środa, 23 kwietnia 2014

Kącik fanowski: Jak się bawić to tylko na K-Popowo! [1]

Nie oszukujmy się: każdy z nas gdzieś tam w głębi siebie czeka na moment, kiedy prze szczęśliwy stanie pod sceną i zobaczy na żywo swojego idola. Jest to niesamowite uczucie, którego nie da się porównać z niczym innym. Ostatnio sama omal nie oszalałam po zobaczeniu i usłyszeniu Miyaviego na żywo (i ten dotyk! ♥). Spotkałam też wtedy bardzo ciekawą osobę, z którą udało mi się porozmawiać. 
Zaraz przed wejściem do klubu nasza rozmowa zeszła na temat występów na żywo. Dzisiaj właśnie przedstawiam Wam wspomnienia tej dziewczyny dotyczące koncertów K-Popowych gigantów: Infinite oraz Teen Top!
Poznajcie Julię i jej szczęśliwe życie! XD
~*~
Kiedy dokładnie udało Ci się zobaczyć Infinite?
Trasa One Great Step, Londyn, 27.11.2013r.

Twój bias w Infinite to...? Dlaczego właśnie on?
Julia wcinająca sushi! :3
Mój bias z Infinite to Infinite :D Większość osób, z którymi rozmawiałam po koncercie tak właśnie mówi. Dlaczego? Dlatego, że widząc swoich idoli po raz pierwszy na żywo, dochodzi do ciebie fakt, że oni istnieją (nie tylko na monitorze komputera ^^), ich głosy brzmią niesamowicie, widzisz ich uśmiech i perfekcyjny taniec, więc nie sposób wybrać jednego. Ale jednak na koncercie miałam koszulkę Inspirit Poland z L/Myungsoo. To właśnie on przyciągnął moją uwagę już na samym początku przygody z Infinite. Mimo, że lubię wszystkich, to zawsze on będzie odrobinę wyżej niż pozostali. Bias – fakt, może przyciągnął moją uwagę swoją urodą, ale to jego charakter sprawił, że jest nim do teraz. Derp, dziwak, nieogar, niedostosowany do życia w społeczeństwie, pan nieidealny ideał o dwóch twarzach.

Jak daleko byłaś od sceny?
Na początku stałam kilka metrów od sceny. Po pierwszej piosence stwierdziłyśmy z przyjaciółką, że się wycofujemy do grupy polskich Inspirit, które były prawie z samego tyłu. Ale sala była podnoszona, dlatego też było bardzo dobrze widać. Wycofałyśmy się, bo: armia aparatów zasłoniła nam prawie cały widok, okropny ścisk i duchota. Poza tym – w grupie siła!

Czy chłopaki wspomnieli coś o Polsce na koncercie?
TAK <3 Było to kompletnie niespodziewane. Ja nawet nie pamiętam, że przy tym byłam – zaczęłam krzyczeć jak Dongwoo powiedział po angielsku Our lovely girls~. A zaraz po nim Namu powiedział Poland Inspirit! Pewnie dlatego, że nieźle dawałyśmy czadu z tyłu! Flagi, banery, niezła impreza~



A spotkałaś ich gdzieś na mieście? Opowiedz o tym.
Cud. Kilka sekund decydowało o tym, że spotkałyśmy Dongwoo i Myungsoo na przejściu dla pieszych przy Trafalgar Square. Rozmyślałyśmy ze znajomymi: Co teraz robią?, Pewnie jedzą...  A tu nagle patrzymy przed siebie i nie możemy uwierzyć własnym oczom. Trwało to bardzo krótko. Dino zdążył podać nam rękę (mnie zbyt zatkało, poza tym nie chciałam się pchać na niego bo widziałam, że chowa rękę do kieszeni ^.^), ale za to wyciągnęłam baner z Myungsoo i spoglądając na niego powiedziałam I'm a big fan ... Tak... Spotkaj biasa. Powiedz do niego coś w języku, który jest dla niego czarną magią. Cóż. W takich chwilach nie myślę trzeźwo. Spieszyli się (byli z kobietą ze staff'u, która nam to powiedziała) także nie szłyśmy już za nimi, gdy wsiadali do vana. Spoglądali jeszcze w naszą stronę. Pewnie dziwili się, że nie przyklejamy im się do szyb z wielkimi aparatami – jak to bywa w Korei. Dino życzył nam miłego dnia – owszem, taki był. Feelsy, radość i żal po tym, że nie wiedziałyśmy do końca jak się zachować >.<

Jakie to uczucie spotkać jeden z ulubionych zespołów?
Płacz, radość, euforia, płacz. Skrajne emocje. Depresja pokoncertowa – kiedy znowu ich zobaczę? Czy w ogóle? Czy mnie zauważą w tym tłumie? Ale potem już tylko radość i śmiech na wspomnienie o koncercie – byłam, posłuchałam, pofeelsowałam :)

Paradise, jedna z najbardziej wyczekiwanych piosenek.
~*~
No to teraz na temat Teen Top. Kiedy i gdzie byłaś na ich koncercie?
Trasa High Kick in Europe, Budapeszt, 12.04.2014r.

Kto jest Twoim biasem w Teen Top i dlaczego?
Długo nie mogłam wybrać. Przyznam, że Teen Top długo nie był jednym z moich priorytetowych zespołów. Ale jednak koncert weryfikuje wszystko – pomaga zdecydować. Lubię wszystkich (jak to ja ^.^), ale teraz śmiało mogę powiedzieć, że to Niel. Tak. Ten Niel, z którego się często wyśmiewałam (don't hate me). Jego poczucie humoru, radość na scenie, gadatliwość, pozytywna energia. Chociaż mój bias marnotrawny (Chunji), który chyba nawet nie spojrzał na mój baner (z drugiej strony miałam Niela, który go widział i się uśmiechnął~!), to i tak nie da o sobie zapomnieć.

Spotkałaś się z nimi tak bardziej face to face?
Hmm, niestety zabrakło infinitowego szczęścia. Ale jak odjeżdżali spod hali, zdążyłam jeszcze im pomachać. Zwłaszcza do Changjo, który nie zasłonił okna w busie.


A miałaś ze sobą naszą flagę?
Niestety nie... Przepraszam! :D Było po prostu tyle innych rzeczy, które musiałam trzymać – baner, flaga duża – z napisem Polska <3 Teen Top, baner, który rozdawali przy wejściu i lightstick. Nie starczyło rąk!

Jak daleko od sceny stałaś?
2-3 rzędy osób przede mną do barierki oddzielającej VIPy od reszty. Miałam zwykły bilet, ale dobrze było widać!

Czy Teen Top wspomnieli coś o Polsce na koncercie?
TAK! Tyle szczęścia... L.Joe powiedział po angielsku, że słyszał, że są tu ludzie z innych krajów. Zapytał Where are you from?. A za chwilę dało się słyszeć z ich ust Poland? Poland!, flagi w górę! Było też wiele polskich Angels, które stały gdzie indziej. Nie dało się nas nie zauważyć!


Pierwsze, jakże cenne momenty koncertu.

Blurred Lines tak dla fun'u ;)
 ~*~
Jeszcze parę pytań ogólnych :) Co zabawnego stało się na koncertach?
Przed koncertem Infinite – na lotnisku: dziewczyny z Inspirit Poland z banerami typu Keep calm and love CEO. Nie żeby ktoś przyjechał dla zespołu! MANAGER OPPA! :D piękne.
Na obu koncertach zabawne było nie tylko to, co dzieje się na scenie – interakcje członków zespołu – bo to da się zauważyć zawsze i na każdym fancamie. Interesujące są interakcje między fanami. Miło wspominam nasze krzyki, wspólne śpiewanie, teksty w stylu Jaki on jest słodki, wspólne przeżywanie ON SIĘ TU PATRZY, akcje typu flaga na odwrót, baner nie w tę stronę co trzeba ;) Na OGS Woohyun miał polew, bo fanka źle napisała jego imię na banerze i nawet zabrał go sobie na pamiątkę ^^ Dongwoo sam śpiewał sobie fanchanty. A... no i śmiech, gdy słyszysz jak mówią po angielsku. Ale starają się~! <3

A czy jest coś co mimo wszystko ci się nie podobało?
Źle wspominam armię aparatów na koncercie Infinite. Wiadomo, każdy chce mieć pamiątkę i naprawdę jestem wdzięczna tym, którzy udostępniają filmiki potem dla fanów, którzy nie mogli tam być. Ale wszystko w granicach rozsądku. Więcej zabawy i śpiewania na koncercie, mniej patrzenia w obiektyw. ;) W przypadku Teen Top to właśnie było widać – mniej telefonów/aparatów = lepsza zabawa. A, fajnie by było gdyby więcej fanów znało nie tylko angielskie zwroty w piosence (ekhem, Londyn!) :P

Na jakich koncertach jeszcze byłaś (oprócz Meeva)?
Niestety nie byłam! 3 koncerty póki co na moim koncie, wszystkie wspaniałe.

Jakieś wypady, które planujesz na przyszłość?
Na razie nic nie planuję – wyjdzie spontanicznie, tak jak te poprzednie. Nic tylko zbierać kaskę i czekać na okazję!

A jaki koncert ci się marzy?
Na pewno chcę zobaczyć Super Junior – mój pierwszy, świadomy K-Popowy zespół. Sentyment. Poza tym, chłopcy już nie tacy młodzi, spieszmy się! :D Ale jest też mnóstwo innych zespołów, które chcę zobaczyć. Jestem przeciwieństwem hejtera – LOVE ALL THE BANDS~~!

Na koniec powiedz, co sądzisz o Glam Paradise?
Powiem tak – pozytywna energia widoczna już na pierwszy rzut oka :)

Dzięki za fajny wywiad : D
~*~
Optymizm Julii może zarazić każdego, kto chociaż słowo z nią zamieni, nawet przez internet! Naprawdę wierzę, że jeszcze niejeden koncert przed tobą. Masz w sobie to coś co pcha cię do spełniania tych marzeń, które dla dużej grupy ludzi marzeniami pozostaną. I tak trzymaj ♥
Z Julią przed koncertem Miyaviego :)

1 komentarz:

  1. Dziewczyna miała farta.Oby więcej takich fartów dla nas.uch,aż czułam te emocję,które jej towarzyszyły.Piękna pamiątka na resztę życia.Życzę jej,żeby udało jej się pójść na koncert Super Junior i mieć farta,jakiego miała na Infinite,
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń