piątek, 30 stycznia 2015

Spokojnie, ja żyję!

Witajcie. Chciałabym dziś napisać, dlaczego ostatnio na blogu jest cisza. Po pierwsze, studia. Niedługo mam sesję i skupiam się przede wszystkim na zbliżających się egzaminach. Po drugie, w tym tygodniu dopadła mnie paskudna choroba i ze zwolnieniem lekarskim leżę w łóżku. A po trzecie, zaraziłam się. Zaraziłam się shipem tak cudownym, że najchętniej nie robiłabym nic innego jak tylko reblogowała wpisy na tumblr (tak, nawet tam już jestem, a to wszystko wina mej nowej miłości ♡ - a tak krzyczałam, że to nie miejsce dla mnie, że nigdy się tam nie zadomowię).
Chcę przeprosić i obiecać, że od drugiego tygodnia lutego wszystko wróci do normy. Kocham Was, pamiętajcie ♡
Tak wiem, wpadłam. . .

1 komentarz:

  1. życzę powodzenia na egzaminach ^^ nie dziękuj! xd
    cierpliwie poczekam na Twój powrót :)
    do przeczytania! <3

    OdpowiedzUsuń