środa, 19 listopada 2014

Rozstania i subgrupy.

Witajcie. Z powodu niesprzyjającej aury pogodowej nie mam siły na zwyczajowy spis afer, dlatego dzisiaj o paru pominiętych szczegółach. Jeśli więc macie czas, wzięliście udział w rozdaniu (KLIK) i zamówiliście sobie coś ładnego (KLIK) rozsiądźcie się wygodnie i zajmijcie przyswajaniem newsów.

Rozstania/Rozpady.
Ostatnio trochę się zaniedbałam na tym polu. Oprócz głośnych afer z pozwem Luhana z EXO, wywaleniem Jessici z SNSD, prawdopodobnym rozpadem MBLAQ i niemal całkowitą rotacją członków w LEDApple pożegnaliśmy jeszcze parę dziewcząt, a i losy niektórych girlsbandów nie potoczyły się ciekawie.
Lecimy od lewej.
● Singapurska członkini zespołu SKarf, Ferlyn, opuściła grupę. Nie jest to jednak koniec jej przygody w K-Popie. Już w przyszłym roku dziewczę zadebiutuje w całkiem nowym girlsbandzie.
● Kolejny cios dla GI (Global Icon). Po odejściu Aram w czerwcu każdy liczył na uspokojenie się sytuacji i comeback. Niestety... Hayun także pożegnała się z zespołem. Tak jak i w przypadku jej koleżanki, nie wiadomo dokładnie co było przyczyną tej decyzji.
● W marcu tego roku Jewelry opuściła Eunjung. Tym razem żegnamy Jooyeon (Baby J), która oznajmiła światu:
Obecnie jestem na przerwie i skupiam się na studiach muzycznych. Staram się jak mogę, aby powitać Was ze swoim nowym wizerunkiem. Jestem wdzięczna za miłość, jaką okazaliście mi dotychczas jako członkini Jewelry, Jooyen i mam nadzieję, że tak samo będzie w przyszłości. Zawsze jestem wdzięczna swoim fanom i proszę, wspierajcie mnie do końca. Mój kontrakt ze Star Empire wygasł w sierpniu i automatycznie stałam się Jooyeon zamiast Jooyeon z Jewelry.
● Zanim jednak to obwieszczenie ukazało się publicznie, agencja powiadomiła, że nie wie co zrobić z zespołem. Kontrakt Semi kończy się w tym miesiącu, Yewon ma jeszcze kilka miesięcy, Jooyeon nie udało im się zatrzymać. Jak ogłosili, decyzja o rozwiązaniu grupy jeszcze nie zapadła, jednakże z takim podejściem to tylko kwestia czasu według mnie. Przypomnę, że Jewelry zadebiutowały w 2001 roku i do dnia dzisiejszego w składzie nie ma żadnej oryginalnej członkini.
● Zespół F-ve Dolls lub jak kto woli 5Dolls nie istnieje już od pewnego czasu. Rozpadł się tak cicho, że nikt nie miał o tym pojęcia i większość osób ( tym ja) czekało na ich comeback. Co porabiają dziewczyny?
Eunkyo opuściła agencję i nie wiadomo, jakie są jej plany na przyszłość, Seunghee pozostała w CCM i prawdopodobnie zadebiutuje w którejś z nowych grup. Wystąpi także w nowym teledysku T-ary (comeback T-ary już 6 grudnia z utworem Little Apple, który będzie zarówno debiutem w Chinach). Nayeon wyjechała na studia do Chicago, gdzie spotkać ją można w School Art Institute, Hyoyoung nie zmieniła agencji, tylko zawód - teraz jest aktorką, Hyewon stara się o miejsce w innej wytwórni, natomiast Yeonkyung poświęciła się członkostwu w girlsbandzie The Seeya.
Wszystkim dziewczętom życzę oczywiście szczęścia i powodzenia na nowo obranych przez siebie drogach.

A teraz trochę zaktualizowane tegoroczne kalendarium.
Styczeń 2014 - Nicole i Jiyoung z Kara.
Luty 2014 - Lee Sem i Eunji z Nine Muses.
Marzec 2014 - Eunjung z Jewelry.
Kwiecień 2014 - serio nikt? :O
Maj 2014 - Kris z EXO.
Czerwiec 2014 - Sera z Nine Muses, Aram z Global Icon oraz Myeong Ji z Tiny-G.
Lipiec 2014 - E.DEN z LC9 oraz Ara i Yoonjo z Hello Venus
Sierpień 2014 - Uff...
Wrzesień 2014 - śmierć EunB i Rise z Ladies' Code, prawdopodobny rozpad Kiss&Cry, Ferlyn ze SKarf, wyrzucenie Jessici z Girls' Generation
Październik 2014 - Luhan z EXO, prawdopodobny rozpad MBLAQ, zmiany w składzie LED Apple.
Listopad 2014 - Hayun z Global Icon, Jooyeon z Jewelry, prawdopodobny rozpad Jewelry, rozpad F-ve Dolls.
Nie jest różowo, prawda?

Sub-unity!
Ponieważ ostatnio nie mam kompletnie czasu na napisanie porządnego Muzycznego Kącika, muszę jakoś odreagować. Subgrupy zaprezentowane dzisiaj wylęgły się w wytwórni, która jest największą potęgą w Korei - YG Entertainment!
 
HI SUHYUN Ft. BOBBY - I'm different!
Ależ to sympatyczne! Nasza kochana Hayi, czyli Lee Hi nareszcie powraca, ale nie sama! Towarzyszy jej w tym utalentowana Suhyun z rodzinnego duetu AKMU oraz Bobby z nowego boysbandu agencji, iKON. Musicie tego posłuchać!

GD&YB!
No proszę, panowie wreszcie doczekali się upragnionego hiphopowego duetu, z którym na początku mieli debiutować (pamiętam, że byli zawiedzeni, kiedy zamiast tego dodano ich do boysbandu). Ponieważ Jiyong i Youngbae to mieszanka wybuchowa, zanim powiemy cokolwiek, powinniśmy w spokoju poczekać na efekty ich pracy.

Dziękuję za uwagę i życzę miłego tygodnia :)

3 komentarze:

  1. od JiYoung wolałabym GTOP... ale who cares. I'm different jest takie pocieszne, że szok ;w;

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanko? Czy zrobiłabyś porównanie tego roku do poprzedniego, w sensie właśnie w kwestii rozpadów/odejść z zespołów.Jestem ciekawa jak ten rok ma się do poprzedniego. Jaka jest różnica, miedzy tym a tamtym i czy ten rok to faktycznie jest dość pechowy dla kpop'u.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że nie pamiętam żeby w zeszłym roku ktoś cały czas odchodził, wystarczy że przejrzysz archiwum bloga.

      Usuń