środa, 16 kwietnia 2014

Ważne dzisiaj! Part 48

Witam wszystkich moich czytelników :) Jak Wam życie mija? Co porabiacie? Szykujecie się już do świąt? Ja osobiście jestem tylko ociupinkę zła przez to, że niestety na mojej uczelni czwartek nie jest dniem wolnym i kiedy większość z Was będzie przewracać się w łóżeczku na drugi bok, bo wolne i można dłużej pospać, to my z Alex będziemy siedzieć na wykładach.
Miło mi słyszeć, że do moich konkursowiczek dotarły już kartki i są z nich zadowolone. Jeśli większa ilość moich czytelników zacznie się udzielać (czyt. pisać komentarze), to będzie więcej, bardziej atrakcyjnych konkursów.
Około soboty przygotujcie się na post łączący w sobie inspiracje jak i odrobinę studenckiego życia :)

A teraz przechodzimy już do wiadomych newsów!

Nowinki prasowe!
Asia on Wave nareszcie w Empiku! Trochę się co prawda obawiałam, że u nas tak szybko się nie pojawi, ale na tym swoim myśleniu się zawiodłam! I bardzo dobrze, bo lubię się rozczarowywać pozytywnie XD
Po przemierzeniu całego działu z prasą i stwierdzeniu braku wyczekiwanego magazynu, podeszłam do sprzedawczyni rozkładającej towar. Asia On Wave znalazł się pod innymi gazetami w jej kartonie. Świeżutkie, pachnące i błyszczące ♥ Do tego wyniuchałam na półeczce najnowszy Popcorn niemiecki, a w nim...zaraz zobaczycie :)
Moje piękne prasowe zakupy. Co mnie tak urzekło w Popcornie? :)

Przede wszystkim: cudowny duży plakat EXO i artykuł o K-Popie, który staram się przetłumaczyć korzystając ze swojego niemieckiego słownika :)
Wspaniały, najlepszy plakat ever ♥ Jeśli chodzi o wygląd EXO to 11/12 (Kai what are U doing? XD)
A oto i artykuł. Ah, ten GD z MAMA 2013... XD

W środku możecie też znaleźć jeszcze małe zdjęcie EXO w miejscu, gdzie przedstawione są sylwetki wszystkich plakatów w numerze :)

Comeback Block B!
No no, Busterzy to dopiero zaszaleli ze swoim nowym klipem. Zresztą, zobaczcie sami :D
Na początku było tu dla mnie za głośno i za dużo wszystkiego. Po paru obejrzeniach jednak doszłam do wniosku, że piosenka jest ekstra bekowa. A teledysk...no cóż, to jest właśnie Block B XD
Mimo wszystko, wiele osób pisze, że To nie są już nasze Bloczki albo Tęsknię za Very Good.
Ludzie, wyluzujcie. Chłopaki nie mogą grać tylko piosenek na jedno kopyto, bo to do niczego nie prowadzi na dłuższą metę. W końcu każdy by się nimi znudził.
Dodam także, że niestety wraz z combackiem zbiegła się działalność psychicznych fanów, którzy uznali naszego poczciwego Zico za rasistę, po całkiem niewinnym stwierdzeniu, że ten wzoruje się na czarnoskórych raperach...
Ale o co im w ogóle chodzi? Czy to źle, że chłopak chce dorównać takim artystom jak np. 2Pac? 
No nie sądzę....
Na dobrą sprawę każdy z nas ma jakiś wzór do naśladowania. Ja w ogóle nie rozumiem sensu tego hejta na Zico, bo czy to znaczy, ze jeśli np. ktoś z Europy wzoruje się na Bangu to też jest rasistą?
Czy ktoś rozprowadzający takie plotki zastanowił się w ogóle o czym on mówi?
Ech....
Taka ciekawostka na temat samego MV Jackpot na koniec - występuje tu aktorka Kim Saeron. :)

Overdose nadchodzi!
Tak, comeback EXO tym razem już nie czai się za górami i lasami jak ten z Wolfem (if U know what I mean :D). Co poniektórzy już zapewne przedawkowali (XD) informacja o nim zwłaszcza, ze wczoraj odbył się showcase rozpoczynający kolejny etap w karierze chłopaków :D Teledysk miał wyjść 15-ego (czyli wczoraj, jak na początku podano!), ale osobiście to już się zgubiłam, bo dzisiaj też go ani widu ani słychu...
Na spotkaniu EXO pokazali oczywiście klipy w obu wersjach językowych fanom i teraz krążą one w nieciekawych jakościach po YouTubie, ale to nie to samo co oficjalna wersja przecież. Ciekawe tylko ile jeszcze karzą nam czekać?



Na dzisiaj to tyle :) Miłego tygodnia wszystkim życzę :D

4 komentarze:

  1. Moje miasto jest do dupy bylam w trzech innych empikach i innych sklepach a tu DUPA nigdzie nie ma ani Popcornu ani Asian on wawe:((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, Martyna wspominała, że do niektórych Empików gazeta dotrze dopiero po świętach, więc uzbrój się w cierpliwość :*

      Usuń
  2. U mnie jeszcze AoW nie ma, ale czekam i sprawdzam codziennie czy już doszło. Też widziałam Popcorn i jak zobaczyłam plakat EXO, to zaczęłam krzyczeć w Emipku. Te spojrzenia ludzi, lepiej nie mówić. MV od Block B jest cudowne jak i piosenka. Nasi kochani idioci powrócili XD Co do EXO too... ich nowa piosenka mnie nie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem ogromnie zadowolona z kartek :) Nie dam ich nikomu ruszyć.
    Na tema ludzi się nie wypowiadam.Za dużo dzisiaj dla mnie ich głupoty.
    A ja,jak zwykle do tyłu z filmikami nic nowego.
    Konto sb dzisiaj doładowałam,więc poproszę siostrę,żeby po świętach przeszła się do Empiku i sprawdziła,czy u mnie jest magazyn.
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń