piątek, 10 stycznia 2014

O muzyce słów kilka :D

Witajcie! Z różnych, mniej lub bardziej trywialnych, powodów, bardzo dawno nie pisałam o muzycznych nowościach. Czas to nadrobić.

Klip Girl's Day jest niezwykle kobiecy, a piosenka zmysłowa. Po wakacyjnym, wesołym Please, tell me to niezwykła zmiana. Rewelacja!

Królowie SM Entertainment powracają! Utwór stylizowany jest na lata 40., co zupełnie nie odbiera mu uroku. Nie wiem jak Wy, ale ja pomimo mojej niechęci do jazzu jako takiego, kawałków takich jak ten słucham z przyjemnością :D

Nowy film Disney'a, Kraina Lodu, wchodzi do kin! Z tej okazji gwiazdy wykonują do niego piosenki! Utwór Let It Go obił się o moje uszy już kilka razy. Wolicie go w stylizacji Demi, Hyorin czy Martiny?



Już niedługo możemy oczekiwać!
• nowego albumu B.A.P;
• ponownego rozpadu EXO na podgrupy K i M [będziemy tęsknić za EXO12 ;_;]
• comebacku Orange Caramel <ciekawe, czy mam się bać :D>

Pozdrawiam Was ciepło i życzę udanego weekendu ♥

PS. Już jutro pierwsze spotkanie K-Popowców w 2014 roku! Link do wydarzenia - .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz