piątek, 11 października 2013

Tylko muzyczne nowości ;)

Dzisiejszy post został okrojony tylko do MV, gdyż nie mam specjalnie czasu na robienie całego Ważne dzisiaj!. Tak więc, zaczynamy :D

Szajniaki powracają! I to w wielkim stylu! Oglądając ten klip co rusz otwierałam buźkę z emocji. Awww, to takie piękne ♥ Chyba właśnie przekonałam się do Onewa w blondzie, nie wiem tylko za jakie grzechy przedłużyli Keyowi włosy. A tak poza tym jest cud, miód i malinki ♥ Ten taniec, te mundury [ a jak to się mówi: za mundurem... XD ], ammm ♥♥ piosenka jest naprawdę fajna, polecam ją Wam wszystkim ;D

Ta piosenka tak mi się spodobała, że czasami sama wchodzi do mojej głowy. Jest spontaniczna, słodka i wesoła!

Kiedy tylko odpaliłam to MV od razu  złapałam się na tym, że AOA'ki wyraźnie się na kimś wzorowały. Na kim? Pamiętacie może kto zgarnął nagrodę za najlepszy taniec na MNet Asian Music Awards 2012?
Spójrzcie na oba refreny, i taniec i muzyka są niezwykle podobne.

TS Entertainment chyba próbuje prześcignąć w trollowaniu mistrza takich akcji, SM. Czemu? Niedawno wpuścili do sieci teaser japońskiego One Shot z datą wydania MV 13.11.2013. Sęk w tym, że MV wyszło...dzisiaj. Albo ktoś już nie mógł wytrzymać przed podzieleniem się ze światem tym cudem (naprawdę, jest mega ♥) albo siedzą teraz się tam z BABYs śmieją. Niedoczekanie! XD

Kiedy piszę te słowa, dziewczyny właśnie mają comebackowy występ w Music Bank. Cóż mogę powiedzieć? Chwytliwe utwory to specjalność T-ary. I tak jest także tym razem. 

DEBIUT!
Ten młodzian ma naprawdę niesamowity głos! Warto posłuchać :D

Na dzisiaj ode mnie to tyle. Pozdrawiam ♥

1 komentarz:

  1. Pierwsze co to ''ale jaja!''
    Japońska wersja,jest taka? Śmieszna nooo.
    No i Zelo w tych cudownych włosach.. Ja tez chcę mieć takie. ; )

    OdpowiedzUsuń