środa, 11 lutego 2015

Ważne dzisiaj! Part 37

Witajcie! Przepraszam, ze tak długo nie pisałam, ale jak wiecie, sesja, a zależało mi na zdaniu egzaminów w pierwszych terminach. Poza tym, umierałam przy swojej nowej małej obsesji, czego efektem są całkiem odmienne opowiadanka, które rozmnożyły się na moim blogu. Ale nie o tym teraz. Dzisiaj pokrótce o paru rzeczach, które mimo wszystko przykuły mą uwagę.

Nowa ścieżka kariery!
Po odejściu z MBLAQ Cheondung znany także jako Thunder dołączył do agencji MYSTIC, która w zeszłym roku wypromowała między innymi znakomitą Puer Kim. Jak potoczy się ich współpraca? Zapewne dowiemy się niebawem.
TUTAJ można znaleźć oficjalny fanpage Cheondunga na facebooku.

A może jednak niewinna...
Seo Jisoo, członkini nowego bandu Lovelyz zaraz po debiucie okazała się skandalicznie zachowującą młodą kobietą. O rzeczach, które wyprawiała można przeczytać TUTAJ. Potem było mnóstwo rozmaitych konfliktów między każdą zainteresowaną stroną. Przesłuchano świadków, przesłuchano internetowych znajomych, umorzono postępowanie. Wytwórnia (Woolim) chciała pisać pozwy o zniesławienie, ale także dość szybko dała Jisoo ferie i ta nie promowała się z zespołem w czasie debiutu. Teraz już wiadomo, że nic dobrego z tego nie wynikło.
Oprawca młodziutkiej gwiazdeczki podobno został aresztowany za cyberprzemoc, przynajmniej takie niepotwierdzone informacje krążą między koreańskimi internautami. A że ci potrafią wiele wywęszyć...
Jeśli chodzi o jej sytuację w zespole, dziewczyny podobno przygotowują się do reedycji debiutanckiego wydawnictwa, ale działalność Jisoo nadal jest zawieszona.
Mam nadzieje, że ten fakt będzie przestrogą dla tak licznych teraz roleplayowców, od czego ona sama zaczynała.

Comebacki!
Dzisiaj przyjrzymy się aż dwóm nadchodzącym pysznościom.
VIXX powrócą do nas już wkrótce z nowym wydawnictwem znanym jako Boys Records! Już teraz możemy nacieszyć oczy widokiem pięknych teaserowych zdjęć.

Singiel zawierający trzy utworu zostanie wydany 24-ego lutego.

Xia planuje comeback na marzec, a zdjęcia zapowiadające powrót cieszą oczka :)

Album będzie nosić tytuł Flower.

Nie-kpopowe comebacki!
Adam Lambert pracuje nad nową płytą! Ma ona ukazać się wiosną, a pierwszy singiel usłyszymy już w kwietniu! Tytuł albumu to The Original High! Miejmy nadzieję, ze będzie to coś w stylu kochanego For Your Entertainment :D

Miyavi także stawia na kwiecień! Jego album, The Others, ma zostać wydany 15-ego dnia tego miesiąca. Zaraz potem artysta planuje trasę promującą po Japonii. 
[amożepotemznowuPolska?]

Na zakończenie...Krishan razem na scenie!
Tak, i to nie są żadne kłamstwa! Już od kilku dni trwają przesłuchania na których dwóch byłych członków EXO-M przygotowuje się do wspólnego występu na wiosennym festiwalu CCTV organizowanym z powodu rozpoczęcia roku owcy! Wydarzenie odbędzie się 18-ego lutego o 20:00 czasu lokalnego!
Nie wiem jak wy, ale dla mnie ósmy luty, kiedy po raz pierwszy zobaczyliśmy ich razem, był cudownym, wyśnionym momentem, na który czekałam od października! To było niesamowite patrzeć na to jak idą, rozmawiają i śmieją się do siebie. Po prostu miód na moje exotikowe serduszko :3

Już wkrótce...
przegląd ostatnich ekscesów na koreańskiej scenie muzycznej, czyli MV :D

4 komentarze:

  1. Powodzenia dla Cheondunga :)
    Na VIXXy zawsze czekam, te nowe stylizacje <3 kolorki na głowach.
    Miyavi czekam :D
    Niech się uda występ Krishan :)
    Ezja

    OdpowiedzUsuń
  2. Kris i Luhan razem ja płakałam ze szczęścia i wzruszenia ^^
    VIXX wyglądają tak barwnie ciekawe co z tego będzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzieś czytałam, że SM ma zamiar blokować solowe kariery chłopaków, bo mimo złożonego pozwu do zakończenia sprawy są nadal częścią wytwórni. Nie bardzo zrozumiałam o co w tym wszystkim chodzi, ale komentarze celujące bezpośrednio w Krisa i Luhana, a chwalące SME mnie cholernie zdenerwowały -.- wiesz może coś na ten temat?
    Co do posta bardzo się cieszę, że wystąpią razem <3 ahh, jak zawsze zresztą ^^
    W marcu jeszcze comeback EXO. *o* jezusie nie mogę się doczekać o.o aż mnie trzęsie xd jeśli dobrze pamiętam to ma być gdzieś na początku. i jeszcze VIXX ;3 N <3 zapowiada się ciekawie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pragnę poinformować, że nominowałam Cię do The Versatile Blogger. Więcej szczegółów u mnie na blogu:
    http://sheuzihao.blogspot.com/2015/02/nominacja-versatile-blogger.html

    Przy okazji - dzięki za nowe, k-popowe wiadomości ♥

    OdpowiedzUsuń