środa, 1 stycznia 2014

Wspomnienia roku 2013!

Witajcie, witajcie! Cóż, wchodzimy w nowy rok, więc warto się zastanowić nad tym czy miniony był dobry czy całkiem zły. Dla mnie ten rok był masą niespodzianek. Zwyciężył też wszystko pod względem prezentów mikołajkowo-świątecznych i nawet wczoraj dostałam jeszcze jedną kartkę. Za wszystkie upominki serdecznie dziękuję i jestem szczęśliwa, że mogłam coś wysłać kilku osobom :D W tym roku rozwiniemy żagle, a jak! Jeśli Glam Paradise osiągnie zaskakującą mnie liczbę wejść, zrobimy sobie małe rozdanie. Jeśli obserwowanych przybędzie, zrobię sobie losowanie i wyślę coś dwóm osobom. Tak mi wesoło po tych wszystkich listach do mnie, że... no, widzicie co robię!

2013, ach, 2013! Jaki byłeś? Na pewno pracowity, na studiach i w AIESEC masa roboty, czasami byłam tak zagoniona, że opadałam na twarz. Sprawy nie ułatwiało też to, że co rusz musiałam lecieć coś załatwić i po wizytach w kilku urzędach czułam że nie wytrzymam za chwilę psychicznie (co jest chyba w naszym kraju normalne). Ale, ale... 2013 rok to też czas zabaw, spotkań z przyjaciółmi, poznawania nowych ludzi i niesamowitych wrażeń!

Specjalnie wytypowałam najfajniejsze momenty tego roku! To co, cofamy czas?
Zlot K-Popowców Kraków 2013
Zlot K-Popowców Nowy Sącz 2013
Wakacyjne wypady (zaaaamki ♥)
Zwiedzenie miasteczka, obok którego mieszka Alex!
• Otwarcie Galerii Trzy Korony, o którym wciąż nie napisałam ;<

A teraz parę zdjęć z minionego roku :3

☻ Wypad na zakupy z Alex! Poszukiwanie inspiracji i oczywiście Bubble Tea na dobry koniec dnia :D
 Czy kogoś Wam ta eLka nie przypomina? XD
 Ulfie poszewki w H&M Home
 Alex w czapce-misiu :D
Moja boska i niezastąpiona zielona herbata, jagoda i liczi (z lewej). Nieważne, ile będę się zastanawiać jaką wezmę tym razem. W końcu i tak biorę tą :D
Uwielbiam BoBoQ za nalepki z państwami. Tylko dlaczego ja zawsze dostaję USA? XD

☻ Próbujemy podrobić mistrza, czyli kopie rysunków współczesnego Picasso produkowane w ilości masowej na wykładach przeze mnie i Alex :D
Nie mam pojęcia co to za stworzenie, ale w połowie jakiegoś wykładu Alex trzepnęła mnie i pokazała mi to. Rozbawiona dodałam podpis z prawej XD
Te są już przynajmniej podpisane, ale zaraz zaraz...czy pszczółka nie powinna mieć pasków? Po usłyszeniu tego, jakże niewinnego, pytania zostałam zgromiona wzrokiem Alex i usłyszałam, że Kris stawia na prostotę. No jakbym nie wiedziała :p

☻ Mój domowy zwierzyniec w liczbie jeden...
...powiększył się do liczby 3 :D

☻ Dziękuję wszystkim wspaniałym tegorocznym mikołajom ♥ najchętniej dodałabym tu zdjęcia wszystkich      prezentów, ale niektóre ze względów osobistych powinny pozostać tajemnicą :)

☻ A na zakończenie, trochę słodkości ode mnie :D
 W 2013 roku Milky Way Magic Stars pojawiły się już wszędzie :D
 Moja ulubiona Bubble Tea! Jeśli będziecie mieć okazję jej spróbować, to polecam :3
 Kakao z piankami ♥
I babeczkowe wypociny XD

To na tyle w tym poście! Życzę Wam wspaniałego roku 2014, niech będzie dużo dużo lepszy i weselszy niż miniony 2013 rok! Pozdrowienia ♥

2 komentarze:

  1. Jakie babeczkowe twory O.O :D przypuszczam, że równie smaczne jak moje muffinki ;p Pixi jest słodziaszna, z resztą reszta zwierzyńca też :) a co do tych rysunków to zaczynam się bać, że się cofamy nieco w rozwoju artystycznym :D za zdj w czapce zabije ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy pamiętasz, ale POZWOLIŁAŚ mi dodać to zdjęcie. A co do malunków - pociesz się tym, że Kris jest od nas starszy XD Babeczki pyszne, te polewane były cytrynowe, a te drugie także z dodatkiem czekolady.

      Usuń