piątek, 17 stycznia 2014

Co ostatnio wpadło mi w ucho?

Witajcie :) Piszę dzisiaj do Was rozanielona, bo nawet wszystko udało mi się zrobić w tym tygodniu i czuję się megapozytywnie. Jutro mój tata obchodzi imieniny, więc dzisiaj wcześnie rano zatrzasnęłam się w kuchni i piekłam pyszności na małą imprezkę. Teraz kiedy muffinki stygną, a ja powoli planuję zarys kolejnego spotkania szalonych K-Popowców, przyszło mi na myśl napisać o piosenkach. Raczej nowych, ale takich, od których ciężko mi ostatnio uciec :D

Ta piosenka to po prostu bomba! Jakoś za muzyką Tasty nieszczególnie przepadam, ale ten utwór po prostu wrył się w moją głowę. A klip? Zaskakujący, aczkolwiek panienka powinna przybić sobie żółwika z Youngjae. Spoiler? O rany, przepraszam :O

Spotkanie z tym utworem było czystym przypadkiem. A rezultaty...epickie! Zwrotki Why Goodbye są po prostu świetne, a sam refren przypomina mi wielkie hity Modern Talking. Wspaniałe!

Jak debiutancki utwór ślicznej Im So-eun niespecjalnie mnie zauroczył (My Student Teacher!), tak nowiutkie Oh My God! weszło mi w głowę tak głęboko jak tylko mogło. Myślę, że NC.A (New Creative Artist - wow, nieźle ją wytwórnia nakręca na sukces) ma ogromny potencjał i może stać się jedną z najbardziej rozpoznawanych K-Popowych gwiazd. Ale na to trzeba dużo czasu i pracy. Życzę jej z całego serca wszystkiego dobrego i trzymam kciuki za sukces :D

A jak już mowa o świeżynkach, obczajcie klip debiutującego GOT7!
Nonono, powiało męskim seksapilem :D Bardzo podoba mi się ten utwór, zwłaszcza, że lubię kiedy nowe bandy zaskakują czymś utrzymanym w nie-sweetaśnym klimacie. Chociaż słowa Girls, Girls, Girls they love me brzmią jak dla mnie zbyt pewnie, bo właściwie - to się dopiero okaże czy dziewczyny ich pokochają. Żeby się nie okazało że będziecie mieć więcej fanboyów, chłopaki :D
Nie poznałam ich jeszcze na tyle, żeby powiedzieć który to który, co się zapewne niedługo zmieni. W każdym razie, w nowym bandzie wypuszczonym spod skrzydeł JYP Entertainment, znalazło się siedmiu cukiereczków o pseudonimach: JB (lider, główny wokalista), JR. (pseudonim mnie skołował XD - główny wokalista - raper), Mark (wokalista - raper), Jackson (wokalista - raper), Youngjae (eeeee... O.O - główny wokal), BamBam (wokalista  raper) oraz Yugyeon (wokalista).
GOT7 dobrze sobie radzą na scenie, co można było zobaczyć dwie godziny temu podczas KBS Music Bank :)
A wy co sądzicie o nowej "sile napędowej" K-Popu?

Lonely B1A4 jest bardzo ładną piosenką, ale teledysk jak dla mnie jest niesamowicie dziwny. Zwłaszcza unosząca się pod sufitem dziewczyna. Chyba przedobrzyli... Ale słucha się tego przyjemnie :)

Już chyba każdy zdążył posłuchać utworów niesamowitego duetu KASE and WRETHOV!
Piosenki nie tylko doskonale wpadają w ucho, ale mają też mądre teksty! SUPER :D
Co ciekawe, Aderz Wrethow jest bardzo znanym kompozytorem i producentem. Pomagał przy produkcji m.in.:
"Winter Vacation in SMTown" SMTown (2002 SM Entertainment, South Korea #1) Album, "Summer SMTown" SMTown (2009 SM Entertainment, South Korea #1) Album.
Wielki podziw :D


W dzisiejszym poście to tyle! Mam nadzieję, że skłoniłam Was chociaż trochę do muzycznych poszukiwań! Miłego weekendu ♥

1 komentarz:

  1. Piosenka Tasty podoba mi się tak samo,jak GOT7,NC.A.Natomiast Lonely B1A4 iKASE and WRETHOV! nie słyszałam.
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń