wtorek, 3 listopada 2015

Adam Lambert w Polsce!

Myślę, że pod względem newsów, jakie ujrzały światło dzienne, wczorajszy poniedziałek był cudownym dniem. Siedziałam właśnie w poczekalni u lekarza, gdy postanowiłam sprawdzić facebooka, a tam.... Mam nadzieję, że wiecie jak się poczułam, bo Adam Lambert jest jedną z najważniejszych osób w moim życiu, a jego koncert od pięciu lat figuruje na liście życiowych marzeń. I nareszcie przyjdzie czas, żeby je spełnić!
Adam Lambert wystąpi na Hali Torwar w Warszawie 30-ego kwietnia 2016 o godzinie 20:00. Ceny biletów to 120zł za płytę i 140zł za trybuny. Wejściówki trafią do sprzedaży 6-ego listopada od godziny 10:00 na stronach eventim i ebilet, a od godziny 12:00 w salonach sieci Empik, Media Markt i Saturn.
Koncert organizuje Go Ahead i to w sumie wszystko, co wiadomo na tę chwilę.
Od samego show dzieli nas jeszcze prawie pół roku, ale jestem taka szczęśliwa! Tyle lat czekałam na występ Adama w naszym kraju! Właściwie, to wciąż trochę w to nie dowierzam, a wczoraj miałam wrażenie, że to tylko sen i zaraz się obudzę.
Sentymentalnie:
Wszystko zaczęło się od tej piosenki (zresztą rzućcie okiem na początki tego bloga - tam wszystko opisałam).
Jedna z ulubionych mojej mamy.
Po prostu genialny utwór!
Ta piosenka przeszła prawie bez echa, a szkoda...zasługuje na uznanie.
Bezkonkurencyjny hit lata 2015 od pierwszego przesłuchania!
Jedna z moich ulubionych piosenek z najnowszej płyty Adama.

Na zakończenie chciałabym dodać, że oprócz szczęścia odczuwam także dumę. Dumę, bo Adam nareszcie zgarnia to, na co zasługiwał od początku swojej kariery. I rzeczą totalnie niesamowitą będzie wybrać się na ten koncert!
Kolejne marzenie po NU'EST się spełni!

Baner z linkiem do oficjalnego wydarzenia po prawej stronie paska na blogu.

Zamierzacie się wybrać?

5 komentarzy:

  1. Zakochał się chłopak w nas.
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie tanie te bilety xD Może się wybiorę

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko oby nie zrobiły się droższe xD

    OdpowiedzUsuń
  4. DOSTAŁYŚMY ZE WSPÓŁLOKATORKĄ ATAKU EUFORII <3333 IDĘ OGARNIAĆ CENY

    OdpowiedzUsuń