poniedziałek, 25 lutego 2013

Ważne dzisiaj! Part 8

Sesja, sesja i po sesji... Najwyższy czas powrócić do Jedynego Słusznego Akademickiego Rytmu Dnia ( JSARD ) i uczyć się do kolejnej ;p Tymczasem, moje notki PRAWIE wracają do normalności, bo chociaż piszę już o wielu rzeczach, zacznę od jednej, tak typowej w ostatnich notkach.

Co się stało na Music Bank ?

22 lutego odbyły się nagrania do jednego z popularnych wydarzeń koreańskiej muzyki. Byli tam także NU'EST, którzy wspaniale promowali utwór "여보세요".
 W każdym razie, po nagraniach kolejno Minhyun, Ren i Baekho zamieszczali Love letters na NU’EST DAUM. A z listu na list robiło się coraz dziwniej... Zdumienie było tym większe, że ten ostatni wyraźnie zaznaczył w swoim wpisie, że ktoś coś zrobił:
Użyję też słów ‘Eum Seum’ (T/N: Słowa zakończone na ‘Eum’ lub ‘Seum’, używane w internecie)
Rano poszedłem na MuBank.
To było rano, więc byłem bardzo zmęczony.
Po drodze usłyszałem migawkę kamery…
Byłem śpiący, więc mój umysł był pusty i zupełnie o tym nie myślałem.
Wziąłem udział w próbach i gdy skończyliśmy, poszedłem spać do samochodu…
Oh!! mój boże!! Byłem bardzo, bardzo śpiący…
Wróciłem na MuBank.
Usłyszałem dźwięk kamery znowu.
Chociaż chciałem uroczo unieść znak ‘V’ (T/N: znak pokoju z palców); nie mogłem bo byłem zbyt śpiący…
Na próbie pokazały się L.O.V.E!
Pomachałem, ponieważ cieszyłem się, że je widzę… żadnej reakcji… to było żenujące…
Niepokojące?
Szczęśliwie zakończyliśmy nagrania. Oglądałem transmisję na żywo. Wspierające głosy L.O.V.E były tak głośne!!ㅋㅋㅋㅋㅋ
Jjang jjang
Transmisja na żywo się skończyła! Czas wyjść!!!!
W drodze powrotnej mieliśmy dziwny problem … Pozdrawialiśmy fanów, ale…
Nagle stało się coś co mnie zdenerwowało… Byłem bardzo niezadowolony…
Nie powiem o co chodzi… Wierzę, że to nie był L.O.V.E….
To nie tak, że kogoś bronię, widziałem twarz…. to nie był L.O.V.E.
Jednak jestem bardzo, bardzo, bardzo zdenerwowany. Myślę, że to dlatego, ze naprawdę nas lubicie. Jednak chcę pokazać mój gniew przed ‘tą osobą’… Skoro ta osoba tam była… Jeśli czytasz tą wiadomość, mam nadzieję, że poprosisz o wybaczenie.  Nawet jeśli powiesz to tylko w myślach…
Mam nadzieję, że takie coś się nigdy nie powtórzy…
W końcu, atmosfera stała się taka…. Cóż, zapomnijcie o złych rzeczach!! Kocham nasze L.O.V.E~    ( źródło: http://nuestpl.wordpress.com )
Kto i co zrobił ? Możemy tylko gdybać... w każdym razie niedługo po comebacku NU'EST, Baekho wyznał w wywiadzie, że ich największymi rywalami są B.A.P. W ten sposób większość L.O./\.Es zrzuciła winę na fandom Babys. Sam Baekho ma jedynie nadzieję, że to nie był nikt z fanów NU'EST.
Sasaeng-fan?
Anty-fan?
Baby?
Zastanawia mnie, czy kiedykolwiek dowiemy się, co się stało...

Które Stay lepsze ?

Jak zapewne większość zainteresowanych wie, Adam ostatnio ostro podróżuje po Azji. Glamberts w Europie znają ten ból, kiedy idol jest tak daleko. Tak daleko, jak gwiazdy k-popu, czyli w Korei...
Lambercik słynie z tego, że lubi na koncertach śpiewać kilka nie swoich piosenek. A to Ring of Fire, 20th Century Boy, Dragon Attack, czy jak ostatnio, Stay. Po raz pierwszy zaśpiewał ten utwór chyba właśnie w kraju kimchi i naszych biasów. Oryginalnie piosenkę wykonuje Rihanna i niejaki Mikky Ekko. 
Tak ona brzmi:
A teraz, wykonanie Adama, które jak dla mnie, jest o niebo lepsze. Nie chodzi tu o to, że go lubię czy coś. Po prostu wystarczy zamknąć oczy i posłuchać. Oceńcie to sami :p
♥_________♥

G-Dragon do The Sims 2

Ciężko, oj ciężko znaleźć  idealne gwiazdy do pobrania do The Sims 2, a zwłaszcza k-popu ;D
Jak do TS3 są idealni BIGBANG, tak do dwójki, stronki milczą. A dla Glamberts lubiących Simsy 2 i potrafiących pobierać dodatki, mam idealnego Adama. Trzeba mu tylko odrobinę zwęzić kości policzkowe :)
Kliknijcie na fotkę, pobieranie powinno się zacząć :3

O GD jęczała jakiś czas temu moja siostra, więc Dżasta podkasała rękawy, zasiadła do kompa i stworzyła cudo, z którego jest dumna. :D
Czyż nie jest uroczy? :3 Wygląda idealnie jak GD z Heartbreaker.
Tak w ogóle, jest to jeden z nielicznych Simów, który wyszedł mi fajnie. Kiedyś, daaaawno temu, pamiętam, że zrobiłam jeszcze idealnego Mariusa Nedelcu, ale teraz mam nawet innego kompa, więc poszedł w niepamięć ;p

Na rozrywkę :)

A na rozerwanie się po ciężkim dniu pracy/szkoły/na uczelni, najnowszy odcinek NU'EST Diary xD

Uśmiejecie się, naprawdę :D A Aronowi za bezbłędne wymalowanie JR'a ( odezwała się we mnie fanka JRona ♥ ) jakiś medal się należy.
W sumie, polecam mieć ulubiony ( nawet jeśli mało popularny ) pairing w swoim ulubionym zespole.
Wtedy wszystko można interpretować na swoje :p
Podam Wam przykład :3
Jonghyun całuje jakąś dziewuszkę, gdy nagle...
...z tyłu pojawia się Aron i widzi wszystko. Kto tu kogo zdradza? W klipie-ona, w mojej głowie JR ;p

A teraz kilka zdjęć JRona ♥
Ta fota wygląda z lekka sugestywnie :p

Dobrze, to by było na tyle dzisiaj. Już za dwa dni ukaże się płyta Daesunga w Japonii :D
Keep Calm and Love Glam Paradise ♥

2 komentarze:

  1. No w sumie dziwny ten list.Nie byłabym zaskoczona jakby ktoś zrobił to dla żartu,bądź podrzucił świnie.A niby tak się wszyscy artyści lubią,ojej.No wiadomo,że między,niektórymi grupami jest rywalizacja,a to gderanie o lubieniu się mnie drażni.
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  2. LIDER na polskich drogach, strzeż się egzaminatorze :P

    OdpowiedzUsuń