środa, 9 lipca 2014

Inspiracje w jednym miejscu! [7]

Witajcie! Dzisiaj luźny, niezobowiązujący pościk traktujący bardziej o mnie, a także o tym, co kupiłam czy o ciekawych wydarzeniach, jakie miały miejsce. Tak że, enjoy! :)
A jeśli chcecie być na bieżąco z inspiracjami, zapraszam na mojego instagrama - KLIK. Tam dzielę się moimi małymi chwilami radości najszybciej :)

Zlot K-Popowców Nowy Sącz - Czerwiec 2014!
Pogoda niestety trochę pokrzyżowała nam plany, ale wszystko udało się w końcu ogarnąć. Szkoda tylko, że paru osobom nie udało się do nas dotrzeć. Mimo wszystko dzięki wielkie każdej nowej duszyczce, która się wtedy pojawiła. Mam nadzieję, że bawiliście się świetnie i nie żałujecie poświęconego nam czasu! :D
Parę organizacyjnych zdjęć :)

Od razu chciałam serdecznie pogratulować Rynnie, Kae, Filipowi, Karolinie i Sajaczowi, uczestnikom naszego Wielkiego Konkursu K-Popowej Wiedzy! A teraz, czas na spam zdjęciami!
Kiedy deszcz przestał padać, ruszyliśmy pod Basztę Kowalską!
Ogólnie było dużo zabawy i śmiechu, bo kto jak kto ale kejpopy zawsze się ze sobą dogadają!
Liczę na to, że na kolejnych spotkaniach też będzie tak fajna ekipa <3

K-Popowe zakupy!
Znacie to uczucie, kiedy kupujecie coś i to coś idzie do Was pocztą, a Wy chcecie to mieć tutaj, już i teraz? Taak, tak się właśnie czuję czekając na mój stuff, jeden z odległej Azji, a drugi z naszego kraju. Mam nadzieję, że następny tydzień będzie dla mnie łaskawy (chociaż no, poprawka w urodziny, pff...). W każdym razie, teraz parę zdjęć już moich na 100% pierdół. A jeśli chcecie pooglądać zdjęcia jedzenia, (bo k-popowcy i tak cały czas o jedzeniu, więc to się ze sobą wiąże) to znów odsyłam na instagrama.
Nie ma to jak ciepłe skarpetki z idolem! Taeyang i Baekhyun <3
Standee EXO-M z Nature Republic. Mam ostatnio fioła na punkcie stuffu z NR, więc muszę chyba schować portfel tak, żebym go nie mogła znaleźć :D
Plakat Overdose. Oficjalny taki. Ładny taki. Dwunastka taka.
Pocztówka z kopertą z Growla.
Taaak...kupiłam to...
Trochę merchu~
Czarno-biały Kris w folii.
EXO dla Nature Republic - oficjalne zdjęcia.

Tak w ogóle, podsumowałam ostatnio dotychczasowo zebrany stuff z Krisem/Yifanem.
Trochę tego jest, a będzie jeszcze więcej. Chociaż doprowadza mnie do szału sezonowość i polowanie na edycję limitowaną jakimi stały się przedmioty z Yifanem odkąd SM wycofało je z produkcji. Ale co ja poradzę...

Koncert.
W zeszłą sobotę brałam udział w koncercie Sylwii Grzeszczak. Występ bardzo mi się podobał, naśpiewałam się z nią. Jak zwykle udało mi się stać pod samą sceną. Zrobiło się bardzo miło, gdy wraz ze swoim gitarzystą wykonała Whataya Want From Me. Jednak i tak najlepsze było po koncercie, kiedy to spotkaliśmy przypadkowo jej muzyków. Udało nam się z nimi porozmawiać, a nawet przytulić się do nich. To było niesamowite i trochę dziwne, swoją drogą, bo nie liczyłam na coś takiego. Teraz kilka zdjęć :)
I przypadkowe spotkanie chłopaków. Wiem, zdjęcie fatalnej jakości :D

Na koniec parę zdjęć z moich spacerów :)

To by było tyle na dzisiaj! Pozdrawiam wszystkich <3

3 komentarze:

  1. O jenyy, te skarpsy są mega. Można wiedzieć gdzie je dorwałaś i czy dostała bym takie z Zelo? Ogólnie to czytam twojego bloga od " ważne dzisiaj! Part 54" wiec nie długo, ale mogę obiecać ze będę tu częstym gościem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszy mnie każdy nowy czytelnik, więc zapraszam :) Do komentowania również ^^ To tak: skarpetki z Tae dostałam w prezencie, a z Baekkim kupiłam na jednej z facebookowych grup dot. sprzedaży k-popowych gadżetów.

      Usuń
  2. ja chce te skarpetki *.* reszta mnie nie interesuje, już i tak ostatnio wywalałam różne pierdółki z półek, ale skarpetki są mega :D

    OdpowiedzUsuń