sobota, 31 października 2015

SM zabrania Layowi brać udziału w koncertach EXO w Japonii?

Witajcie. Doszły mnie dziś nieciekawe wieści. Na pewno pamiętacie, że kilka dni temu pojawiło się ogłoszenie, iż Lay nie będzie w stanie wziąć udziału w nadchodzących koncertach EXO w Japonii. Wiadomo, ma dużo pracy, a to także jest tylko człowiek więc większość fanów wykazała się zrozumieniem. Na pewno przeszlibyśmy nad tym do porządku codziennego, gdyby nie bardzo dziwne pogłoski krążące po internecie. 

Mianowicie, w sieci pojawiła się tabela zestawiająca ze sobą harmonogram zajęć Yixinga oraz harmonogram EXO.
Wynika stąd jasno, że grafik Laya został ułożony w sposób, który mógłby umożliwić mu koncertowanie z EXO zwłaszcza, że dwa dni temu znalazł na tyle czasu, aby zrobić lukę w swoim planie dnia i pojawić się na halloweenowej imprezie SMTown.
Z pewnych jednak względów SM rzekomo blokuje Layowi możliwość do spotkania się z EXO-L na japońskich koncertach. Nie wiem ile w tym prawdy, ale podobno strona, na której pojawiły się takie wiadomości z jakichś względów jest niedostępna dla fanów z Chin, dlatego autorka postu prosi o rozsyłanie go dalej, żeby jak najwięcej osób mogło go zobaczyć.
Los chciał, że chwilę temu, mimo późnej pory, na Instagramie była dostępna moja koleżanka z Chin, którą poznałam, gdy przyjechała na praktyki do mojego miasta dwa lata temu. Jest EXO-L, więc z ciekawości po przeczytaniu tej rewelacji wysłałam jej tę tabelkę pytając, czy wiedziała o tym. Dziewczyna była w szoku i od razu postanowiła się tym newsem podzielić ze znajomymi. Oczywiście, obie nie wiemy ile w tym prawdy, a ona mimo, że jest w Chinach nie ma dostępu do wielu wieści zza kulis, które ponoć są tak dobrze znane azjatyckim fanom.
Wracając do tematu, jest to naprawdę niepokojące. Wszyscy wiemy jaki jest Lay. Ile wysiłku wkłada w to co robi, jak ogromne ma serce dla swoich fanów. Jeśli to prawda, to brak możliwości spotkania z fanami na koncertach musi być dla niego ciosem. Pamiętam, że ostatnio polskie fanki Yixinga wysnuwały mroczne teorie, jakoby SM chciało odsunąc go od EXO i zmusić do samodzielnej promocji w Chinach.

Jak myślicie, czy po czymś takim Lay zostałby w wytwórni? 
A może nie wierzycie w to wszystko?
Dajcie znać w komentarzach.

1 komentarz:

  1. Wydaję mi się, że jak na razie to takie zbędne sianie paniki :v Nie ma pewności, że to prawdziwe harmonogramy i jakie SM ma plany względem Yixinga. Inna sprawa to to, że jedna część Azji ma dostęp do jakiś informacji, a druga część nie. Chińczycy w SM jak i w Korei, czy pewnie Japonii również, zawsze byli inaczej traktowani, czy gorzej czy lepiej- nie mnie to oceniać. Wydaję mi się, że takie informacje z niewiadomych źródeł tylko powodują spięcia, a ludzie przeważnie jak już to doszukają się mrocznego dna. Ja bym jeszcze trochę poczekała zanim bym zaczęła przewidywać co się z tym Yixingiem dzieje i dziać będzie :p

    OdpowiedzUsuń