środa, 13 lutego 2013

Aron w szpitalu + "Asia On Wave"

Właśnie do moich uszu dotarł news o wypadku Arona w czasie próby przed comebackiem NU'EST.

Według allkpop.com, podczas próby tańca Aron zaczął się skarżyć na ból w prawym udzie. Został zabrany do szpitala i po badaniach wyszło na jaw, że nadwyrężył mięsień. Zaraz po występie NU'EST został z powrotem zabrany do szpitala.
Dlaczego pozwolono chłopakowi tańczyć z bolącą nogą ? Podobno nie jest to aż tak mocne obrażenie, ale ponieważ cierpi, zostanie oddany pod opiekę szpitala po występie, jako rzecze osoba upoważniona.

Cóż, nieciekawie zaczęła się promocja albumu 여보세요 . Miejmy nadzieję, że Aronik szybko stanie na nogi i wszystko już będzie dobrze.

Prócz tego mało pociesznego newsa ogłaszam, że właśnie dotarł do mnie mój własny egzemplarz pisemka Asia On Wave i muszę szczerze przyznać, że jest naprawdę świetny. Wszystko w tym magazynie szalenie mi się podoba. Mam nadzieję, ze artykuły w następnych numerach też będą tak ciekawe i porywające, a plakaty tak samo śliczne. Cieszy mnie niezmiernie fakt smakowitych przepisów, bo kuchnię azjatycką bardzo lubię, a pierożki chińskie ze strony 95 aż się proszą o wylądowanie jako danie główne na obiadek któregoś dnia :)

Trzymajcie kciuki za Aronika :3

1 komentarz:

  1. Biedny Aron taka właśnie jest agencja przekłada zdrowie swoich podopiecznych na kasę.
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń