sobota, 25 lipca 2015

Kącik fanowski: Boys Republic Royal Tour in Europe - 9.07.2015, Kraków! [4]

Dzisiaj zapraszam Was do przeczytania relacji Wilka z krakowskiego koncertu Boys Republic. Post został okraszony zdjęciami Dabin's Moon, wszystkie oprócz zdjęcia baneru należą do niej. Enjoy!

cr: Dabin's Moon
Opowiedz krótko o dotarciu do klubu i przygotowaniach do koncertu.
Decyzję o zakupie biletów podjęłam dość szybko, tęskniłam za koncertem i atmosferą, która wiążę się z tego typu imprezami. Do klubu dotarłam dość późno (ok. 17), z dojazdem nie było problemu i raczej, to moja leniwa strona spowodowała, że nie byłam na check upach i nie dostałam numerku. :)

Jak poznałaś Boys Republic?
Oglądając Music Bank na KBS, prawdopodobnie był to ich debiut, ale nie jestem pewna.

Która z ich piosenek należy do twoich ulubionych?
Nie mam jednej, ulubionej piosenki BR! Wszystkie są naprawdę świetne, którą
akurat w danym momencie lubię zależy od mojego humoru. Kobieta zmienną jest. :)

Więc, powiedz dokładnie gdzie i kiedy byłaś na ich koncercie?
Koncert odbył się w Klubie Fabryka w Krakowie 9 lipca, wszystko zaczęło się o godzinie 19:30,
tak jak zaplanowano.

Kogo z Boys Republic lubisz najbardziej i dlaczego? Czy na koncercie zmieniłaś ulubieńca?
Nie! Na koncercie nie zmieniłam ulubieńca, wręcz przeciwnie. Jeszcze bardziej pokochałam
Dabina i jego piękny uśmiech. Był otwarty na fanów, chętnie nam odmachiwał i udało mi się
nawet potrzymać go za rękę. Byłam zachwycona jego solowym występem, który był
na bardzo wysokim poziomie. Nasz Dabin-ah bardzo dobrze śpiewa!

Jak daleko byłaś od sceny?
Udało mi się stanąć na samym przodzie sceny, przy barierkach. Chwilę czasu siedziałam na głośniku, który był za barierkami, ochrona była całkiem przyjazna i nie wygoniła mnie, więc byłam ekstremalnie blisko chłopaków.

Czy BR powiedzieli coś po Polsku na koncercie?
Oczywiście, chłopcy bardzo się starali i powtarzali niektóre słowa po kilkanaście razy.
Przyznam, że Minsu i Sungjoon mają całkiem dobre predyspozycje do nauczenia się naszego pięknego języka.
BR zaśpiewało nawet bez podkładu spory kawałek piosenki 'Hello' zastępując tytuł: dzień dobry, cześć i siema.
Zapytali się nas także jak powiedzieć, że są głodni, chętnie im pomogliśmy i trzymając się za brzuchy krzyczeli Głodny!. Zespół odwdzięczył się też nam nauką koreańskiego i krok po kroku wyuczył jak powinniśmy zawołać Dabina, który na chwilę zniknął. Użyli w stosunku do niego określenia książę. :)

A spotkałaś się z nimi bardziej osobiście? Jeśli tak, opowiedz o tym.
DEPRESJA.

Co zabawnego stało się na koncercie?
Koncert cały ogółem był bardzo zabawny, dobrze bawiliśmy się kiedy chłopcy grali z kilkoma wybranymi fankami w kalambury i wciąż oskarżali się nawzajem o oszukiwanie i podpowiadanie.
W czasie duetu Minsu z Sungjoonem mieli wyrzutnie konfetti. Niestety Minsu miał najwyraźniej
za mało siły, by z niej wystrzelić i zirytowany rzucił urządzeniem, Sungjoon podniósł je z ziemi
i strzelił w naszą stroną. Po solo Dabina ktoś krzyknął You are an angel, Dabin usłyszał to i bardzo
ładnie się uśmiechnął, był to jeden z milszych momentów. Chłopcy grali też w kalambury z wybranymi fankami. Pokazali jakiś księżyc czy coś, a jedna z nich odpowiedziała EXO. Wtedy mieli takie miny jakby nie wiedzieli, czy śmiać się czy płakać.

A czy jest coś co mimo wszystko ci się nie podobało?
Wszystko było bardzo w porządku, niestety nie wiem, jak wyglądała organizacja rano, bo tak jak mówiłam nie było mnie na miejscu. Dziewczyny z BR Poland były bardzo sympatyczne i odwaliły kawał dobrej roboty. Stałam bardzo blisko sceny i jedyną niemiłą rzeczą były komentarza ochrony,
która niezbyt przychylnie wypowiadała się o chłopakach. Kiedy pisali swoje imiona za
pomocą pośladków, pan stojący obok mnie dość głośno powiedział Zaraz się zrzygam, na co jego kolega odparł Taki sobie stary wyjdzie zakręci dupą i ma kasę? Ma!


Napisz coś o gościnnym występie pianisty, Choi Soo Mina.
Występ Choi Soo Mina była bardzo dobry i wcale mnie nie znudził, tak jak
przypuszczałam przed koncertem. Zagrał swoje kawałki, ale także lekko
przerobioną klasykę. SooMin był bardzo miły i sporo do nas mówił,
oczywiście po angielsku. Myślę, że była to wisienka na torcie.

Ponieważ jest to niezbyt dobrze znany zespół, opowiedz trochę o tym jak zachowywała się publiczność? Czy dostrzegłaś w tłumie osoby zza granicy?
Pojawiło się kilka Francuzek. Publiczność była cudowna i chętnie odpowiadała
na pytania chłopców, nie brakowało krzyków, zawołań i śmiechu. Przygotowano
również banery, które świetnie się prezentowały i jestem pewna, że chłopcy je zauważyli.
Dabin od jednej z fanek na koncercie dostał opaskę z kwiatów, w której wyglądał cudnie [Tak, to właśnie Dabin's Moon, od której mamy zdjęcia w tym poście jest tą szczęściarą ~JKL].
Chłopcy już przed koncertem do nas wyszli i chętnie odmachiwali, więc zachęcili nas
do okrzyków i wspólnego śpiewania wszystkich piosenek.

Na jakich koncertach jeszcze byłaś?
VIXX i Block B.

Jakieś wypady, które planujesz na przyszłość (oprócz Miyaviego, bo musimy razem pofeelsować)?
Nikogo, to nie zdziwi, jeśli powiem, że czekam na BTS, racja? :) Pewnie jak większość z Was.
Jest jeszcze kilka zespołów, które chętnie bym u nas zobaczyła. A jeśli chodzi o przyszłość,
mam nadzieję, że uda mi się dostać na koncert Big Bang, jeśli odbędzie się w Niemczech,
to takie moje małe marzenie. :)

Na koniec powiedz, co sądzisz o Glam Paradise?
Lubie czytać wpisy Justyny, jeśli przy nich się nie uśmieję, to dostane jakieś konkretne lub
całkiem ciekawe informacje. Oby tak dalej! Hwaiting!

-
Przeczytaj także!

4 komentarze:

  1. Fajnie, że koncert się udał i chłopakom się podobało :)
    Ale żal, że nie była ale cóż takie życie. Mówi się trudno i płynie dalej.
    Banery ciekawe takie dość oryginalne :)
    Na BTS jasne, że czekam :D Powiem tak Dabin's Moon do zobaczenia w październiku :D
    Ezja

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, fajnie się takie czyta :)
    Mam pytanie czy poza koncertem VIXX i Block B nie byłaś jeszcze na Nu'est ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda (czyli Wilczuś, autorka relacji) nie słucha NU'EST.
      Chyba, że to było do mnie pytanie XD

      Usuń
    2. Słucham NU'EST! :O
      Ale nie byłam na koncercie z powodu braku funduszy. :[

      Usuń