piątek, 10 lipca 2015

Kącik fanowski: SAGA Unite The World Tour, 5.07.2015, Warszawa! [3]

Za nami kolejne dwa azjatyckie koncerty w Polsce. Zanim przeczytacie wywiad z koreańskiego szaleństwa, jakie wczoraj wywołali na naszej ziemi Boys Republic i ich występ w Krakowie, zapoznajcie się ze sprawozdaniem z niedzielnego show mieszanego trio Saga w stolicy! Bohaterką dzisiejszej relacji jest nie kto inny jak Ezja, której opis koncertu NU'EST przeplatał się wraz z moim! Enjoy!
~*~
Opowiedz krótko o dotarciu do klubu, przygotowaniach do koncertu.
Koncert odbył się 5 lipca, ja już w Warszawie byłam popołudniu 4 lipca. Odebrała mnie znajoma – Natalia, u której miałam kawałek podłogi do przenocowania i atrakcje w stylu rysowania z jej młodszą siostrą :) <3 W dzień koncertu było gorąco – powyżej 30 stopni. Z Natalią i Moniką pod klub przybyłyśmy po 17. Zanim dotarłyśmy pod klub miałyśmy przygodę z GPSem bo nam się zawiesił i nie mogłyśmy trafić, ale jakoś się odnalazłyśmy i szczęśliwie dotarłyśmy na miejsce. Tam poznałyśmy fajne dziewczyny, które pozdrawiam :D Podpisałyśmy się na fladze i gadałyśmy oraz się wygłupiałyśmy bo miałyśmy jeszcze trochę czasu do koncertu. No i oczywiście była mała obsuwa z koncertem, ale to nie zmienia faktu, że był świetny ♥
Koncert, hmmm pamiętam jak przez mgłę, bo wciąż jestem w szoku, iż stałam taak bliskooo sceny. W skrócie - mnóstwo skakania, klata Rio, świetne głosy Ramy i Kevina <3

Jak poznałaś zespół Saga?
Zespół poznałam przez koleżankę, która zobaczyła, że przyjeżdżają, a wie że kocham tańczyć, a oni maja takie kawałki, podrzuciła mi link do ich muzyki i tak się zaczęło :D I nie żałuję tego.

Która z ich piosenek należy do twoich ulubionych?
Wszystkie ich piosenki są świetne :) Przed koncertem Together była moim ulubionym utworem a teraz Freedom



Więc, powiedz dokładnie gdzie i kiedy byłaś na ich koncercie?
5 lipca, Voodoo Club.

Kogo z Saga lubisz najbardziej i dlaczego?
Trudne pytanie bo każde z nich ma to coś :) Rio niesamowitą energię którą zaraża wszystkich :D Ramy jest po prostu świetna :) A Kevin ten jego głos i nieśmiałość.

Jak daleko byłaś od sceny?
Stałam na wyciągnięcie mej króciutkiej ręki od sceny :D Szczęście bo wszystkim uścisnęłam dłoń!

Czy Saga powiedzieli coś po Polsku na koncercie?
Tak mówili po Polsku i świetnie im to wychodziło :D Mówili: Ruszaj, Proszę, Dzień dobry, Kocham Cię lub Się (jak co niektórym wyszło) no i Dziękujemy :)

A spotkałaś się z nimi bardziej osobiście? Jeśli tak, opowiedz o tym.

Niestety, nie miałam tej przyjemności, bo musiałyśmy wracać do  domu :(

Co zabawnego stało się na koncercie?
Było szukanie Kevina, który niechcący rozłączył sprzęt i ukucnął by naprawić, a Rio go szukał. No i karmienie nieśmiałego Kevina przez Rio bananem. A i gorąco było to koleżanka robiła striptiz, bo Rio chciał coś sexy :D

A czy jest coś co mimo wszystko ci się nie podobało?
Nie podobał mi się późniejszy ból łydek jak się okazało nadciągnęłam ścięgno podczas skakania ;( no i depresja pokoncertowa ale walczę z nią :)

Ponieważ jest to niezbyt dobrze znany zespół, opowiedz trochę o tym jak zachowywała się publiczność? Czy dostrzegłaś w tłumie osoby zza granicy?
Publiczności może było z 40 osób taki kameralny koncert. Zachowywali się świetnie bo to głównie starzy bywalcy że tak powiem koncertów kpopowych w Polsce. A z zagranicznych nikogo nie było.

Na jakich koncertach jeszcze byłaś oprócz NU’EST i VIXX?
Na żadnym chyba, że liczymy koncert który sobie puściłam w dniu kiedy miał być u nas koncert MBLAQ – koncert był z ich występu w Japonii.

Jakieś wypady, które planujesz na przyszłość?
Planuję zwiedzić świat w świetnym towarzystwie ale no na razie brak funduszy mi w tym nie pomaga. A z koncertów to chcę jeszcze raz na Sagę bo obiecali zimą wrócić :D no i na Miyaviego chcę jechać.

A jaki koncert ci się marzy?
Marzy mi się koncert hmmm... tak z tych do zrealizowania to najbardziej Royal Pirates :) A tak z mniej realnych Super Junior. Oppy chcę zobaczyć i choć raz uścisnąć im dłoń. 

Na koniec powiedz, co sądzisz o Glam Paradise?
Jest świetne, z przyjemnością w wolnych chwilach przeglądam co się na nim dzieje :D

Dziękuję za wywiad :)

 ~*~

Flaga i tort, które zespół otrzymał od fanów!

~*~
Coraz więcej artystów nas zauważa, coraz więcej organizatorów dopisuje nasz kraj do tras koncertowych. Azja powoli otwiera się na zakamarki świata nie zapominając o środku Europy! Saga także zasmakowali w Polsce i planują znów wrócić, jak napisała Ezja. Datą jest podobno listopad. A czy Wy już znacie ten radosny zespół? Jeśli nie, to może czas najwyższy się z nim zaprzyjaźnić? A może już byliście na ich koncercie i chcecie podzielić się historią w komentarzach? Zachęcam do tego serdecznie ;)

-
Przeczytaj także!

*zdjęcia pochodzą z profilu SAGA UNITY POLAND. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz