poniedziałek, 27 lipca 2015

Muzyczny Kącik [8]


Girl's Day - Hello Bubble!
Girl's Day tym razem w jednej ze swoich uroczych wersji. Sukienka Hyeri jest tak piękna (tak, uwielbiam dziwne ciuchy *.*). Zdecydowanie warto posłuchać choć istnieje zagrożenie, że nie wpadnie w ucho za pierwszym razem.

EXO - Love Me Right!
 [chińska wersja]
[koreańska wersja]
EXO przepłaca niesamowite sukcesy coraz mniejszym składem! Tym razem jako dziewięcioosobowa grupa wydają reedycję albumu EXODUS. Love Me Right atakuje uszy zachodnim stylem, głosem Jongina i partią Sehuna dłuższą niż jeden wers. Zdecydowanie brak tu Chena, ale jeśli chodzi o choreografię nie można odmówić jej niesamowitości. Cały klip ponoć nawiązuje do poszczególnych postaci z Alicji w Krainie Czarów. Nie powiem, że nie jestem zadowolona z tego comebacku, bo dodatkowe piosenki bardzo mi się podobają, ale...zdecydowanie brakuje tego czegoś.

Big Bang - Bang Bang Bang & We Like 2 Party!
*
"Krulowie kapopu" będą nas dręczyć sobą jeszcze w sierpniu! A oto piosenki z czerwcowego comebacku. Obydwa klipy powinny zostać opublikowane z dopiskiem For VIPs ONLY. Dlaczego? Bang Bang Bang to takie podrasowane Fantastic Baby w dość nowoczesnej odsłonie, a We Like 2 Party przywodzi na myśl Sunset Glow i zdecydowanie jest jednym z najbardziej pociesznych klipów.
Lipcowy powrót zaowocował cudem podobnym do Crooked GD - szybkiej piosenki ze smutnym tekstem i melodią, którą można pokochać już w pierwszej sekundzie. Ponieważ ten utwór to zupełne mistrzostwo podelektujcie się nią zanim popłaczecie przy najsmutniejszej balladzie w karierze tego zespołu.


MBLAQ - Mirror!
Chociaż bardzo dziwnie słuchać ich i patrzeć na nich jako na trio, piosenka MBLAQ jest bardzo przyjemna. Nie wiem tylko czy te ubrania w samochodzie i tęskne gesty Mira mają świadczyć o byłych członkach czy nie. W każdym razie, polecam :)

Monsta X - Trespass!
Powitajcie świeżyny na koreańskim rynku, które zapowiadają się dobrze! Oto Show Nu, Jooheon, Wonho, Minhyuk, Kihyun, I.M oraz Hyung Won. Początek klipu przywodzi na myśl takie zespoły jak B.A.P czy BTS, więc wiadomo już, że mamy do czynienia z konceptem złych chłopców, który ostatnimi laty zyskuje na popularności w Kraju Porannej Świeżości. Mimo, że z biegiem czasu wszystkie gwiazdki są coraz młodsze, a my coraz starsi, to zanim dotarłam do refrenu, już mnie kupili! Fanom brzmień doprawionych ostrym rapem i policyjnymi syrenami na pewno się spodoba!

Anda(miro) - Touch!
Naprawdę nie wiem co napisać o tej piosence. Teledysk zwiastuje jedną wielką dziewczyńską orgię, a sam utwór jest tak niepoważny i dziwny, ze aż śmieszny. Sami to oceńcie!

SEVENTEEN - Adore U!
O debiucie tego zespołu mówiło się chyba wcześniej niż o powstaniu NU'EST! A potem...do Pledis zawitały problemy finansowe, artyści i trainee raczej żegnali tę wytwórnię niż do niej przychodzili. Pierwotny skład wybranych na członków Seventeen (nie ma choćby już najmłodszego Samuela, którego wiek budził wielkie kontrowersje - z tego co pamiętam chłopiec był z rocznika 2003 bodajże) także się zmienił od tego czasu. Teraz możemy się wreszcie cieszyć utworami tej ogromnej grupy.

BTS - For You!
Mały prezent dla fanów od BTS. Klip w uroczej scenerii, utwór w japońskiej wersji językowej i co ważne, jest to odpoczynek od brutalności, jaką prezentowała nam choćby rozszerzona wersja I Need You. Poza tym to jedna z okazji, aby zobaczyć chłopaków zajmujących się słabo płatnymi fuchami! :D

SHINee - View!
Dlaczego to tak bardzo przypomina mi Love Eqation od VIXX? Nowość od SHINee jest wesoła i roztańczona! Większość klipów to już wakacyjne ekscesy, a chłopaki wyglądają, jakby zatrzymali się pomiędzy wiosną i latem!

Jun Hyosung - Into You!
Odpalasz starą kasetę VHS, a tu blond pocieszna Hyosung wyskakuje z telewizorka. Piosenka jest naprawdę przyjemna!

MAMAMOO - Um Oh Ah Yeh!
Te dziewczęta nigdy nie zawiodą! Mamamoo kolejny raz potwierdziły, że naprawdę są jednym z najlepszych nowszych zespołów! Czego nie ma w tym klipie! Po prostu musicie go zobaczyć! Na deserek dodam, że z nowej płyty zdecydowanie warto posłuchać kawałków No, no, no i Freakin' Shoes.

Teen Top - Ah-Ah!
Niezwykle taneczny i bardzo fajny kawałek - od Teen Top zawsze dostaniemy to co najlepsze jeśli chodzi o kawałki, przy których można się świetnie bawić!

AOA - Heart Attack!
LACROSSE! krzyknęła we mnie fanka Teen Wolfa zaraz po odpaleniu klipu. Piosenka i teledysk super choć widzę, ze pod pewnym względem AOA zaczyna przypominać nieistniejący już girlsband z Ameryki - Pussycat Dolls.

Sistar - Shake it!
Ojj, zawiodłam się... Bardzo lubię Sistar i uwielbiam ich wakacyjne klipy. Loving U, Touch My Body czy I Swear były naprawdę genialne, na czele z piosenką Summer Time. Niestety, Shake It nie powaliło mnie na kolana. Trochę mdłe, jakby nijakie i na siłę. Nie ratuje tego nawet kolorowy teledysk i śliczny wygląd dziewczyn.

1 komentarz:

  1. Aww, to co Tygrysek lubi najbardziej xd
    Jakkolwiek kocham k-pop całym sercem, nie wszystko mi zawsze przypada do gustu. A więc Hello Bubble kupiło mi od razu. Teledysku nie oglądałam chyba w całości, jedynie to co na top listach k-popu, ale piosenkę znam na pamięć i dość uparcie w głowie siedzi mi refren xd Muzyka jest przyjemna i strasznie mi sie podoba <3 Początek jest genialny, rytm cudo <3 Jestem na TAK ^^
    Boże, EXO.
    Ile razy ci chłopcy zatrzymają jeszcze moje serce? Wydaje się, że ciągle im mało.
    BABY, LOVE ME RIGHT! AHA! JUST LOVE ME RIGHT! AHA!
    Tego już w ogóle nie da się wyrzucić z głowy,a przynajmniej nie z mojej, bo tutaj się zakorzeniły tak głęboko jak pozostałe ich piosenki, których nigdy się nie pozbędę. Piosenka jest energiczna, aż chce się tańczyć i śpiewać bez względu na miejsce <3 No po prostu cudo, którego im dłużej słucham tym bardziej zapada w serce <3 Mój ukochany Sehun ma więcej linijek, za sprawą braku Tao i jestem z mojego maleństwa dumna jak jasna cholera <3 Wygląda wspaniale, a jego głosu mogłabym słuchać bez przerwy <3 Alicja w Krainie Czarów, powiadasz? Ja tam widze plantatorów marihuany, playboya który baluje do białego rana, a gdy wraca do domu oddaje się aktom wandalizmu, co wcale mi nie przeszkadza i ja ich kupuję :D
    Big Bang zaszalało i dość szczodrze wynagradza nam czas, kiedy czekaliśmy na powrót.
    Mirror mi się bardzo podoba, trochę odczuwam brak Thundera i LeeJoona, ale sama piosenka jest cudna i zupełnie w ich stylu <3
    Monsta X - lubiem, mam ich piosenki xd Są fajni :D
    Anda.. Jezusie z Nazaretu, cóż to ma być? Nie podoba mi się, nie lubie, nie i koniec. nie nie nie nie nie. NIE. Słów mi brak na tą piosenke jak i teledysk. Fuj.
    Seventeen jest spoko, piosenka przyjemna ale szału jak dla mnie nie ma ani tu, ani w teledysku.
    BTS lubiem tych panów, mrr <3 Chłopcy są naprawdę świetni i ich uwilebiam, a piosenka jest spoko, ale zdecydowanie wolę ich brutalniejszą wersje jaką pokazali w I need U. To jest dopiero coś <3<3<3<3
    Shinee i View to jest zupełnie inny styl niż Lucifer czy Sherlock, na których ja poznawałam świat k-popu, co nie znaczy, ze w jakikolwiek sposób obniża to poziom. O nie, w życiu. Piosenka ma smak wakacji i jest nieodwołalnie cudowna <3 Podoba mi się choreografia i wygląd chłopaków co zostało zawalone przy Your Number (brr). Uwielbiam <3
    Hyosung i jej Into You kojarzy mi się strasznie z Nice Body Hyomin, mimo że nie ma tam podobieństwa, to ja je słysze i to dość wyraźnie. Piosenka przyjemna, tyle.
    Mamamoo, kolejna przyjemna.
    A teraz mamy moje dwie perełki. Teen Top Ah-Ah i AOA - Heart Attack. Oba zespoły uwielbiam, czekałam niecierpliwie na comebacki i żaden z nich mnie nie zawiódł. Ah-Ah i Heart Attack są lekkie i przyjemne, w sam raz na dobry humor, nic tylko tańczyć <3
    Sistar nie słuchałam, więc zdania nie mam xd
    Pozdrawiam! ;D

    OdpowiedzUsuń