piątek, 3 października 2014

NU'EST w Polsce!

Głosowanie MyMusicTaste na europejską trasę koncertową dobiegło końca. Dzięki temu została ustalona trasa koncertowa NU'EST po naszym kontynencie.

22-ego listopada chłopaki rozpoczną show spod szyldu Re:SPONSE in Europe w Paryżu, kolejnego dnia pojawią się w Helsinkach. Potem chwila na oddech i 27-ego (listopada) wystąpią w WARSZAWIE! 29-ego dadzą koncert w Bukareszcie, a ostatniego dnia miesiąca w Mediolanie.

Głosowałam na ich koncert u nas, ale do końca w to nie wierzyłam. Finlandia co rusz wyprzedzała nas na kolejnych szczeblach plebiscytu i bałam się, że nic z tego nie wyjdzie. Kiedy wczoraj weszłam na facebooka w telefonie i zobaczyłam, na jakie wydarzenie mnie zaproszono, na chwilę po prostu przestałam oddychać. NU'EST to nie jest dla mnie zwykły zespół. To pierwsza kostka domina, która pociągnęła za sobą następne w grze zwanej K-Popem.

Większość z Was pewnie nie czyta tego bloga od powstania, dlatego zachęcam do przejrzenia postów z października 2012 roku, zwłaszcza notki pierwszej i piątej. Zobaczcie, mój k-popowy świat ograniczał się wtedy do NU'EST i Big Bang, których pokazała mi koleżanka.

Więc, jak to się zaczęło? Przypadkowo włączyłam perską stację muzyczną E4ME.tv, gdzie w najlepsze brykało sobie Face. Z miejsca mnie oczarowali, rozkochali w sobie. Od razu kupiłam ich pierwsze dwa wydawnictwa. Starałam się brać udział w każdej możliwej akcji organizowanej przez polską fanbazę. Zresztą, robiłyśmy to razem z Alex (którą teraz staram się przekonywać, więc ciii ^^). Wpłacanie hajsów na słodycze dla chłopaków, urodzinowa kartka dla Arona czy, jak ostatnio, wysyłanie im pocztówek.

Czas spędzony tylko i wyłącznie w fandomie L.O./\.Es był okresem, kiedy koreańska muzyka wydawała mi się krainą słońca, różowych kwiatków i jednorożców [Jeśli chcesz spokojnie żyć, w EXO-L nie możesz być.]. Nie żebym żałowała przebudzenia, ale trochę tęsknię za beztroskim czasem, kiedy dopiero wkraczałam w ten świat.

Podsumowując ten jakże sentymentalny wywód, dołożę wszelkich starań, żeby mimo bidy po VIXXach spełnić ogromne marzenie swojego życia i iść na koncert NU'EST, bo jest to zespół, który ma dla mnie największe znaczenie ze wszystkich i gdyby nie oni, możliwe, że jeszcze długo pozostałabym głucha na świat K-Popu albo, że nie poznałabym go wcale.

Organizacją koncertu zajmuje się MyMusicTaste we współpracy z naszym rodzimym Koreonem.
Link do wydarzenia na pasku po prawej (standardowo).

Chwila muzycznego sentymentalizmu Ulfa.
Tę piosenkę w czasie zajarania się zespołem poznali chyba wszyscy moi znajomi na facebooku, gdyż waliłam do nich w prywatnych wiadomościach z linkiem do MV i prośbą o udostępnienie, jeśli się podoba :)
Wyczekiwany minialbum, pamiętam swoją minę po zobaczeniu po raz pierwszy teasera <3
Słodka niespodzianka, która bez zapowiedzi pojawiła się pewnego dnia.
Zapis m.in. wakacji w Tajlandii.

Może ciężko w to uwierzyć, ale miałam ten utwór na dzwonku :D

Pamiętna solówka Baekho z minialbumu Action.





Starałam się dzielić tylko najbardziej lubianymi piosenkami, ale czasami nawet takie rzeczy przychodzą z trudem. Zwłaszcza w momentach kiedy czujesz, że zaraz zdarzy się coś niezwykłego. Kto również nie może się doczekać koncertu lub ma podobne wspomnienia do moich?

Edit.  "NU'EST Re:SPONSE Europe Tour zawita do Polski, a mianowicie do Warszawy!
DATA 27 listopada, 2014 (czwartek)
GODZINA 19.00
MIEJSCE Zostanie ogłoszone w poniedziałek.
BILETY Link do sprzedaży zostanie ujawniony w poniedziałek, natomiast sprzedaż ruszy 24 października, 2014 o 19.00.
ZAKUP ONLINE
● Normalne Wejście 35€/147 Złoty
● Wcześniejsze Wejście 60€/251 Złoty
● Normalne Wejście+Fansign 65€/ 275 Złoty
● Wcześniejsze Wejście+Fansign 80€/335 Złoty
ZAKUP W DNIU KONCERTU
● Normalne Wejście 45€/188 Złoty
● Wcześniejsze Wejście 70€/293
● Normalne Wejście+Fansign 75€/ 318 Złoty
● Wcześniejsze Wejście+Fansign 90€/376 Złoty
-Wcześniejsze Wejście upoważnia do wejścia do klubu pół godziny przed oficjalnym wpuszczaniem.
- Fansign upoważnia do uzyskania autografu po koncercie jak i przybicia piątki zespołowi. (Prosimy o przyniesienie własnych rzeczy do podpisania)."

Oficjalne wydarzenie TUTAJ.

10 komentarzy:

  1. Ja dalej w to nie wierzę.Zresztą,jak większość osób dotrze dopiero po koncercie.Nareszcie coś osiągneliśmy!Strasznie mnie to wkurza,ze omijają Polskę.Jakby u nas ludzi,którzy słuchają kpopu nie było.
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już trzeci koncert, świetnie dajemy sobie w tym roku radę :D

      Usuń
    2. A 2 poprzednie to kto zawitał?Wybacz,ale brak Internetu daje się we znaki.jeszcze nadrabiam zaległości.
      Madzia.

      Usuń
    3. Spoko :) Pierwsi byli LEDApple 30 sierpnia, możesz przeczytać wywiad z Monicą na temat koncertu: http://likelambert.blogspot.com/2014/09/azja-oczami-innych-i-kacik-fanowski.html , a drudzy VIXX 14-ego września, tu już moja osobista relacja: http://likelambert.blogspot.com/2014/09/k-pop-festival-2014-in-poland-vixx-live.html

      Usuń
  2. Wiem co czujesz. Ja też poznałam kpop dzieki NU'EST <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, że się udało ^^ To na pewno ogromne wydarzenie dla fanów, a z tego co wiem to ich fandom w Polsce jest całkiem okazały.... chociaż i tak najbardziej na świecie ucieszyłaby mnie wiadomość, że MBLAQ też jednak zawitają... ale cóż, nadzieja umiera ostatnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać koncertu i spotkania ze świetnymi ludźmi :D Justyna wiesz o kim mówię ;) O MBLAQ jeszcze kiedyś przyjadą tylko niech nic przez Azian Events już nie organizują bo splajtujemy :(
    O fajnie zobaczyć kolejnego biasa :D
    Ezja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też coś czuję, że MBLAQ kiedyś do nas wpadną :)

      Usuń
    2. A w dalekiej przyszłości miejmy nadzieje, że SHINee ;n;

      Usuń
    3. Ja mam nadzieje że zawitają do nas też SHINee ale też BigBang , Super Junior i Exo :)
      Ale teraz cieszę się, że Nu'est do nas wpadnie i to już niedługo :)
      Patha

      Usuń