niedziela, 20 stycznia 2013

Przypomnienie:)

Witajcie:) Właśnie zdałam sobie sprawę z tego, że od dawna nic nie napisałam Niestety, stres związany z nadchodzącą sesją powoli mi się udziela.

Co ostatnio działo się w moim życiu ? Oprócz nauki i ponownego wałkowania wszystkich uliczek Liberty City, chyba nic specjalnego. Cieszy mnie jedynie to, że dostałam się do AIESEC. Organizacji, o której pisałam w drugim poście na blogu. W sumie to kolejny krok na ścieżce prowadzącej do Seulu. teraz już tylko kaski na samolot brakuje. W moich marzeniach ubiegła mnie Walerianka ( autorka "Skośnookiego Bloga" i "Walerianki w Podróży" - obydwa blogi są na liście po prawej ), która od wtorku spaceruje po koreańskiej ziemi i jeszcze na koncert Bangów się wybierze. Gratuluję i trzymam kciuki za świetne przeżycia, kochana ♥

Poza tym, Alex założyła bloga:D Jej wypociny będzie można czytać tutaj: http://aurora-borealis-seher.blogspot.com/
Zapewne niedługo pojawi się tam coś wartego uwagi :)

Chciałam Wam także coś obiecać: jeśli przeżyję sesję (czyt zdam wszystko bez poprawek), będę tu pisać częściej, więcej i ciekawiej. Może nawet tak jak na początku, codziennie :)

Teraz już pozdrawiam i życzę wszystkim pomyślności ze zdawaniem egzaminów. :)

KALENDARZYK:
29 stycznia - urodziny Adama
Początek lutego - comeback NU'EST

Moje choroby: FYE i GTA IV. "Coś" pomiędzy to o ile dobrze pamiętam, chips, w którego środku była dziurka w kształcie serduszka:)

3 komentarze:

  1. Cóż za promocja mojej skromnej osoby ;) Mam nadzieję, że jakoś to wszystko wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widzę nie ja jedna lubię Adasia.Super!Znalazłam Twojego bloga przypadkowo szukając bloga Walerianki;-)
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dotarłaś tu dzięki zbiegowi okoliczności i że się podoba:)

      Usuń