniu kogoś, kto interesuje się tym co Ty?

Oczywiście! I to nawet całą masę ludzi! W najbliższym własną siostrę i mamę oraz przyjaciółkę, a trochę dalej jest nas cała ekipa. Często organizujemy swoje lokalne spotkania, o czym nieraz było (i będzie) na blogu. Wystarczy zerknąć pod etykietkę zlot.

9. Jakie jest Twoje największe marzenie?

Mam wiele małych marzeń, ale największe? Nie, chyba nie mam.

10. Złota Rybka może spełnić Twoje 3 życzenia. Jakie one będą?

1) Zdrowie dla całej rodziny :)
2) Miyavi ma wrócić do Polski jeszcze w tym roku :D
3) eee... 50 tysięcy złotych?

11. Oglądasz anime? Jak tak, jakie jest Twoje ulubione?

Czasami na coś sobie zerknę, ale nierozerwalną więź będę zawsze czuć z Dragon Ballem. DB FOREVAA ♥

Ok, moi kochani, na dzisiaj to tyle. Już wkrótce notka z serii Ważne dzisiaj!... . Jeszcze raz zapraszam na swoje nowe ff Noc (KLIK) i proszę dziewczyny o szybkie odezwanie się. Pozdrawiam :3

3 komentarze:

  1. A to ja wygrałam kartkę? O.o
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww! To fajnie! Wolałam się zapytać,bo nie widziałam.Myślałam,że ktoś inny o tym samym imieniu wygrał.
      Madzia.

      Usuń