niedziela, 16 lutego 2014

Ważne dzisiaj! Part 40

Witajcie! Ach, jaka piękna pogoda dzisiaj :D Ale mimo wszystko, nie o tym będzie. To już czterdziesty post z cyklu Ważne dzisiaj i chyba nikt nie cieszy się z tego tak bardzo jak ja :3
Poza tym, chciałabym serdecznie podziękować Gabi za pomoc z ostatnim postem. Niestety, problemy z bloggerem totalnie mnie przerosły i po dodaniu 15 raz tych samych zdjęć (sic!) powiedziałam sobie DOŚĆ! Na szczęście znalazł się ktoś na tyle pomocny i kochany żeby wstawić notkę o zlocie za mnie. Dziękuję bardzo ♥
Zapraszam Was także na bloga tej dobrej duszyczki :) Powinien się Wam spodobać, gdyż tematyka jest podobna do mojego bloga, więc jeśli ten chce się Wam czytać, to i inny nie zaszkodzi :D
Blogaska obczajcie TUTAJ :3

A teraz, parę nowinek z naszego kochanego, K-Popowego świata :D

SM dali plamę! :O
Ooo, co za wstyd! Parę dni temu do internetu dostały się obrazkowe teasery zapowiadające comeback Girls' Generation. Wszystko było spoko, klip już dopieszczony, data ustalona, gdy nagle...pliki przepadły. Wytwórnia nie ma N-I-C dotyczącego nowego powrotu SNSD i jeśli nie odzyska danych, będzie trzeba kręcić od nowa. Comeback opóźni się o dwa tygodnie jak na razie, ale szczerze... Po tak wielkiej i wpływowej wytwórni spodziewałabym się większego profesjonalizmu, może robienia kopii zapasowych. Nawet zwykły gracz The Sims wie, ze kopie zapasowe to podstawa. Tymczasem... no właśnie...
Cóż...miejmy nadzieje, że przeprawa z odzyskiwaniem danych zadziała, a na przyszłość wytwórnia bardziej się postara...

Gorrrrący występ!
Taki zapewne będzie show przygotowywany na 400-tny odcinek Music Core przez Minhyuka z BTOB, Hongbina z VIXX, Rena z NU'EST i Seungjina z A-JAX. Co takiego chłopakom przyszło do głowy? Otóż, przebiorą się oni za członkinie girlsbandu Girl's Day i wystąpią z ich utworem Something!
Który z chłopaków wcieli się w którą idolkę?
A dla tych, którzy jeszcze nie widzieli MV do Something, radzę zwrócić szczególną uwagę na taniec. Już niedługo zobaczymy go w półmęskiej odsłonie :D
Edit: 400-tny odcinek Music Core będzie emitowany 8-ego marca (sobota), o godzinie 8:00 (4:00PM KST). Można będzie obejrzeć to na żywo TUTAJ. Filmik emitujący na żywo pojawia się zwykle dzień przed, ale zasubskrybujcie kanał już teraz, gdyż o planowanej transmisji zostaniecie od razu powiadomieni w subskrypcjach.

Nowe MV!
Trochę się tego nazbierało, więc żeby nie tracić czasu, jak to mówią, lecimy z koksem! XD

Ten klip jest...specyficzny. Tak jak i cała solowa twórczość M zresztą, więc już chyba przywykłam XD Solówka boskiego biasa z Shinhwy ma wciągającą melodię. I ten dający po oczach kontrast niebieskiego z pomarańczowym. Ostro XD

Ta piosenka coraz bardziej mi się podoba :) Mimo wszystko jakoś fajnie ogląda się Spicę w ubraniach takiego stylu, chociaż zupełnie nie przemawia do mnie push upowy tyłek XD

Utwór bardzo dobry, zepsuty doszczętnie pustym, nic nie wnoszącym teledyskiem. Choreografia ciekawa, ale tylko do pewnego stopnia. Wywijanie miejscami, gdzie powinna być pupa jest naprawdę niesmaczne. Kolejny klip chylący się ku upa...to jest, zachodowi. Chociaż Stellar nadrabiają przynajmniej piosenką...

No i najlepsze na koniec, czyli BTS! chłopcy już dawno udowodnili wszystkim, ze są najlepszymi rookies 2013 roku (z wyjątkiem ludzi przyznających nagrody muzyczne). Piosenka jest mocna i ostra, chociaż po tytule nie spodziewalibyśmy się niczego takiego. Raczej czegoś rzewnego :) A tu proszę, miłe zaskoczenie! :D Wielkie brawa i owacje na stojąco, bo Bangtani robią naprawdę dobrą robotę :D

Na dzisiaj to tyle, ale nowych klipów jest masa, więc już niedługo wracam z kolejnym postem :D
Pozdrawiam :3

1 komentarz:

  1. Nawet mnie nie osłabiaj.Niemieć kopii zapasowych.Kopie to podstawa.Dobra nie załamuję się dalej.
    Haha widzę ,że pomysł mieli dobry! Z miłą chęcią obejrzę ten odcinek.
    Solówka Shinwy mi się nie podoba.O ile M ujdzie tak piosenka nie.Mam takie wrażenie,jakby nie potrafił śpiewać.Taki z cyklu"ładny facet głos rzadny".
    Stella "Marionette" nie widziałam.Z komentarzy ludzi wynika,że im się to nie podoba.Takie robienie się na "zachód". Kiedy zobaczyłam ich zdjęcia to też miałam takie wrażenie.Ale mv obejrzę.
    BTS .Podoba mi się i to bardzo.Non stop słuchałam te piosenki.Mam nadzieję,że agencja nie spieprzy tego.Bo to dobrze zapowiadający się zespół.
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń