środa, 9 kwietnia 2014

Muzycznie i inspiracyjnie :)

Dzień dobry! :) No tak, ale mi z tym optymizmem odwaliło. Za oknem brzydko, zimno, nieprzyjemnie. Lało całą noc i jak na razie chyba nie zamierza przestać. Pocieszam się tylko tym, że nie mam dzisiaj za dużo wykładów, więc większość czasu mogę po prostu spędzić w suhym (XD) i ciepłym domu.
Dzisiejszy post będzie zbiorem nowych MV i moich inspiracji na najbliższy okres czasu, a już niedługo będę chyba musiała zrobić kolejne podsumowanie odpałów i afer, bo to co się w tej muzyce dzieje, czasami przyprawia mnie o gęsią skórkę.

MV, MV!
Na początek trochę muzycznych, ocenianych surowym, ale przychylnym zarazem, okiem, nowości :D

Cóż ja mogę powiedzieć o Just One Day? Hmm...Na pewno nie jest to piosenka, jakiej spodziewałabym się po takim zespole jak Bangtani, ale słuchając ich głosów i patrząc na te ryjki wyjątkowo jestem na tak :P

Apinki zaskakują pozytywnie! Nie ma tutaj grożących zbliżaniem się do Zachodu wyuzdanych póz, półnagich ciał i dziwacznych dźwięków. Jest za to kawałek pogodnej piosenki i pozytywnego teledysku z uroczymi dziewczątkami w tle. Btw. czy tylko ja mam wrażenie, że to takie podobne do Lipstick Orange Caramel? Cóż, chyba Koreanki złapały długoterminową fazę na tenisa każdego rodzaju :3


Dla wszystkich fanów nietypowej kolaboracji, jaką jest TOHEART, oto nowy utwór chłopaków. Według mnie, o wiele lepszy niż Delicious.

Książki i filmy: na co czekam, na co poluję!
To tak...Dla osoby takiej jak ja, czytanie książek jest prawie równe oddychaniu. Bardzo często przebywam w bibliotece i wychodzę stamtąd zwykle z górą różnych czytadeł. Jednak wiem, że posiadanie własnego egzemplarza dobrej książki jest o wiele lepsze niż pożyczanie publicznego. Dlatego, od paru miesięcy poluję na wyjątkowo ciężką do zdobycia książkę. Niezłomny Laury Hillenbrand.
Jest to biografia sportowca, który w czasie II Wojny Światowej trafia na całą masę niebezpieczeństw. Najpierw na zdradliwe wody oceanu, potem na obóz wroga.
Książka jest bardzo dobrze napisana i wciągająca, niestety jest także...niedostępna. Żadna księgarnia internetowa, żadna hurtownia nie ma jej w swoich magazynach. Niestety, cały nakład się wyczerpał, a pojedyncze egzemplarze krążą po tablicach i allegrach z dopiskiem unikat za ceny prawie 100 złotych. A książka jest warta tych złotych 40...
Mam chociaż nadzieję, że zostanie wykonany dodruk biografii, kiedy to adaptacja książki trafi do kin. Już w te święta (no, u nas trochę później, bo w styczniu 2015) będzie można zobaczyć tę niesamowitą historię na wielkim ekranie. Reżyserem filmu jest Angelina Jolie, a Wy lepiej zgadnijcie, kto wciela się w postać sadystycznego japońskiego komendanta, Mutsushiro Watanabe...


Drugą książką widmo, której prawie nigdzie nie ma jest pierwszy tom trylogii Więzień Labiryntu Jamesa Dashnera. Z miłym uśmiechem przyjęłam wiadomość o filmowej adaptacji (premiera u nas już we wrześniu tego roku). Uśmiech zamienił się w opad szczeny, kiedy dowiedziałam się, że główną rolę będzie grał nie kto inny jak Dylan O'Brien. Jeśli ktoś z Was ogląda Teen Wolf, to nazwisko powinno być Wam dobrze znane :)
Cóż, może to sprawi, że ta książka także zacznie być dostępna.


Ostatni na mojej liście jest horror Oculus, film twórców chociażby Paranormal Activity. Widowisko będzie możliwe do obejrzenia najszybciej ze wszystkich wymienionych tu filmów, gdyż amerykańska premiera będzie mieć miejsce 11 kwietnia, czyli już za dwa dni. O Polsce czy reszcie świata jak na razie, cisza...

EXOwe zakupy, trochę spotkań...
Ostatnio trochę tego nakupiłam, chociaż jeszcze nic nie dotarło do mnie. Wszystko zmieni się 15 kwietnia, kiedy to szykujemy z naszą K-Popową grupą spotkanie z okazji premiery Asia on Wave w Empikach, a także wyjście na wystawę dotyczącą Chin organizowaną przez naszą bibliotekę (właśnie, muszę książki oddać XD).
Niedawno miał też miejsce Kejpopowy Piknik, który już niedługo zostanie tutaj przedstawiony.

W tym poście to tyle, następny pojawi się już niedługo. Pozdrawiam ♥
PS. Konkursowe kartki zostały już wysłane :) Oczekujcie listonosza, Dziewczyny :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz