środa, 16 października 2013

Zdarzenia minionego tygodnia. :D

Siemacie. Dzisiejszy post będzie zbiorem wydarzeń z zeszłego tygodnia. Są to wydarzenia ważne dla mnie, nie mają wiele wspólnego ze światem K-Popu. Tak więc, zaczynajmy.

W środę urodziny miała moja kochana Alex. Z tej okazji przygotowałam dla niej malutki prezencik i trochę poświętowałyśmy. Niby na uczelni, ale było XD
 Ledwo wylazłam z samochodu, a jubilatka już z aparatem na mnie, XD
Nasze skromne urodzinowe objadanie się w uczelnianym bufecie. Ciasteczka już wyszły ^^
Alex stwierdziła, że najlepiej prezentować się będzie na stercie złotych liści w uczelnianym ogrodzie ^^

A oto i uchylenie rąbka tajemnicy upominku dla Alex. W końcu co może być lepszego od roznegliżowanych biasów na błyszczącym papierze? Chyba tylko spotkanie ich w realu :D

W sobotę natomiast spędziłam trochę czasu właśnie u Alex. Spotkałyśmy się głównie w celu realizacji projektu urodzinowego dla Rena, jednak pozwoliłyśmy sobie na trochę więcej. Alex mieszka w uroczej miejscowości zaraz obok Gorlic, w których też nigdy nie byłam, więc trochę nowego udało mi się zobaczyć. No to enjoy XD

Pierwsze, co przykuło moją uwagę w przytulnym pokoju Alex to te wspaniałe buciki. Awwww♥

Po krótkiej chwili odpoczynku (i przeglądnięciu ośmiuset tapet, skąd wziął się pomysł opisania przeze mnie idei innego świata - KLIK), wybrałyśmy się nad rzekę.



Po pewnym czasie, Alex postanowiła pokazać mi Gorlice i zapakowała mnie do swojego autka. Musicie wiedzieć, że jeszcze z nią nie jechałam wcześniej, więc wprost wcięło mnie w fotel, bo za pierwszym razem szusowała jak pirat drogowy! XD
Alex za kierownicą :)

Po chwili już byłyśmy w Gorlicach. Miasteczko jest nieduże, ale za to ładne.


Widok na rynek i deptak :)
Bazylika.
 Ratusz.

Poza tym, Alex powiedziała, żebym wstawiła zdjęcia liceum, do którego uczęszczała. Poleca go serdecznie ;)

Dopiero po tej małej wycieczce wzięłyśmy się za projekt. Zdjęcia wstawię niedługo, teraz po prostu nie mam do nich siły.

Na koniec, Tabi w pociesznej opaseczce ♥ Na razie ^^

1 komentarz:

  1. Więc tak: za zdjęcie w samochodzie zabić to mało :) co do kom pod nim odnosić się nie będę ;P po drugie zmień ten "pot" na post, bo się ze śmiechu popłakać można :D a co do planowanych zdjęć z imprezy była bym wdzięczna gdybyś jednak przed ich dodaniem skonsultowała się ze mną... także no :D

    OdpowiedzUsuń