środa, 19 lutego 2014

Ważne dzisiaj! Part 42

Witajcie! Dzisiaj powracam z kolejnym postem :) Już niedługo koniec wolności, ale póki nie ma kolejnego semestru, mogę tu bałamucić do woli.

Comeback Orange Caramel...
...już na początku marca!

B.A.P najlepsi!
Nie dość, że ostatnio zgarniają wszystkie nagrody w wydarzeniach muzycznych (co im się jak najbardziej należy, bo niedocenieni to byli strasznie), to 17 lutego World Music Awards na swoim facebooku przedstawili listę 20 Najlepiej Sprzedających Się Albumów Tygodnia! Muszę dodawać, że First Sensibility dostał się na nią jako jedyny album koreański? BRAWO!!
Cała lista TUTAJ :)

MV!
Nowy klip Ladies' Code jest dosyć dziwny...bardzo kojarzy mi się z Sexy Love T-ary, głównie przez ten lalczano-manekinowy początek. Piosenka jest bardzo dobra :)
Chłopaki szli w takim dobrym kierunku, gdy nagle...zaintrygowały ich bardziej rozebrane niż ubrane tancerki i wypasione fury. Powiało zachodem...i tandetą. Sorry, BTOB, ale stać was na więcej.
BoA po japońsku! Tak cudownie słucha się tej piosenki! Chociaż image z kolorową kurtką postarza ją o kilkanaście lat. Fajniutki układ!
Projekt SM the Ballad vol.2 ruszył pełną parą i...bardzo ładnie wypalił. Szczególnie chińskie wersje Breath i Blind przypadły mi do gustu :)

To na tyle dzisiaj :)

1 komentarz:

  1. Gratuluję B.A.P należy im się.Ostatnio to tylko Exo.Niedobrze mi się robi.
    Piosenka BoA mi się bardzo podoba.Taka energiczna.
    SM Ballad nawet dobre.
    Ladys Code nie słyszałam.
    BTOB zgadzam się z Tobą . Zajeżdża tandetą.
    Zobaczymy co dziewczyny z Orange Carmel pokażą.
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń