środa, 29 października 2014

Zmiany w składzie LEDApple!


29-ego października na japońskiej stronie LEDApple pojawiło się ogłoszenie zatytułowane “LEDApple 2014 The Last Live Tour” , co bardzo zmartwiło wielu LEDAs. Fani z całego świata zaczęli się zastanawiać do czego odnosi się tak ułożony tytuł.

Pogłoska przerodziła się w potwierdzoną wiadomość. Występ LEDApple 9-ego grudnia będzie ostatnim, który zespół da w tym składzie.

Zostało ujawnione, że Youngjun i Hyoseok stworzą nową grupę z trzema świeżymi członkami w 2015 roku, Hanbyul będzie rozkręcał karierę jako solowy muzyk, Gyumin postawi na realizowanie się w Hip-Hopie, natomiast Kwangyeon zrobi sobie przerwę od świata rozrywki z powodu uszkodzenia pleców, które wymagają dłuższego leczenia.

Planowany jeszcze na ten rok nowy album został odroczony.
Skład LEDApple wymieniał się już od czasu debiutu. Kolejny raz LEDAs będą doświadczać zmian między członkami. Wciąż nie zostało powiedziane, czy Hanbyul, Gyumin i Kwangyeon pozostaną w Starkim Entertainment.


Przeczytaj także: 
Kącik fanowski: LEDapple Hot Summer, 30.08.2014, Warszawa! [2]

2 komentarze:

  1. Znowu? xd
    A chciałam ich bardziej ogarnąć...

    OdpowiedzUsuń
  2. To dla mnie wielki cios. Pokochalam Led Apple, spotkalam ich na zywo i co? Mam teraz sie z nimi pozegnac? Naprawde tego nie chce, dla mnie Led Apple to ta piatka chlopakow z przeuroczym zachowaniem. Mozliwe ze mogli wiedziec o tym juz przed koncertem w Polsce. Gdy podjechali pod klub i do niego wchodzili, to nie byli zbyt zadowoleni. Ciezko bedzie mi sie z tym pogodzic

    OdpowiedzUsuń