piątek, 8 listopada 2013

Powstanie NU'EST-M!

Witam Was dzisiaj newsem tak interesującym, że aż w brzuchu się motylki wiercą! Jeśli macie ciągotki do słuchania EXO-M, to powinno Was zainteresować. 
Już 11-ego swój debiut w Chinach zaliczy nie kto inny jak NU'EST!

Wszystko to dzięki współpracy Pledis Entertainment z chińskim labelem YUEHUA Entertainment. Do chłopaków dołączy także nowy członek o pseudonimie Jason. Mam nadzieję, że L.O./\.Es nie założą żadnego klubu Only5 i nie wyniknie z tego masa nieprzyjemności jak się stało po debiucie Super Junior w Chinach.
Chinese Name:Fu Long Fei (符龙飞) Jason
Birth Date: 1988.5.21

Wiadomo już, że na początku NU'EST-M będzie wykonywać utwór Sleep Talking w wersji chińskiej [夢到]
Ciekawostką jest jednak to, że M dodane na końcu (co w przypadku takich rewelacji zawsze kojarzyło mi się z językiem mandaryńskim) pochodzi od słów Marvelous, Multiply, Mystic.

Na razie nie wiadomo wiele, ale te informacje chyba wystarczą, żeby podać w wątpliwość nasze niegdysiejsze przypuszczenia. W końcu coś ciekawego zaczyna się dziać z powrotem w tym zespole. 

Czy wy też czekacie na ten debiut z takim ożywieniem jak ja?

Edit. W szerokim YouTube'owym świecie, znaleźć można klipy JL, czyli Jasona właśnie w duecie z Leo (a Pana nie znam ^^). Muzyka może wygórowana nie jest, ale nowy Nueściak ma u mnie wielgachnego plusa za bycie słodkim i świrniętym.
 

12 komentarzy:

  1. Coooo. Kurwa co?! Za przeproszeniem. Jakiś gościu się wpycha do wspaniałego zepsułu. WTF?!?! Mam nadzieję,że nie będzie o nim aż tak dużo słychać.
    Ale mam nadzieję,że będzie więcej nowości NU'EST(dla nie kumatych chodzi mi o normalne nuest, a nie NU'EST M)
    Ach, ciekawe się zapowiada. Ale wydaje mi się,że nie pasuje do nich..
    Nowy bias się szykuje ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%. Teraz to już nie ci sami chłopcy z Nu'est ;(
      Osobiście wolałam ich pierwszy skład a teraz nie wiadomo co? jak? z czym? do czego? może nie będzie aż tak źle, ale nasuwa mi się jedno pytanie "dlaczego dopiero teraz?" dla fanek ( przynajmniej niektórych) to może być duuuży szok. Pozdrawiam;)

      Usuń
    2. Dziewczyny, spokojnie. Jason będzie brał udział tylko w występach i promocji w Chinach, poza tym dołączył teraz, bo teraz Pledis nawiązał współpracę z chińską wytwórnią. Więcej dystansu, mi się wydaje że NU'EST-M to strzał w dziesiątkę :)

      Usuń
    3. Jeny ludzie.. nie ogarniam o co sapiecie.. Po 1. ON SAM SIĘ TAM NIE WEPCHAŁ!!! Pledis go tam dodali, to nie od niego zależało, czy tam będzie czy nie. Więc przestańcie kurde najeżdżać na niego. Po 2. Jak mogą to nie być ci sami NU'EST?? No ludzie.. tam nikogo nie zmienili, jest ten sam skład,t tylko z dodana nową osobą, więc po raz drugi pytam się o co kurde sapiecie??
      Po 3. Jak możecie go oceniać, nawet go nie znając? Przesłuchałyście może jego piosenkę? Którą swoją drogą sam napisał, skomponował + sam w niej śpiewa i rapuje, więc jednak ma talent. Dajcie mu szansę i nie oceniajcie książki po okładce. Trochę więcej kultury i tolerancji.
      Po 4. Ludzie.. czy wy umiecie czytać ZE ZROZUMIENIEM?!?!?! Przecież tam pisze jasno i wyraźnie, że on jest w grupie NU'EST-M!!! Widzicie to M?? To nie oznacza, że on będzie w oryginalnym składzie NU'EST, tylko w podgrupie (która swoja droga, powinna składać się z kilku osób z zespołu, a nie całego + nowej osoby, no ale to już przemilczmy).
      Po 5. Jason został dodany do NU'EST zapewne po to, żeby ich wesprzeć w promocji w Chinach. Jak już pisała Justyna, on jest JUŻ tam znany, a chłopaki muszą jakoś się porozumiewać, więc to logiczne, że jest im potrzebny ktoś narodowości chińskiej, albo chociaż znający chiński płynnie. Wątpię, że któryś z chłopaków zna go na wysokim poziomie. Może i uczą się języków, ale nie maja na to tyle czasu, więc na pewno nie znają go w takim stopniu, żeby się dobrze dogadać, zatem ktoś taki jest dla nich ogromna pomocą.

      Naprawdę.. proszę was, dajcie mu szansę. Poczekajcie do debiutu, a nie oceniajcie już, kiedy nawet debiutancka piosenka nie została wydana.
      Serio ubolewam nad kultura i tolerancja ludzkości.
      Nie zachowujmy się jak Only13 czy Only12. Powtarzam dajcie mu szansę!!
      To będzie przykre, jak będzie cierpiał tak samo jak Henry,Zhou Mi i Kyu ;__;
      Bądźmy tolerancyjni i optymistycznie nastawieni.

      Usuń
    4. Plus co do tego, żeby było o nim słychać jak najmniej. Właśnie nie!! On już jest znany, więc będzie o nim bardziej słychać i moim zdaniem to bardzo pomoże NU'EST. A klimatu to oni i tak nie maja tego samego, bo Face całkowicie różni się od Hello, Sandy, czy Sleep Talking. A dlaczego dopiero teraz? No bo jak pisała Justyna, Pledis nawiązało współprace z chińska wytwórnią, żeby móc wprowadzić na rynek NU'EST, a Jason jest dla nich wsparciem, żeby pomoc im w komunikacji i po to, żeby pomóc im się bardziej zaklimatyzować. W końcu jakoś też ten chiński muszą ćwiczyć.
      A sam Aron znający angielski nie wystarczy, bo w Chinach bardziej wolą komunikować się w swoim ojczystym języku niż obcym. Swoją drogą nauczanie angielskiego w Chinach, Japonii, czy Korei nie jest na wysokim poziomi, więc młodzi mimo, że znają coś tam z języka, boją się mówić, więc Aron tam nie za bardzo pomoże ;p

      Usuń
    5. No dobra może NU'EST się nie zmieniło (faktycznie przesadziłam) ale ja wcale nie oceniam Jason'a tylko mówię właśnie, że JESZCZE nie wiadomo jak będzie pasował wokalnie do chłopaków i może dlatego niektórzy mogą nie dopuszczać do siebie myśli, że w zespole jest ktoś nowy.

      Usuń
    6. Ojej. Czytam to po jakimś czasie i jestem zaskoczona,że ktoś czyli Lauren tak się bulwersuje. Napisałam wtedy tamten komentarz pod presją. Byłam strasznie zdziwiona. Ogólnie on mi się podobał od samego początku. Ciekawie,że ktoś nowy itp. Ale nie chciałam by właśnie nasi Nuestciacze xdd ucierpieli jak zaczną współpracę z kimś.
      Patrząc obiektywnie-do wyglądu. Na początku źle go wyreklamowali. Strasznie źle wyglądał i jeszcze takie robili mu fryzury jak i ubierali. Nie pasowało mu to! A potem patrząc na inne zdjęcia-bosko! Chodzi mi o to,że ''robili go brzydszym niż jest''. Bo też przyznajmy Jason nie należy do pięknych, ale tez nie do najbrzydszych. Ale jak na promocji go robili to należał do tej gorszej grupy patrząc z wyglądu.
      ogólnie przepraszam za jakieś nierówności, niedogadywania. Nie oto mi chodziło.
      A teraz możemy się cieszyć NU'EST którzy niedługo powrócą i Chińskimi piosenkami :)
      Trzymajcie się i Wesołego Alleluja ;)

      Usuń
  2. Im się już w dupach poprzewracało?Nie lubię takiego wpychania na chama.Po,jaką cholerę?Przecież to nie będzie to samo.Nie ten klimat.Chłopcy to wszystko sb wyrobili.Nie mogli go dać,jako solowego artystę,bądź też dodać do ,jakiegoś zespołu?Czasem się zastanawiam co oni mają w tych głowach.Mi się ten pomysł nie podoba.Na pewno większość osób będzie niezadowolona.Ale będzie to tolerować ze względu na chłopaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, on już JEST idolem w Chinach. Chłopakom będzie potrzebny po to, żeby było im łatwiej wejść na chiński rynek. Czemu się tak bulwersujecie? Dajcie mu szansę.

      Usuń
    2. Dobra żeby nie było skoro mają już śpiewać po Chińsku to fakt przyda im się w rozwijaniu kariery (tu punkt za pomysł) ale z drugiej strony jak ktoś ich lubi to nie zwraca uwagi w jakim języku śpiewają więc może nie jest tak potrzebna ta podgrupa, no ale jak kto uważa. Każdy ma swoje własne zdanie (na ten temat) i raczej będzie się go trzymał i właśnie dlatego będzie z tego duży konflikt między fanami, bo jeśli fani zaczną się sprzeczać o to kto ma rację to nic dobrego z tego nie wyniknie. Jeśli tak zadecydowała wytwórnia, my musimy się chociaż postarać to jakoś zaakceptować.

      Usuń
  3. Już się nie dziwię czemu Chińczycy lubią Polskie Disco Polo ;/ To juz Ona Tańczy Dla Mnie jest lepsze ;/ jeśli Jason będzie miał duży wpływ na tworzenie muzyki NU'EST to ja dziękuje za taka współpracę, mam nadzieję że piosenki będą fajne a nie gorsze niż to co nagrało NU'EST :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcieliście to macie NU'EST-M http://www.youtube.com/watch?v=v2BHOlXON7g#t=62

    OdpowiedzUsuń