środa, 6 listopada 2013

Ważne dzisiaj! Part 36

Witajcie. Pewnie większość z Was się ciesz, że już w piątek pojawi się nowy rozdział Falling..., a zaraz potem nastąpi długi weekend. Nie może być jednak tak zbytnio słodko, tak że najpierw co nieco o szokujących ostatnio zdarzeniach, a potem miła niespodzianka na pociechę. W weekend oczekujcie notki na temat Otwarcia Galerii Trzy Korony i Zlotu Nowosądeckich K-Popowców!

Plagiat?
Doszły mnie słuchy, że fani Rihanny oskarżają Trouble Maker o plagiat. Podobno w najnowszym klipie do utworu Now można znaleźć masę scen podobnych do tych, które znamy z We found love. Między innymi, RihannaNavys bardzo w oczy kole scena, kiedy Hyuna i Hyunseung zapalają zimne ognie. Cóż, może i jest między tymi klipami jakieś podobieństwo, ale czy to znaczy, że trzeba od razu oskarżać o kopiowanie? Jak tak dalej pójdzie, niedługo w klipach nie będzie można tańczyć, bo...ktoś inny już to robił!
Scenie w aucie też się oberwało, a jakże ;)

Uważam jednak, że nie ma się co przejmować takimi ludźmi. Wyluzujmy więc i obczajmy w spokoju wersję uncut MV Now!

Szczęście sprzyja Girls' Generation!
Dziewczyny otrzymały ostatnio statuetkę na rozdaniu nagród YouTube Music Awards 2013 w kategorii Video Of The Year! Utworem I got a boy pokonały m.in. Biebera. Mam nadzieję, że to nie napsuje jego fankom krwi na tyle, że nie dadzą szans EXO na wygraną na MTV EMA 2013 w kategorii Worldwide Act (głosujemy TUTAJ do 10-ego listopada, limit głosów to 100 dziennie)!
Zwycięskie MV :)

Gratulacje, dziewczyny :D

Jak już jesteśmy przy SNSD, posłuchajcie ich najnowszego utworu My Oh My!

Śmiech na sali!
Ale ostatnio było gorąco! Podobno jakaś chińska aktorka uprawiała seks z aktorem Jang Geun Sukiem i poczciwym Krisem z EXO-M. Jak w tego pierwszego skłonna byłam uwierzyć, tak przy drugim dostałam ataku niekontrolowanego chichotu. Jak podaje agencja Geunsuka, dziewczyna tylko "upiększyła" jego zdjęcia wklejając się na nie za pomocą Adobe Photoshopa. Co do Krzysia, nawet nie jestem do końca pewna, czy to były jego zdjęcia. Fajna afera, nie ma co :p Dawno się tak nie uśmiałam :3
Całe artykuły TUTAJ i TUTAJ.

Na osłodę życia...
Czas szykować kasę i odznaczyć w kalendarzu dzień 23 marca 2014 jako zajęty! Dlaczego?
Otóż, szykuje nam się piękna i wspaniała muzyczna uczta w wykonaniu Miyaviego! Genialny gitarzysta przyjedzie do Polski na koncert w ramach swojej europejskiej trasy Slap The World Tour 2014! Zagra w Krakowie w Studio Club. 
Dalej nie mogę uwierzyć w te przecudowną informację.

Jeśli ktoś jeszcze jakimś cudem nie zna tego Pana, odsyłam do serwisu YouTube :3

No to, widzimy się w marcu! ♥

A moich czytelników zapraszam tu już w sobotę :D

1 komentarz:

  1. Ja to się uśmiałam z tym skandalem.Dobre to było.
    Gratuluję dziewczyną.Zasłużyły sobie.
    Na koncert to nie wiem,czy pojadę.
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń