środa, 4 lutego 2015

Block B w Polsce!

To już oficjalne! 6-ego marca o godzinie 18/19:00 w klubie Palladium w Warszawie odbędzie się koncert kolejnego k-popowego bandu w naszym kraju. Wszystko za sprawą MyMusicTaste i naszych własnych głosów, które wcześniej sprowadziły już do nas NU'EST.
Skoro jest Block B, to i impreza będzie przednia. Chłopacy dali się swoim fanom poznać jako totalne świry i zakręcone osobowości. W tym przekonaniu tylko utwierdzają nas ich teledyski oraz kolejne muzyczne występy. Wszyscy BBC (fandom Block B) oraz sympatycy zespołu z Polski i okolic na pewno licznie przybędą na wydarzenie.
Sprzedaż biletów rozpocznie się 11-ego lutego (wtorek) o godzinie 20:00.

Strony  z biletami:
General Admission/Normalne Wejście: TUTAJ.

Reszta: TUTAJ.

Ceny biletów:
General Admission/Normalne Wejście: 42€ (ok. 176PLN) 
Early Entrance/Wcześniejsze Wejście: 77€ (ok. 323PLN) 
General Admission + Fanmeeting (FANSIGN&H5): 135€ (ok. 566PLN)
Early Entrance + Fanmeeting: 170€ (ok. 713PLN)

Chłopaki zapowiadają trasę po Europie. Oprócz Polski odwiedzą Francję, Włochy i Finlandię!

Oficjalne wydarzenie TUTAJ oraz na pasku z prawej strony bloga po kliknięciu na baner. 
Zachęcam także do dołączenia do wydarzenia utworzonego przez polski fanklub Block B - tam zostaną omówione sprawy istotne jak banery/lightsticki czy numerowanie kolejki. Event TUTAJ.

Natomiast każdego niezaznajomionego jeszcze z tą roztańczoną siódemką zapraszam na małe muzyczne co nieco. Może to właśnie jest ten moment, aby ich pokochać i kupić bilet?











Kto się wybiera? =^.^=

Zobacz także!
Przygotowania do koncertu Block B...

7 komentarzy:

  1. Dzięki. Cały dzień płakałam, że nie mogę iść. Teraz mi przeszło, a ty tu o tym samym dowalasz. XD Idę płakać... T~T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WITAM W MOIM ŚWIECIE !!! 3 koncert leci mi przed nosem, wcale nie mieszkam w wawie T_T moje bloczki...

      Usuń
  2. I kolejny koncert właśnie zwiał mi sprzed nosa... zupełnie jak autobus dzisiaj po pracy. Zniosę to na pewno lepiej niż to, że nie było mnie na koncercie NU'EST, bo to było straszne o.o

    OdpowiedzUsuń
  3. elo elo nominowałam cię do Liebster Award
    Szczegóły znajdziesz na moim blogu o Topp Dogg

    OdpowiedzUsuń
  4. Aww... Ta sama strona chce zorganizować koncert BTS ♥
    Będę musiała się nieźle postarać, by uprosić rodziców na bilet (570zł jednak piechotą nie chodzi + dojazd ;/) i jeszcze pudełeczko różności ;d (Awww, chcę ♥ http://crazypenguinonline.com/products/2015-bts-now2-bts-in-europe-america-przedsprzedaz)

    Ale damy radę, ostatecznie sama pokryję większość kosztów ♥ Żeby tylko w końcu potwierdzili przyjazd BTS ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, a te ceny to i tak na oko, bo przecież wstęp na BTS może być droższy, tańszy...

      /tak zboczyć z tematu xD/

      Usuń
  5. Jeju, ja dalej przeżywam, że nie mogłam być na koncercie Nu'est :'( Tak bardzo ich kocham :(( Mieszkam w Szczecinie, więc... Eh pewnie i tak już nigdy nie przyjadą do Polski. Na Block B też nie będę, w końcu trochę to kosztuje i jeszcze dojazd :( Cały czas ryczę, ja tego nie przeżyję chyba

    OdpowiedzUsuń