wtorek, 3 marca 2015

Muzyczny kącik! [6]


Do tej pory Muzyczny Kącik był przeglądem jedynie nowości. Od dzisiaj się to zmienia. Oprócz najnowszych wydawnictw będą tutaj także piosenki, które niekoniecznie są nowe, ale ostatnio dość głęboko zalęgły się w moim serduszku. ♥

Jolin Tsai - Medusa!
Kocham tą panią, kocham, kocham! Kiedyś napisałam, że jest ona dla mnie taka azjatycką Lady Gagą, ale chyba jednak Jolin jest lepsza. Ta piosenka jest po prostu...świetna. Zainteresowanym polecam także kontrowersyjną (jak na tą artystkę przystało) nowinkę - We're All Different, Yet The Same!

Nicole - Mama!
Nicole, która w zeszłym roku pożegnała się z koleżankami z Kara, wita nas swoim solowym przebojem Mama. Utwór przywodzi na myśl muzyczne dokonania Secret i bardzo przyjemnie się go słucha. Na Niki również miło popatrzeć, bo to śliczna i atrakcyjna kobitka jest. Brawo!

4MINUTE - Crazy!
4MINUTE chyba pozazdrościły przeładowania #słegiem i #coolerstwem YG Entertainment i postanowiły nagrać coś, co niebezpiecznie przypomina One Of A Kind i The Baddest Female w jednym. Szczerze mówiąc, takie odgrzewanie niespecjalnie mnie zachwyca, ale Gayoon jak zwykle zdobywa moje serce :D

Skylar Grey - I Know You!
To tak....Zuza, zabiję cię! Użyję Kamehamehy i każdego kolejnego ataku jaki przyjdzie mi do głowy (a jestem po maratonie Dragon Balla, wiec mam wszystko na bieżąco, strzeż się! XD) Co ty sobie myślałaś wstawiając ten rzekomo niewinny link na fejsa?
Ludzie, nie musicie od razu oglądać filmu, z którego piosenka pochodzi. Słyszałam, że soundtrack jest w nim na wyższym poziomie niż aktorstwo. Dlatego dzisiaj zostawiam was z utworem, który uzależnił już wielu. On naprawdę coś w sobie ma...

Wu Yifan - There Is A Place!
Jestem właśnie świeżo po obejrzeniu Somewhere Only We Know, z którego soundtracku pochodzi ta piosenka (tak, to znaczy tylko jedno: już wkrótce polskie napisy!) i muszę przyznać, że Yifan oczarował mnie swoją grą aktorską. Ale nie o tym teraz. There is a place to przepiękna, wzruszająca piosenka, która została napisana przez wykonawcę. Cóż, trzeba przyznać, że Yifan wie co robi.
Powinniście także sprawdzić, jak wypadł w tej jak i wcześniejszej piosence, Time Boils The Rain, na żywo na noworocznym koncercie Run It 2015! Cudowny występ do obejrzenia TUTAJ.

Luhan - Sweet As Honey!
Wersja Luhana piosenki Tian Mi Mi oryginalnie wykonywanej przez Teresę Teng jest...bardzo melancholijna. I...to właściwie tyle co można o niej powiedzieć. Jakoś mi się niezbyt podoba, ale też nie jest tragicznie. Jestem pośrodku.

9MUSES - Drama!
Nine Muses wracają w świetnym stylu! Drama to cudowny kawałek! I mimo, że dziwnie się patrzy na ten zespół w ósemkę bez chociażby bardzo charakterystycznej Sery, to jestem jak najbardziej na tak :)

Amber ft. Taeyeon - Shake That Brass!
O rany, co tu się nie dzieje! Kogo tu nie ma! Mam wrażenie, ze w tym klipie jest wszystko i znajdują się wszyscy! Nie wierzycie? Już dziś obczajcie kozacki debiutancki kawałek Amber!

Conchita Wurst - Heroes!
Ten kawałek jest niesamowicie wykonany, niesamowicie nagrany, jest po prostu niesamowity. Przy tym także uzależnia, więc trzeba go ograniczyć, albo oddać się szaleństwu XD Naprawdę dobry utwór!

Ed Sheeran - I See Fire!
Do dnia dzisiejszego, po zakończeniu trylogii, zastanawiam się co ta piosenka robi na ścieżce dźwiękowej. Owszem, jest piękna, Ed bardzo dobrze śpiewa, ale jakieś to takie nie-Śródziemskie. Dlatego, jako utwór kupuję całą sobą, jako OST do Hobbita - odrzucam całą sobą.

GD&YB - Good Boy!
Hiphopowy duecik w wielkim stylu! Dzięki współpracy z YouTube do piosenki dotarł nawet mój niemuzyczny wujek, który szukając Let's Play z pewnej gry napatoczył się na ten wynalazek w reklamie serwisu. Zainteresowany podobno nie wytrzymał dwudziestu sekund, tak przynajmniej twierdzi. Co ja sadzę? Przyjemna sieczunia na rozładowanie po ciężkim dniu, dobre na imprezę. Takie nowe Fantastic Baby w osłabionym składzie.
 
Zico - Well Done!
Dobra robota! Tak mogę podsumować ten ciekawy solowy kawałek Zikacza. Teledysk specjalnie nie urzeka, jest to kompilacja nagrań ze sceny. Odniosłam brzydkie wrażenie, że wygląda to, jakby ktoś co najmniej hołd chciał mu zrobić, ale że już kiedyś dostałam paskudnie trollującą mnie wiadomość, nie będę tego rozszerzać. Po prostu cieszmy się tym kawałkiem fajnej muzyki.

John Legend - All Of Me!
Ta...ta...ta piosenka jest całkowitym odzwierciedleniem mojego OTP, które na tle innych rozpadających się wciąż i wciąż jest na tyle bezpieczne, że się nie rozpadnie, bo już nie ma się w nim co rozpaść XD Słuchając jej mam w sercu naprawdę masę różnorodnych uczuć. Powinniście ją dołączyć do swojej playlisty jeszcze dziś :3

Morandi ft. Inna - Summer In December!
Oj, jak ja już dawno nie słyszałam czegoś z mojej ukochanej przed laty, rumuńskiej sceny! Powiew świeżości! Morandi i Inna w bardzo przyjemnym, lekko zimowym, lekko świątecznym kawałku.

Na zakończenie! TOP w reklamie piwa!
Cass Fresh Beer zrobiło niezły interes zatrudniając TOPa do najnowszej kampanii reklamowej swojego złocistego trunku. Mimo, że za piwkiem nie przepadam, to mam ochotę go spróbować ze względu na tą reklamę. I na tego przystojniaka!

6 komentarzy:

  1. TOP w reklamie piwa-loool XD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Panią Tsai przesłucham w wolnej chwili, na razie odsłuchałam tylko kawałek, który tu wstawiłaś i wrażenie jak najbardziej pozytywne. Kris, Kris, Kris mężu mój kochany <3 Tak jak There is a place jakoś nie specjalnie chwyciło mnie za serce, tak Time Boils The Rain zajęło je całe. Kocham tą piosenkę, jest cudowna i przepiękna, a Kris przeszedł samego siebie wlewając w nią wszystkie uczucia jakie nim targały i to naprawdę czuć. Co do filmu to strasznie chciałabym go obejrzeć <3 mogłabyś mi powiedzieć, gdzie mogę go znaleźć? Byłabym dozgonnie wdzięczna <3 "Mama" w wykonaniu Nicole, "Drama" NineMuses, GD & Taeyang "Good Boy" i "Well Done" Zico - uwielbiam wszystkie cztery utwory <3333 za 4minute nie przepadam ogólnie, a Crazy jak łatwo się domyśleć również nie przypadło mi do gustu #swagoverloaded. Bardzo fajny kącik <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. There is a place jest bardzo podobne do piosenki Chritiny Perri A thousand years, ale i tak uwielbiam. Co do Jolin to jestem ogromną fanką!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Nominowałam Cię do Liebster Award. Więcej informacji na moim blogu: http://inspiritwo.blogspot.com/2015/03/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie obejrzałaś Somewhere Only We Know?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam do części polskie napisy, więc musiałam obejrzeć :) Niedługo będzie online i do pobrania z PL subs :)

      Usuń