czwartek, 26 lutego 2015

Przygotowania do koncertu Block B...

...idą pełną parą! Przypominam, że do kolejnego w naszym kraju kpopowego show zostało jeszcze osiem dni :) Zanim przywitamy się z nowym postem dotyczącym tym razem strony czysto muzycznej, kilka małych wiadomości co do organizacji. Całą resztę znajdziecie w poście z ogłoszeniem koncertu, czyli TUTAJ.
Zapraszam też do skorzystania z baneru na prawym pasku bloga i wpisania się do oficjalnego wydarzenia.
¤ numerowanie kolejki rozpoczyna się o szóstej rano;
¤ będą dwie kolejki - osobna dla early entrance i osobna dla general admission;
¤ każdy, kto w głosowaniu na MyMusicTaste kliknął TASTE, po potwierdzeniu otrzyma plakat Block B, który nigdy wcześniej nie był dostępny;
¤ przed koncertem będzie można zostawić dla zespołu prezenty, jednak własnoręcznie wykonane jedzenie nie będzie akceptowane;
¤ w czasie koncertu można będzie robić zdjęcia tylko telefonami komórkowymi z wyłączonym flashem;
¤ w czasie fansignu prezenty nie będą przyjmowane;
¤ osoby posiadające fansign doczekają się zdjęcia z zespołem w grupach 7-10.

Tymczasem moje przygotowania także w toku.
[Bileciki już są :)]
[Jak i połyskujące żółte świecidełka :D]
To z kim widzę się w Warszawie za kilka dni? ;)

Zobacz także!
Block B w Polsce!

9 komentarzy:

  1. Ze mną niestety nie widzisz się :(
    Życzę udanej zabawy :)
    I mam nadzieję, że na następnym się spotkamy :D
    Ezja

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkaj w wawie nie bądź na żadnym koncercie ukochanego zespołu, przegrałam życie.
    Pieniądze zło !!!!!
    Udanej zabawy, mam nadzieje że się kiedyś na jakimś koncercie spotkamy ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieje, ze sie w tej warszawie na zawsze ZGUBISZ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to bardzo głupi i nieprzemyślany żart.

      Usuń
  4. Milej zabawy!Achh koncert w moje ur ale za daleko mieszkam :') XD

    OdpowiedzUsuń
  5. ze mną również nie i ubolewam nad tym jak cholera :cccccccc tyle przegrać.... życzę ci miłej, cudownej i niezapomnianej zabawy! I pozdrów ode mnie każdego po kolei, ale szczególnie Zico i Jaehyo <333333

    OdpowiedzUsuń
  6. skąd kupowałaś bilety, że miałaś możliwość przesyłki? ciągle mam wrażenie, że coś zrobiłam źle i na miejscu się dowiem, że mój bilet nie istnieje xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bilety kupowałam na stronie Palladium, a odebrała je dla mnie koleżanka mieszkająca w stolicy i wysłała mi je pocztą. Opcji przesyłki biletów klub nie ma.

      Usuń
  7. Czekam na relacje z koncertu~

    OdpowiedzUsuń