środa, 16 lipca 2014

Memoriał urodzinowy!

Witajcie :) Z powodu moich urodzin, które były wczoraj, mam masę feelsowania w tym tygodniu. Bo to i pocztą co nieco przyszło i normalną drogą :) Szczególnie chcę podziękować Alex, która kupiła mi cudo jakie miesiące temu rzuciłam jej w żartach z tekstem Chcę to na urodziny. O całej sprawie zapomniałam, przypomniało mi się dopiero, gdy potargałam papier ozdobny. Dziękuję, Kochana ♥
Te podziękowania dla Ciebie są nawet podwójne! I Tobie i Monii dziękuję serdecznie za spędzony wczoraj razem czas. Jesteście kochane :*
Darmowa Bubble Tea musi być! Oczywiście zielona herbata, jagoda i liczi :)

W poniedziałek nawiedziła mnie poczta i piękna czapka z napisem YEHET nareszcie trafiła w moje łapki!
Podobne gadżety możecie zamawiać na SHOCK Share&Block! Pisałam o nich także TUTAJ :)

Przy okazji, tak, zmieniłam kolor włosów - tym razem jest to czerwony ^^
A to farba, którą wykorzystałam - KLIK :)

Nie mogę też zapomnieć o słodkościach, którymi mnie obdarowano :)

A dzisiaj, jakby na przedłużenie niespodzianek, przyszła do mnie wreszcie paczka z dalekiej Azji z samymi skarbami :D
Growl chiński edycja chińska stąd tyle kart :D
Czerwcowy numer magazynu @star1 z EXO dla Kolon Sports! Moja duma ♥

Poniżej prezentuję zdjęcia zamieszczonej w nim sesji :)

No, to teraz czas skreślić kolejny album z listy posiadanych i zamawiać dalej :D

Z POWODU REINSTALACJI SYSTEMU I ZŁOŚLIWOŚCI RZECZY MARTWYCH, NIE JESTEM W STANIE AKTUALIZOWAĆ SWOJEGO IG W NAJBLIŻSZYM CZASIE!

PS. Przypominam o fajnym konkursie TUTAJ!

5 komentarzy:

  1. Czyli urodziny jak najbardziej udane :D
    Ślicznie ci w tym kolorze włosów, a ta czapka. Chyba sama sobie taką zamówię. Ile za nią dałaś z przesyłką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      35 zł + 10 przesyłka. Teraz sklep ma przerwę letnią, czyli jak zamówisz w najbliższym czasie to zrealizują zamówienie po 28. lipca :)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego, kochana! Spóźnione życzenia, bo wczoraj z bloggerem się pokłóciłam i postanowił się nie odzywać (zepsuć) na cały dzień >.< Czapka jest świetna. Ślicznie Ci w czerwonym. Skąd zamawiałaś album i drogo za niego dawałaś? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Spóźnione ale szczere :3
      Z YesAsia za 100 zł :)

      Usuń
  3. Świetna jest ta czapka. :D

    OdpowiedzUsuń