piątek, 15 lutego 2013

Uff :) + refleksje na temat NU'EST

Jakże mi ulżyło, kiedy w czasie Mcountdown na scenie stanął Aron i poruszał się swobodnie. Dodatkowo, żeby chyba nie martwić fanów, do sieci dostała się fotka od niego z podpisem Jest okey.
                                         Kontuzjowana Aronowa nóżka czuje się już dobrze :3

Tak w ogóle, muszę przyznać, że teledysk do 여보세요 oglądałam już n razy i z każdym kolejnym replayem podoba mi się coraz bardziej. Mam nawet maleńkie deja vu z Face, które to potrafiłam oglądać bez przerwy przez kilka godzin :) Cóż, album przesłuchany, udał się im niesamowicie, teraz tylko czekać, aż Alive Bangów z Korei przyleci i zamawiamy 여보세요 :) Jeśli jeszcze go nie słuchaliście, 2 notki niżej podany jest link do ściągnięcia.
Wiem, że ostatnio nie piszę o niczym innym, ale mocno się za chłopakami stęskniłam i jestem zbyt podjarana comebackiem, by chociażby w trybie regularnym uzupełniać fc Adaśka. Zwykle tak mam, że jak wychodzi coś kogoś z mojej Trójcy ( Lambercik, BIGBANG i 뉴이스트 ), to reszta przestaje na chwilkę istnieć. Ale nie bójcie się, niedługo będę bardziej rozgarnięta.
Po 여보세요 NU'EST zaczną promować Hello Hello. Mam nadzieję, ze szybko powstanie do niej fajny klip, bo piosenka jest świetna.
Teraz filmiki z Mcountdown.
여보세요 - wspaniała choreografia. Jestem totalnie oczarowana tym wystepem.

Hello Hello - podoba mi się wykonanie na żywo tej piosenki. Jest energiczna i szybko wpada w ucho. Bardzo dobry pomysł z promocją właśnie jej :)
Mam nadzieję, że się podobają. Zachęcam do subskrybowania kanałów MNet i Loenent, gdzie na bieżąco wstawiane są najnowsze klipy i występy większości gwiazd k-popu :)

Ponieważ moje notki byłyby niczym bez gderania, teraz sobie pogderam. Na co ?
Oczywiście na MV 여보세요 :)
Zauważyłam tu ciekawe odniesienia do dwóch klipów Bangów - My Heaven i Haru Haru. Siedziałam jednak cichutko, ale dzisiaj na facebooku wpadł mi w oczka post, w którym ktoś stwierdził, że chłopcy chcą dorównać pupilkom YG. I wtedy porównania zaatakowały ze zdwojoną mocą.
Nie są to może jakieś arcy-kopie, ale moja wyczulona natura szybko podpowiedziała mi, że gdzieś już widziałam podobną scenkę. No to jedziemy :3
Jonghyunik wpatrzony w bukiecik kwiatków do złudzenia przypomina...
...G-Dragona w My Heaven.


Natomiast pochylony nad samochodem Baekho... 
...to cały GD w Haru Haru.

Niezła pożyczka od Lidera Kwona :p

Mam także coraz większe zastrzeżenia do Nam Bory, która pojawiła się w owym klipie. Jak dziewczyna wygląda ładnie na zdjęciach w google grafice, tak w MV jest po prostu szpetna. I nie mówię tego jako zazdrosna o swoje biasy fanka ( coś już na ten temat pisałam ), po prostu uważam, że dziewczynę strasznie obrzydzili. Może to przez aurę Rena, który poraża nieziemskim wręcz seksem ( w końcu według całego NU'EST wraz z sobą samym, nie pochodzi on z naszej planety ;p ), nie wiem. W każdym razie, Bora nie wygląda obok chłopaków zbyt reprezentacyjnie.

A co do fryzur JR'a i Minhyuna, no cóż, miskowa moda jest chyba coraz bardziej popularna w Korei xD
Grafika mówi sama za siebie :D


Od następnej notki postaram się wrócić do trybu normalny bloger z obecnego napalona przedstawicielka L.O./\.Es xD

KALENDARZYK:
17 luty - koncert Adasia w Seulu :3
18 luty - początek nowego semestru

No to do przeczytania ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz