czwartek, 24 kwietnia 2014

Inspiracje w jednym miejscu! [5]

Witajcie :) Jak tam po świętach? Czy Wam tak samo jaki i mnie jest ciężko wrócić do zwyczajnego rytmu dnia (czyt. praca/szkoła/uczelnia, obowiązki, nauka) po tych kilku dniach wolnego? Niestety, bardzo szybko potrafię zrobić się leniwa a zbieranie motywacji na nowo zwykle trochę czasu zajmuje. Dzisiaj jednak postanowiłam napisać tutaj parę rzeczy. W naszym koreańskim raju w ostatnim czasie wiele się nie działo, głównie z powodu narodowej żałoby, ale już wkrótce Idole wrócą do nas i jak zwykle na Glam Paradise zagości masa nowinek.

Tęcza :)
Jak już kiedyś wspominałam, od czasu zobaczenia kilku kolorowych grzywek, moim umysłem zawładnęła obsesyjna chęć posiadania pstrokatej fryzurki chociażby przez krótki czas. Cel ten udało mi się niedawno osiągnąć. Niestety, kolory blakną już powoli (taki żywot pianki), więc teraz szykuję sie na coś innego, całkiem nowego.
Wszystkie narzędzia, którymi udało mi się osiągnąć efekt - rozjaśniacz, pianki i szamponetka.

Nowa seria!
Fajniutkie wywiady na temat Azji oraz naszych Idoli - teraz także o tym przeczytacie na moim blogu! Pierwszy wywiad prezentujący zakręconą szczęściarę, możecie już zobaczyć TUTAJ. :3

K-Popowe spotkania!
W Nowym Sączu fandom serio nie śpi, chociaż przykro, że trochę skiepścił sprawę z premierą Aow. Ostatnio udało się zorganizować dwa spotkania: jedno w marcu i drugie w kwietniu.
Marcowe odbyło się na świeżym powietrzu, w parku. Zamysłem było przyniesienie ze sobą żarełka i zorganizowanie fajnego pikniku. Na szczęście, pogoda dopisała i wszystko się udało :)
 Te wspaniałe babeczki zostały upieczone przez Rynnę :)
Oczywiście nie zabrakło słuchania K-Popowych kawałków, a że wydarzenie to odbyło się tydzień po koncercie Miyaviego, nie brakowało fangirlowania i śpiewania jego utworów - bo to aż cztery osoby z naszej grupy były na koncercie! :D

Ostatnie ze spotkań odbyło się w ten wtorek, jednak przez fail związany z premierą magazynu, jeszcze długo nie będę mieć siły do organizowania czegokolwiek w tym naszym lokalnym odłamie fandomu :)
Przejdźmy jednak do relacji ze zlotu ^^
Krisełek też lubi Bubble Tea :D
A tak wyglądają moje zlotowe Krisusy :)
 Orzeszkowe Peppero przyniesione przez Rynnę :3
 A tu taki mały posiłeczek Ulfa (Prawdziwy Kurczak? Onew, is that U? XD)
Niestety, kurczak nie każdemu smakuje, a już na pewno nie jest stworzony dla lidera EXO-M.
                                                      Samojebki z Saki ^^
Taki tam, ChanTaoRis ( bo pairingi zbyt mainstreamowe są, trzeba trójkąty shippować :P)
 Głupaweczka :D

Na koniec tego chaotycznego posta, prawdziwy hit XD

Pozdrowienia ♥

2 komentarze:

  1. Podobam mi się to w Tobie,że jesteś osobą otwartą,miła ,ciepłą.Lubisz eksperymentować i nie boisz się tego.To niemalże od Cb czuć.Nie pomyślałaś,np.nad zmianą fryzury?
    Spotkania,jak widać udane.
    Mam nadzieję,że po żałobie wróci trochę życia i kolorów.I cały ten rozgardiasz.
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny, dziękuję za tak miłe słowa :D Jeśli chodzi o długość moich włosów to cóż, nie ukrywam, ze w dzieciństwie obcięłam je prawie na chłopaka i bardzo żałowałam. Dlatego też wątpię, że kiedykolwiek zmienię ich długość. Ale jak to mówią - nic nigdy nie wiadomo :3

      Usuń