niedziela, 11 października 2015

Muzyczny Kącik! [10]


VIXX - Can't Say!
Debiuty niektórych koreańskich grup nie powinny mieć miejsca w Kraju Kwitnącej Wiśni. Dlaczego? W swojej ojczyźnie nabierają oni bowiem charakterystycznego stylu, który szalenie do nich pasuje. Kiedy natomiast ruszają na podbój Japonii muzyka robi się...mdła i nieciekawa. Tak jest niestety w przypadku VIXX. Najlepiej w ogóle zapomnieć, że kiedykolwiek nagrano tę piosenkę.

iKON - My Type!
Dobrze wiedzieć, że według YG styczeń to tak naprawdę wrzesień, bo po tylu miesiącach od zapowiadanej daty debiutu, że swoją muzyką na scenie ukazał się ten zespół! No ale to YG w końcu ^.^ Dość typowy klip i piosenka reklamowana pod szyldem warm-up single na pewno Was rozgrzeją i rozbujają. Fajnie!

Adam Lambert - Another Lonely Night
Cóż ja mogę napisać? Piosenkę znam na pamięć od czerwca i kiedy usłyszałam, że ukaże się do niej teledysk, byłam zaskoczona. Na szczęście na Adama zawsze można liczyć. Wszystko jest zrobione z klasą i opowiada historię czwórki ludzi, którzy na co dzień zabawiając innych czują się bardzo samotni. Internetowym wyjadaczom smaczku dodaje fakt, że w klipie pojawiła się Gigi Gorgeous (blondynka), transseksualna youtuberka i modelka. Ponieważ niedługo zapewne ta piosenka będzie wszędzie, warto poznać zanim stanie się znana!

Ben - Looby Loo!
Jeśli nie chcecie dostać cukrzycy, nie włączajcie tego! Haha, a tak na poważnie, piosenka aż do przesady urocza, ale mocno wpadająca w ucho. Chociaż te fragmenty brzmiące jak z j-popu połączonego z dziecięcymi wyliczankami wycięłabym bez litości!

Junho (2PM) - So Good!
Solowy klip Junho sprawił, że od razu pożałowałam włączenia go. Te palmy i wspaniałe plaże, kiedy tutaj tak zimno! Tortury! Niestety, piosenka nie podoba mi się ani trochę i mimo, że słuchałam kilka razy, nie wpadła w ucho. A szkoda. Zapowiadało się fajnie, ciepło i kolorowo.

Zico (Block B) feat. Hyorin (Sistar) feat. Paloalto - Dark Panda!
Wielu osobom ta piosenka nie podeszła, ale ja jestem zachwycona! Czasem bardzo lubię posłuchać takich dziwnych rapsów, no i jak widać, mam kolejny utwór do playlisty! Hyorin wygląda i śpiewa cudnie, wolę ją w takich stylizacjach niż kolorowe getry Sistar, partia Zico (100% uke i nie mówcie mi, że nie) była genialna i szczerze żałuję, ze miał mniej tekstu niż Paloalto, który w denerwujący sposób przeciąga końcówki. Piosenka przypomina mi perełkę na mojej dziwnej playliście - Dub On The Truck Cher Lloyd, Mica Righteousa, Dot Rottena & Ghettsa.

2EYES - Pippi!
Ale to fajne, żywe i radosne! Mimo, że 2EYES pożegnały się ze swoim debiutanckim konceptem, tak jak i z jedną z członkiń (dokładnie z YeonJun), spróbowały sił na scenie na nowo w bardzo fajnym stylu! Pippi to zabawna piosenka ze śmiesznym teledyskiem i niezłym układem tanecznym. Naprawdę polecam!

MONSTA X - Rush!
Tegoroczni debiutanci starają się jak mogą, żeby zwrócić moją uwagę! I do jasnej ciasnej, zawsze im się to udaje. Podobieństwo do BTS nie jest tu żadną przywarą, to raczej zaleta. Kolesie świetnie wyglądają w takim stylu i liczę, że wytwórnia nigdy ich nie skiepści!

Big Star - Shine a Moonlight!
Fajna nuta na spokojniejsze wieczory. Czym starsza jestem, tym więcej takich piosenkę mi się podoba. Można się przy tym i rozruszać i rozluźnić. Chłopaki wykonali kawał dobrej roboty.

Luhan - That Good Good!
Takie to trochę Bieberowe wydaje się na początku, a Luhan jakby nie bardzo pasuje do tego konceptu, ale muzyczka nieźle wpada w ucho i już po kilku przesłuchaniach staje się ulubionym utworem. Jestem na tak!

Taeyeon feat. Verbal Jint - I
Powiem szczerze: głos Taeyeon nigdy przenigdy nie zachwycił mnie w zespole. Dlatego chciałam przejść obojętnie obok tego solowego debiutu lub zwyczajnie go zignorować, ale zauważyłam kilka pozytywnych opinii Koreanek na Instagramie i postanowiłam zaryzykować. Nie nastawiałam się na nic, ale rzeczywistość wbiła mnie mocno w fotel! Głos jak dzwon, relaksująca muzyka, fajny klip nagrywany w przepięknym miejscu i wisienka na torcie - Verbal Jint! Hit murowany! Warto posłuchać, warto znać!

Ami feat. Baro (B1A4) feat. Dongwoo (Infinite)- Hurts To The Bone!
W sumie można rzucić okiem na wykonawców i już wiadomo, że będzie to kawał dobrej piosenki. I tak jest. Spokojny początkowo utwór staje się dość dynamicznym kawałkiem, a głosy chłopaków ładnie komponują się z wokalem Ami. Jeśli chodzi o teledysk, jest on dość osobliwie i oryginalnie nagrany. Wszystko na plusik :)

FT.Island - Puppy!
FT.Island wciąż w swojej rockowej formie, choć klip już bardziej zbliżony do uroczych kpopowych teledysków. Piosenka w sumie całkiem fajna choć przeraża mnie krzyczane Bow Wow Wow, bo przy tym tytule brzmi jak szczekanie psów!

debindebshow - Maybe I'm Lonely!
Coś w stylu klipów Ladies' Code, ale tym razem także niebezpiecznie podobne do Poradnika Uśmiechu... Sama piosenka nudnawa, jaki i głos wokalistki, ale nadrabia tym dziwnym, wręcz creepy czasem klipem.

Z.Tao - Crown!
Tao chyba osiągnął tym klipem szczyt dramatyzmu. Klip w sposób, przy którym brew drga, pokazuje jego życie (aż mam ochotę zrobić post o znaczeniu, serio), a w pewnym momencie zaczynamy się zastanawiać, gdzie podziała się piosenka. Zapętlony fragment refrenu wrzucony w tło to słaby pomysł zwłaszcza, że sam utwór jest naprawdę śliczny. MV nie polecam, za to piosenkę jak najbardziej.

1 komentarz:

  1. Piosenka vixx milutka dla ucha i mi się osobiście podoba, ale gdyby nie twój wpis, to bym o niej pewnie nie wiedziała xd także, dzięki! xd
    dark panda jest świetna, i ma klimat który uwielbiam <3 hyorin jak zwykle cudowna <3
    z luhana jestem bardzo dumna i podoba mi się bardzo przesłanie piosenki, ahh <3 jelonek kochany <3
    o tak <3 monsta x *.* zdobyli mnie swoim "Hero" a "Rush" jest na drugim miejscu, jestem jak najbardziej na tak <3
    Z taoziego również jestem dumna, bo pokazuje chłopak na co go stać i nie moge się napatrzeć i nasłuchać <3 wielbie gościa, co zrobic.

    OdpowiedzUsuń