poniedziałek, 21 lipca 2014

Muzyczny kącik! [1]


Witajcie! Nieraz na moim blogu pojawiały się posty typu Nowe MV!. Czas to wszystko usystematyzować. I o tym będzie właśnie Muzyczny kącik! Znajdziecie tu najnowsze lub całkiem niedawno wydane klipy z moją opinią na ich temat, a także piosenki. Jeśli nie nadążacie za niektórymi nowinkami, ale chcecie zacząć to robić, posty spod tej kategorii są dla Was właśnie! No to, enjoy! 

NU'EST - Good Bye Bye!
Chłopaki z NU'EST zaskoczyli bardzo pozytywnie utworem z przejmującą melodia i smutnymi zwrotkami. W klipie jest też na co/na kogo popatrzeć! Ren pokazał niedowiarkom, że naprawdę jest facetem i co wręcz dziwne, wcale nie boli rozstanie z jego blond włoskami. Chłopaki prezentują także swoje delikatnie wyrzeźbione brzuszki, a JR wyjada rybki prosto z akwarium...łeee XD Poza tym, jak on wygląda drodzy państwo? Czy ktoś zauważył to podobieństwo, po którym ja z Krisusem nie mogłyśmy się otrząsnąć? XD
Nowy shipp <3
Cieszę się, że chłopaki wreszcie powrócili z czymś innym niż słodki i uroczy koncept. Mimo, że naprawdę podobało mi się Sleep Talking wolę ich w takiej odsłonie.

B1A4 - Solo Day!
B1A4 naprawdę potrafią zaskoczyć...wbić w fotel....doprowadzić do wrzenia mózgu! Ratuunku! Śmiałam się co chwilę oglądając to wariackie MV. Taki już jest urok teledysków tego zespołu. A piosenka jest całkiem sielankowa, całkiem wakacyjna, całkiem przyjemna!

Girl's Day - Darling i Sistar - Touch my body!
 ♥
Straszliwie lubię oglądać wakacyjne klipy, nawet zimą (i na odwrót, moją majową fazę na Miracles in December pamiętają chyba wszyscy :D). Zwykle jest tam woda, ocean, słońce, plaża, a kolory są jasne i neonowe! Przemawiają do mnie też żywe, pełne słońca melodyjki i dzikie pląsy na łonie natury. 
W tym roku zaraz za chłopakami z B1A4 zachwycają aż dwa żeńskie bandy! Girl's Day w swoim utworze Darling czerpią z muzyki pierwszej połowy ubiegłego stulecia, co potrafi mnie niesamowicie ująć. Natomiast Sistar podarowały nam przeuroczy klip i skoczny utwór, którym można się zachwycać.
Niech żyją wakacyjne MV!

AOA - Short Hair!
Kiedy tylko w czasie podróży na YouTube natknęłam się na jeden z klipów AOA wiedziałam, ze to będzie miłość na długo! I rzeczywiście - piosenek uroczych dziewczyn mogę słuchać bez końca! Przy ostatnim comebacku trochę rozczarował mnie jednak ich utwór i bałam się o przyszłość. Niepotrzebnie! Short Hair szybko wpada w ucho i na długo zostaje w głowie. Nawet teraz to sobie nucę :D

Hyomin - Nice Body!
Członkini T-ara w swoim solowym debiucie naprawdę poszalała. Teledysk jest nie tyle interesujący co motywujący, a sama Hyo świetnie tańczy! Warto znać :D

Infinite - Back!
Szacun, panowie! W moim skromnym, osobistym notowaniu, przebiliście nie tylko Last Romeo, ale także Destiny! Po prostu wymietliście swoje starsze utwory tym cudem! Piosenka genialna! Teledysk niesamowity! Brak mi słów...tego po prostu trzeba posłuchać! To trzeba obejrzeć!

Demi Lovato ft. Cher Lloyd - Really Don't Care!
Demi i Cher to chyba jedna z najciekawszych kolaboracji tego roku! Piosenka nie jest świeża, bo stuknęło jej już jakieś 12 miesięcy, ale klip został dopiero co nagrany. Wielkie brawa dla Demi za ten otwarty teledysk z paradą LGBT! Bardzo mi się podoba! :D

Henry - Fantastic!
To się nazywa comeback! Nie ukrywam, ze jestem fanką Henry'ego mimo, ze dokonania Super Junior-M jak i samego SuJu jakoś do mnie nie przemawiają. Za to solowe projekty pana Lau jak najbardziej, do schrupania! Kolejny świetny comeback. Po wstrząsającym Trap nadchodzi Fantastic, które jest po prostu...fantastyczne! Wcześniej fortepian, teraz skrzypce. Aż się chce zapytać, co następne?
A ponieważ jestem z natury złośliwa zastanawiam się, czy powinnam zacząć się modlić, żeby było okej i żeby mi kolejnego biasa nie wywiało z pewnej wytwórni na S... 
Wracając do Fantastic, warto przyjrzeć się całemu albumowi! Na zachętę, na krążku znajduje się utwór Bad Girl w kolaboracji z Chanyeolem!

F(x) - Red Light!
Ojj, martwią mnie powroty F(x)! Gdzie są piosenki jak Dangerous, Electric Shock czy Nu Abo? Mimo interesujących słów, tańca oraz klimatu MV, piosenka zupełnie do mnie nie przemawia. Jest w niej coś dziwnego, co nie pozwala mi jej polubić za żadne skarby. Mam nadzieję, że niedługo się do niej przekonam, bo jeśli nie...podzieli losy Rum Pum Pum...

Zakończenie!
Na koniec trzy utwory, do których posłuchania zachęcam!

* Znana Wam już zapewne piosenka Yifana do filmu Tiny Times 3 tym razem z polskimi napisami!

* Girl's Day i ich śliczna ballada Look At Me!

* OST Love Line w wykonaniu Mamamoo do dramy Marriage Over. (zaczynają mi się podobać osty XD coś ze mną nie tak)


Na teraz w Muzycznym kąciku to tyle. Jak Wasze wrażenia na temat tych MV/piosenek?

1 komentarz:

  1. Haha, a muszę ci powiedzieć(a właściwie napisać xD), że mam też ostatnio faze na osty xP. I koreańskie, i anglojęzyczne, np. Big Baby Driver - Here For You(piosenka z czołówki Heirs)... bo w niektórych ostach coś takiego jest, że człowieka zaciekawią już przy oglądaniu dramy ^^... Ja tak straszliwie lubię twoje mini recenzje teledysków i piosenek, ponieważ, mimo twojego zdania na temat poszczególnych zespołów, opinie są napisane obiektywnie, za co masz kciuka w górę ode mnie ;3.
    Pozdrawiam~~

    OdpowiedzUsuń