poniedziałek, 25 listopada 2013

Ważne dzisiaj! Part 38

Witajcie! Dzisiejszy post będzie mega ogromny, bo działo się trochę. Tak więc rozsiądźcie się wygodnie i przygotujcie na zrzut newsów!

Nowe MV!
Ostatnio ukazało się kilka co najmniej zastanawiających klipów. Zapraszam do obejrzenia!
2NE1 wydały swój kolejny, bardzo dobry zresztą, singiel. Missing you jest naprawdę piękną, wzruszającą balladą. Minzy w teledysku wygląda prześlicznie, co rzadko się jej zdarza, bo zwykle ma niezbyt dobrze dopasowaną fryzurę. Całkowicie zaskoczyła mnie Chaerin, która wyskoczyła ze wszystkich ciuszków. Zaraz po tym dotarło do mnie, że moja własna ultimate rozebrała się chętniej niż mój ultimate ściągnął chociaż koszulkę.
Dziewczyny zaliczyły comeback na MNet Asian Music Awards 2013 (o gali post będzie jeszcze dzisiaj).

Wracając do ultimatów, Tabi także postanowił wydać kolejny singiel. Doom Dada. Tytuł dziwny, teledysk dziwny, piosenka też dziwna. Tego nie da się ogarnąć - to trzeba obejrzeć.

VIXX zaskoczyli mnie naprawdę pozytywnie. Wiecie, że kocham creepypasty, bo nawet bloga z nimi mam. Klip jest w takim właśnie klimacie, na co wskazuje sam tytuł. Zobaczcie, jak piękna sadystka torturuje nieszczęśników. Tylko śmiechu rodem z Thrillera Michaela Jacksona brakuje!

Zdecydowanie teledysk, który podoba mi się najbardziej z tego wszystkiego, co można ostatnio w amerykańskiej muzyce obserwować. Katy wygląda i śpiewa przepięknie, a sceneria soczysto zielonej dżungli z dzikimi zwierzątkami przypomina to, za czym zimą tęskni się najbardziej - lato.

Reklama Coca-Coli!
Pewnie już czytaliście na moim blogu, co jest dla mnie zawsze symbolem zbliżających się świąt. Tak, właśnie, świąteczne reklamy Coca-Coli mają w sobie jedyny w swoim rodzaju uroku. Nie sposób mu się oprzeć! Tak jest i w tym roku. Zobaczcie nowiutką reklamę Coca-Coli zanim będzie ją emitować każda  stacja telewizyjna.

Asia On Wave!
Postanowienie redakcji jest takie, że magazyn nie zniknie ze sprzedaży, ale będzie czasopismem nieregularnym, wydawanym dopiero wtedy, kiedy liczba zakupionych sztuk poprzedniego numeru będzie odpowiednia. Niedługo ukaże się też świąteczne wydanie specjalne, bodajże 24-stronicowe z wywiadami. Warto śledzić te newsy na bieżąco!
Tak na tę chwilę wygląda plan okładki czwartego numeru. Dragon Ball - już mi się podoba zwłaszcza, że prosiłam kiedyś o artykuł na ten temat :D
A oto planowany spis treści czwartego numeru!
I na deserek: japoński zespół AMARANYX z "Asia On Wave". W drugim numerze znajdziecie dziesięć pytań do nich!

W ogóle, to poczynając od samych fundamentów, magazyn Asia On Wave 23-ego listopada skończył dwa latka! Dziękujemy, że jesteście i mamy nadzieję, że nie znikniecie! Asia On Wave to dla mnie najlepszy magazyn w Polsce :D

Głosujcie!
Głosowanie to nie wymaga zbyt wiele wysiłku. Wystarczy, że klikniecie Fajne pod filmikiem na YouTube i udostępnicie znajomym, żeby mogli robić to samo. Ale o co chodzi w ogóle? Już tłumaczę.
Taeyang zorganizował konkurs coverów Ringa Linga. Zgłosiła się na niego także nasza rodaczka, która swoją drogą, tańczy zajebiście. Klikanie Fajne to w tym przypadku głos oddany na nią. Pomóżmy jej wygrać!

Link do filmiku w YouTube TUTAJ.

Na razie to na tyle. Już niedługo możecie liczyć na dwa lub nawet trzy posty:
• MAMA 2013;
• Coś o psychofanach.
To tyle z mojej strony na teraz. Pozdrawiam ♥

1 komentarz:

  1. Bardzo podoba mi się piosenka 2NE1,naprawdę.Jest piękna.Aż się wzruszyłam.Ale widać,że Minzy zrobić sb nos.
    Doom Dada nie podoba mi się ta piosenka.MV nie oglądałam.
    Reklama Coca-coli nie oglądałam.Mam w planie.
    Kurcze,widzieć,jak japońscy muzycy mają w łapkach magazyn to jest coś!
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń